Baby Mode og dodninge hoveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Balderson

Det tøj kommer min søn overhovedet ikke i... Jeg synes det er grimt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

A.

25. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
agnieszka skriver:

feeeed synes dog ikke om prisen

Nej de er ikke helt billige

Men for lige at kommentere på det tråden startede med ( ), så sys jeg det er helt ok med babyer i dødningehoved tøj. Men det er vel også hvem man er. Herhjemme hører vi metal og rap, så det spejler sig jo også i det tøj man køber. Men hvad det lige signalere (ud over forældre med en god smag ), ved jeg ikke. Jeg tror det afhænger af ens egen fordomme.

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Jeanne skriver:

Nej de er ikke helt billige

Men for lige at kommentere på det tråden startede med ( ), så sys jeg det er helt ok med babyer i dødningehoved tøj. Men det er vel også hvem man er. Herhjemme hører vi metal og rap, så det spejler sig jo også i det tøj man køber. Men hvad det lige signalere (ud over forældre med en god smag ), ved jeg ikke. Jeg tror det afhænger af ens egen fordomme.

for mit vedkommende har jeg ikke fordomme med det. Nogle af mine veninder er helt vilde med de der skelet hoveder og det er saa bare noget jeg ALDRIG vil putte min son i. hvis han vil have det paa naar han selv kan valge saa maa han gerne det

jeg synes altsaa ikke man er en daarlig mor eller sippet eller noget andet fordi man kober toj med skeletter til sine babyer, og ikke kan lide aeble toj som jeg. personligt synes jeg bare det ikke horer sig til babyer og helt smaa born. men det er da ikke noget jeg vil paa dutte mine veninder eller synes mindre om dem af den grund.

Anmeld

26. november 2008

Christine

Jeg forstår bare ikke man kan blive regulært forarget over det - for sådan virker det når jeg læser tråden. I sin tid var Legoland jo indrettet med pirattema og dermed dødningehoveder - det er da en forlystelsespark for børn ikke? Og der vil i vel godt lade dem komme ind? Jeg kan altså ikke se problemet. Jeg synes som sagt det er meget værre med folk der ikke tænker over den kemi der er i meget nyt tøj osv. Det er jo tegneseriedødningehoveder der er tale om, det var jo noget andet hvis det var print af "ægte" hoveder vi taler om. Når det er tegneserie er det da bare sjovt og sødt - fjollet måske, men altså.. Jeg synes fx. heller ikke det er vold når Tom og Jerry er efter hinanden fordi det er tegneserie - men hvis rigtige mennesker gjorde det samme ved hinanden ville det jo være morbidt.

Anmeld

26. november 2008

Honningblomst

Christine skriver:

Jeg forstår bare ikke man kan blive regulært forarget over det - for sådan virker det når jeg læser tråden. I sin tid var Legoland jo indrettet med pirattema og dermed dødningehoveder - det er da en forlystelsespark for børn ikke? Og der vil i vel godt lade dem komme ind? Jeg kan altså ikke se problemet. Jeg synes som sagt det er meget værre med folk der ikke tænker over den kemi der er i meget nyt tøj osv. Det er jo tegneseriedødningehoveder der er tale om, det var jo noget andet hvis det var print af "ægte" hoveder vi taler om. Når det er tegneserie er det da bare sjovt og sødt - fjollet måske, men altså.. Jeg synes fx. heller ikke det er vold når Tom og Jerry er efter hinanden fordi det er tegneserie - men hvis rigtige mennesker gjorde det samme ved hinanden ville det jo være morbidt.

Arg....mon ikke det bare er svært at tolke stemning, udtale osv i det skrevne sprog...personligt kan jeg ikke forarges over det...synes bare det er smagløst..
Knus..

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

Christine skriver:

Sadan er vi jo saa forskellige. men jeg forstaar det godt

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

Christine skriver:

Jeg ville ikke tøve med at iføre William de sutsko hvis de er gode i kvaliteten eller lækre at have på eller lignende. Jeg kan absolut ikke se skaden i at en baby har dødningehoved på, babyerne er super ligeglade i værste fald. Og i bedste fald glade fordi fx trøjen med dødningehoved er blød, varm eller behagelig. Det er meget mere vigtigt for mig at der ikke er giftige ting i stofferne og at de er varme nok og behagelige at have på, end hvilket udtryk det giver til omverdenen. Og jeg synes nu det er meget sødt og helt uskadeligt.

Ja, og hvis der var paatrykt et billede af en stor tissemand paa et par baby toj men det var i god kvalitet og lakkert og blodt for baby at have paa, saa var det maaske ogsaa helt ok

Anmeld

26. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

Ja, og hvis der var paatrykt et billede af en stor tissemand paa et par baby toj men det var i god kvalitet og lakkert og blodt for baby at have paa, saa var det maaske ogsaa helt ok

Eller politiske tegn...hmm,

Anmeld

26. november 2008

Stumpen

Miamaja skriver:

synes da det er utroligt interessant at du finder at aebler, altsaa frugt og dodningehoveder, altsaa skeletter er det samme. hvilken sammenligning kan jeg slet ikke finde hoved og hale i, men vi er jo utrolig forskellige mennesker og opfatter ting utroligt anderledes. interessant

Jeg skriver jo at for MIT vedkommende er æbler og pirater lige uskyldige på de små, for som Eva skriver et sted, så kender de små ikke til det budskab de sender ud, selvom jeg ikke mener man sender noget som helst budskab hverken med æbler eller pirater...

Og den anden sammenligning jeg drager er at nogen synes at pirater er grimme, men JEG synes at æblerne er grimme...
Men fred være med det, vi har samme smag, for så var der nogen tøjfabrikkanter som måtte dreje nøglen om...

Ikke mere fra mig om dette emne..
Anja -der ikke kan forstå at nogen bare ikke vil respektere at andre har en anden mening end en selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.