Baby Mode og dodninge hoveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Kvindemin

Christine skriver:

Jeg ville ikke tøve med at iføre William de sutsko hvis de er gode i kvaliteten eller lækre at have på eller lignende. Jeg kan absolut ikke se skaden i at en baby har dødningehoved på, babyerne er super ligeglade i værste fald. Og i bedste fald glade fordi fx trøjen med dødningehoved er blød, varm eller behagelig. Det er meget mere vigtigt for mig at der ikke er giftige ting i stofferne og at de er varme nok og behagelige at have på, end hvilket udtryk det giver til omverdenen. Og jeg synes nu det er meget sødt og helt uskadeligt.

Lige mine ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Honningblomst

Jeg ville ikke tøve med at iføre William de sutsko hvis de er gode i kvaliteten eller lækre at have på eller lignende. Jeg kan absolut ikke se skaden i at en baby har dødningehoved på, babyerne er super ligeglade i værste fald. Og i bedste fald glade fordi fx trøjen med dødningehoved er blød, varm eller behagelig. Det er meget mere vigtigt for mig at der ikke er giftige ting i stofferne og at de er varme nok og behagelige at have på, end hvilket udtryk det giver til omverdenen. Og jeg synes nu det er meget sødt og helt uskadeligt.

Jeg synes nu ogaå at signalværdien har noget at sige, idær da jeg da heldigvis har muligheden for at vælge varmt, lækkert og godt tøj uden dødningehoveder og andre grimme tegn på.
Knus..

Anmeld

25. november 2008

Mie A

Eva skriver:

Jeg synes nu ogaå at signalværdien har noget at sige, idær da jeg da heldigvis har muligheden for at vælge varmt, lækkert og godt tøj uden dødningehoveder og andre grimme tegn på.
Knus..

Hvad signalerer man da??

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Mie A skriver:

Hvad signalerer man da??

Det må den enkelte jo selv vurdere hvad de signalerer...men alt andet lige så sender man da et signal og jeg har da en klar holdning til hvad jeg ønsker og ikke ønsker at signalere og så længe børnene ikke kan og vil bestemme, så er det mit ansvar og mig der vælger og fravælger.
Knus...

Anmeld

25. november 2008

ekzunz

Jeg synes man kan få utrolig meget grimt tøj med dødningehoveder, bl.a. blusen på billedet i Miamaja indlæg. Men jeg synes også man kan få noget sejt tøj til både piger og drenge med dødningehoveder på - bl.a. sutskoene.

Jeg vil hellere ha en sej pirat, end en grim Spiderman....men ham vælger han selv, så Spiderman er desværre ikke til at komme uden om.

Anmeld

25. november 2008

Lise

Jeg synes også i er sippede

Jeg kan også lide futterne, og jeg tror da også at Simon har haft noget tøj med dødningehoveder på... fred da være med det..

Det er da meget værre når 12-årige piger render rundt med playboy-bunny tryk på deres t-shirts. Men det er jo en helt anden sniksnak!

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Lise skriver:

Jeg synes også i er sippede

Jeg kan også lide futterne, og jeg tror da også at Simon har haft noget tøj med dødningehoveder på... fred da være med det..

Det er da meget værre når 12-årige piger render rundt med playboy-bunny tryk på deres t-shirts. Men det er jo en helt anden sniksnak!

Altså hvad er der sippet ved ikke at ville give sine børn afskyeligt grimt tøj på...ja, det forstår jeg ikke...
Knus..

Anmeld

25. november 2008

wamse

Synes faktisk de er ret sjove/seje. Hvad signal det sender, det er vist lige så meget op til modtageren at vurdere. For vil altså vove at påstå at jeg ikke ser signalet som noget sort/morbid når det sidder på kroppen af en lækker lille baby. Nogen tror jeg man skal lade være med at tolke så meget i tingene.

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

wamse skriver:

Synes faktisk de er ret sjove/seje. Hvad signal det sender, det er vist lige så meget op til modtageren at vurdere. For vil altså vove at påstå at jeg ikke ser signalet som noget sort/morbid når det sidder på kroppen af en lækker lille baby. Nogen tror jeg man skal lade være med at tolke så meget i tingene.

Lige netop min pointe....derfor mine ikke har det på..synes de er så grimme og nærmest klamme og hvorfor skulle jeg give mine børn noget på, som i min verden ikke passer sammen med mine alt for lækre og smukke børn...
Knus Eva...hvis store børn har det tøj de kan lide og bestemt ikke altid det jeg kan lide...

Anmeld

25. november 2008

Stumpen

Eva skriver:

Altså hvad er der sippet ved ikke at ville give sine børn afskyeligt grimt tøj på...ja, det forstår jeg ikke...
Knus..

Det er jo din mening at det er det Netop det du skriver om pirater, det synes jeg om æblerne, så dejligt at vi har hver vores mening om det.. Ellers blev ungerne sku for ens at se på
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg synes om de pirater, de er vel lige så undskyldige som æblerne... Men jeg har en klar mening om de play boy bunny'er som Lise skriver om, dem synes jeg hverken passer på en 12 årig pige eller på min 46 år gamle snigermor
Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.