Baby Mode og dodninge hoveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2008

eliasogmor

Miamaja skriver:

nej nej, det kan du da ikke mene

jo det sys jeg..fætter phillip hat haft dem mener jeg......men der er noget jeg ikke vil give de små børn på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

BellaT

eliasogmor skriver:

jo det sys jeg..fætter phillip hat haft dem mener jeg......men der er noget jeg ikke vil give de små børn på...

Ja, det er jo Phillips gamle futter. De er da mega-seje! Giver en cool attitude, he he. Men ja, nogle er til æbler og andre er til pirat....

Anmeld

24. november 2008

Stumpen

BellaT skriver:

Ja, det er jo Phillips gamle futter. De er da mega-seje! Giver en cool attitude, he he. Men ja, nogle er til æbler og andre er til pirat....

Ja så hellere pirater

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Stumpen skriver:

Ja så hellere pirater

Ja, jeg er mere til aebler end morbid toj til babyer

Anmeld

25. november 2008

Kvindemin

Jeg syntes det er meget smart. Ikke til helt små babyer.
Men hold op hvor er i sippet.

Anmeld

25. november 2008

Kvindemin

BellaT skriver:

Lige præcis.
Og jeg syntes de er super cool

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Jeg syntes det er meget smart. Ikke til helt små babyer.
Men hold op hvor er i sippet.

Ja, det er jo smag og behag. synes bestemt ikke det er sippet ikke at synes om at iklaede sine babyer i dodningehoveder. det er min mening at dodningehoveder og smaa born IKKE horer sammen!!!

At folk synes det er sodt med denne morbide modetendens maa deres modre da selvom, imens jeg tanker sit.. nemlig at det virker paa mig som temmelig plat

Anmeld

25. november 2008

Kvindemin

Miamaja skriver:

Ja, det er jo smag og behag. synes bestemt ikke det er sippet ikke at synes om at iklaede sine babyer i dodningehoveder. det er min mening at dodningehoveder og smaa born IKKE horer sammen!!!

At folk synes det er sodt med denne morbide modetendens maa deres modre da selvom, imens jeg tanker sit.. nemlig at det virker paa mig som temmelig plat

Jamen det er da fint at du syntes det.

Anmeld

25. november 2008

Christine

Jeg ville ikke tøve med at iføre William de sutsko hvis de er gode i kvaliteten eller lækre at have på eller lignende. Jeg kan absolut ikke se skaden i at en baby har dødningehoved på, babyerne er super ligeglade i værste fald. Og i bedste fald glade fordi fx trøjen med dødningehoved er blød, varm eller behagelig. Det er meget mere vigtigt for mig at der ikke er giftige ting i stofferne og at de er varme nok og behagelige at have på, end hvilket udtryk det giver til omverdenen. Og jeg synes nu det er meget sødt og helt uskadeligt.

Anmeld

25. november 2008

lonemus

Jeg bryder mig altså heller ikke om dødningehoveder på tøj til de små...min dreng får det i hvert fald ikke på - ikke før han selv kan være med-bestemmende, hvis han syntes det er flot.
Men jeg kunne aldrig finde på at købe det selv

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.