Baby Mode og dodninge hoveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.734 visninger
81 svar
0 synes godt om
24. november 2008

Miamaja

Fortiden kan man faa baby modetoj og ja, toj til born med dodningehoveder, tja og savle smaekke osv med dodningehoveder. Kan ikke liiige selv se attraktionen andet end der er folk der aabenbart synes det er cool med babyer ifort dodningehoveder

Klik på billedet, for at lukke vinduet Klik på billedet, for at se et større billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Honningblomst

Grimt, er hvad jeg synes det er...men mine drenge synes det er ret sejt....især ham på 6 år..
Men til babyer...nej, ikke heldigt...

Anmeld

24. november 2008

eliasogmor

Miamaja skriver:

Fortiden kan man faa baby modetoj og ja, toj til born med dodningehoveder, tja og savle smaekke osv med dodningehoveder. Kan ikke liiige selv se attraktionen andet end der er folk der aabenbart synes det er cool med babyer ifort dodningehoveder

Klik på billedet, for at lukke vinduet Klik på billedet, for at se et større billede

sutskoene er cool.....

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

eliasogmor skriver:

sutskoene er cool.....

nej nej, det kan du da ikke mene

Anmeld

24. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

nej nej, det kan du da ikke mene

Men så kan vi da slå fast at der åbenbart er et marked for disse....hmm...pynte hoveder...

Anmeld

24. november 2008

Anja

Det er efter min menig, forfærdeligt grimt ! Synes slet ikke det passer sig til print på børnetøj.

Men der lavet ufatteligt meget af det i øjeblikket, så der er jo nogen der køber det !!??

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

Anja skriver:

Det er efter min menig, forfærdeligt grimt ! Synes slet ikke det passer sig til print på børnetøj.

Men der lavet ufatteligt meget af det i øjeblikket, så der er jo nogen der køber det !!??

jeg kan ikke selv se attraktionen ved det til toj til smaa born. kan da godt forstaa storre born i deres ungdommelige kaadhed synes det maaske er lidt sejt for det er sadan lidt farligt og vaelger det. men som foraeldre der bevidst iklaeder sine smaa born der ikke lige selv har mulighed for at klaede sig paa, synes jeg det virker lidt tamt

Anmeld

24. november 2008

Maria9990

Jeg har givet min datter en lyserød sut med et dødningehoved på, fordi jeg syntes den var sjov og sød i det den var lyserød.

Og også en lyserød t-shirt med et på, men her smilede hovedet. Og så stod der "My rotling friend" (Tror jeg nok, trøjen er nu givet væk)

Sutten kunne også fås i sort, men det syntes jeg slet ikke passer til en baby.

Anmeld

24. november 2008

MorCamilla

Mikkel har tøj med dødningehoveder på, hvor hovedet smiler... Den er nu meget sød den trøje synes jeg...

Men Ja, giver jer helt ret i at det måske ikke lige er det helt passende tryk til babytøj... Men der må jo være mange der køber det - for det er over alt og der kommer bare mere og mere til af det....

Anmeld

24. november 2008

Astrid P

Jeg er så en af dem der synes det er ret sjovt! Min datter havde savlesmække med dødningehoveder da hun var mindre, ligesom hun havde en body hvor der med stor skrift stod: HEAVY METAL

Det kan altså også blive for pussenusset og kvalmt med bamser og missekatte! Det er jeg ikke så meget til...

Men igen - ungerne er jo ligeglade, bare de har tøj på. Så det er jo forældrenes stil der afspejles i børnetøjet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.