Baby Mode og dodninge hoveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Helt enig med dig Lise.

Der er intet sippet i ikke at ville give sine børn grimt tøj på, -hvem vil dog det ?
Det sippede er efter min mening at kunne hidse sig op over børn/babyer med pirater og dødningehoveder på tøjet, DET forstår jeg slet ikke...

Jeg kan slet ikke klare alt det der Disney- Peter Plys tøj, jeg synes det er så grimt, og derfor køber jeg det ikke til min søn. Hvad andre gør, det må de selv om, det kan slet ikke hidse mig op. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Astrid P

agnieszka skriver:

jeg kan da godt li´det.og hvis jeg falder over noget tøj med dødnignehoveder
kan fx. rigtigt godt li tøj fra ugly duck der er noget af en stil af dødnignehoveder

Yes, Ugly Duck er sejt!

Anmeld

25. november 2008

ekzunz

Lise skriver:

Jeg synes bestemt ikke det er sippet ikke at ville give sine børn grimt tøj på - jeg giver da heller ikke min søn noget på som JEG synes er grimt. Hvad du synes er grimt er jeg for så vidt ligeglad med. Men jeg synes det er sippet at synes at det ligefrem er upassende med dødningehoveder på babytøj.

Og jeg er bare helt enig!!!

Anmeld

25. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
agnieszka skriver:

kan fx. rigtigt godt li tøj fra ugly duck der er noget af en stil af dødnignehoveder

Det er da noget cool tøj - hvor finder man det henne?

Hilsen Jeanne - mor til Jesse som har et skab fuld af tøj med dødningehoveder, pirater, drager, metallica, guns 'n roses, ac/dc og en enkelt hjemmestrikket mickey mouse

Anmeld

25. november 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

På dette billede bærer min søn et tørklæde med dødningehoveder. Ved ikke om det kan ses så tydeligt, men altså er det virkelig stødende ?

det har jeg sgi aldrig hørt før ???

Anmeld

25. november 2008

Astrid P

Hilsen Jeanne - mor til Jesse som har et skab fuld af tøj med dødningehoveder, pirater, drager, metallica, guns 'n roses, ac/dc og en enkelt hjemmestrikket mickey mouse

WHÅRT! Hvor har du fundet AC/DC børnetøj? Min mand ville blive helt vild hvis jeg fandt sådan noget til Smilla...

Ugly Duck har jeg set bl.a. i Salling og hos www.noahogvictoria.dk

Anmeld

25. november 2008

A.

a hvad hvor hen har du købt ac/dc og metallica tøj prøv google ugly duck for man kan købe det alt mulige steder og oversigt over hvad det har er http://www.uglyduck.dk/

Anmeld

25. november 2008

Anne

agnieszka skriver:

Ugly Duck er fantastisk og holder rigtig rigtig godt på farverne.
Men indlægget startede ud med dødningehoveder til babyer, og der skulle måske have været en definition på, hvornår et barn er baby...

Jeg ville personligt ikke bryde mig om at mit barn som nyfødt lå i tøj ed drabelige dødninge hoveder på.

Men i min optik er netop Ugly Duck ikke dødninge hoveder som mængden, og det gør for mig forskellen.

KH
Anne

Anmeld

25. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Astrid P skriver:

WHÅRT! Hvor har du fundet AC/DC børnetøj? Min mand ville blive helt vild hvis jeg fandt sådan noget til Smilla...

Ugly Duck har jeg set bl.a. i Salling og hos www.noahogvictoria.dk

Her bl.a.

http://www.8ball.co.uk/tshirt/2/AC/DC/

http://www.targetshop.dk/dk/seek/Ac/dc/

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Lise skriver:

Jeg synes bestemt ikke det er sippet ikke at ville give sine børn grimt tøj på - jeg giver da heller ikke min søn noget på som JEG synes er grimt. Hvad du synes er grimt er jeg for så vidt ligeglad med. Men jeg synes det er sippet at synes at det ligefrem er upassende med dødningehoveder på babytøj.

Ok..måske fordi et skelet er et dødt menneske og i min verden er der bare langt fra et lille lækkert nyt menneske til et skelet-.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.