Baby Mode og dodninge hoveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Honningblomst

SØS skriver:

Helt enig med dig Lise.

Der er intet sippet i ikke at ville give sine børn grimt tøj på, -hvem vil dog det ?
Det sippede er efter min mening at kunne hidse sig op over børn/babyer med pirater og dødningehoveder på tøjet, DET forstår jeg slet ikke...

Jeg kan slet ikke klare alt det der Disney- Peter Plys tøj, jeg synes det er så grimt, og derfor køber jeg det ikke til min søn. Hvad andre gør, det må de selv om, det kan slet ikke hidse mig op. ..

Øv ja...det er også så træls det tøj...har tit tænkt at folk da burde få penge for at reklamere for disney feks..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Marie;-)

Tøser! Diskuterer i smag (UMULIGT - drop det - vi er heldigvis ikke ens) eller diskuterer i om det er ok med dødningehoveder eller ej (fin debat)?

Jeg har aldrig tænkt på det som døde mennesker - ser det bare som noget lidt sejt og drenget. Og det gør min store dreng på 4 år godt nok også! :-)

Hvilken "skade" er det i mener det gør? Hvilke "signaler" er det i ikke vil sende??

Marie

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Marie;-) skriver:

Tøser! Diskuterer i smag (UMULIGT - drop det - vi er heldigvis ikke ens) eller diskuterer i om det er ok med dødningehoveder eller ej (fin debat)?

Jeg har aldrig tænkt på det som døde mennesker - ser det bare som noget lidt sejt og drenget. Og det gør min store dreng på 4 år godt nok også! :-)

Hvilken "skade" er det i mener det gør? Hvilke "signaler" er det i ikke vil sende??

Marie

Øh...hvad vil du diskutere...jeg synes det er vanvittig grimt....men deler heller ikke smag med min søn på 6 år..men så længe jeg skal vælge så bliver mine små børn ikke udstyret med skeletter, våben etc...
For mig handler det nok mest om hvem der viser hvad udfra hvem der vælger tøjet....blev det rodet...måske...og smag og behag, det kan og skal da naturligvis ikke diskuteres...for hvad er god smag og hvad er dårlig??
Knus Eva

Anmeld

25. november 2008

Marie;-)

Eva skriver:

Øh...hvad vil du diskutere...jeg synes det er vanvittig grimt....men deler heller ikke smag med min søn på 6 år..men så længe jeg skal vælge så bliver mine små børn ikke udstyret med skeletter, våben etc...
For mig handler det nok mest om hvem der viser hvad udfra hvem der vælger tøjet....blev det rodet...måske...og smag og behag, det kan og skal da naturligvis ikke diskuteres...for hvad er god smag og hvad er dårlig??
Knus Eva

Det var jo netop det jeg skrev mht. smag. Jeg skrev at det var som der blev diskuteret to ting:

1) Om det er pænt eller ej.

Og hertil skrev jeg at det er svært at diskutere smag.

2) Om hvorvidt det sender forkerte "signaler?

Og hertil spurgte jeg: Hvad er der for signaler det sender?

Jeg tænker nemlig anderledes om barnet/familien om der er æbler eller dødningehoveder på tøjet. Måske jeg tænker over om jeg synes tøjet er pænt eller ej, men det sender altså ikke "farlige" signaler hvis der er dødningehoveder på. (I hvert fald ikke på den måde som de er afbilledet på på vedlagte billede).

Anmeld

25. november 2008

Marie;-)

Marie;-) skriver:

Det var jo netop det jeg skrev mht. smag. Jeg skrev at det var som der blev diskuteret to ting:

Jeg tænker nemlig anderledes om barnet/familien om der er æbler eller dødningehoveder på tøjet. Måske jeg tænker over om jeg synes tøjet er pænt eller ej, men det sender altså ikke "farlige" signaler hvis der er dødningehoveder på. (I hvert fald ikke på den måde som de er afbilledet på på vedlagte billede).

Jeg tænker nemlig IKKE anderledes.....

IKKE skulle der stå. :-)

P.S. Er det bare mig der har en r*v-dårlig forbindelse til baby.dk??? Det går så langsomt når jeg skal besvare!!!!

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Tror det er forskelligt hvad der diskuteres...

Anmeld

25. november 2008

Heidi.

Jeg syntes at det tøj med dødningenhoveder er fedt ... Specielt det man kan få til piger hvor dødningehovedet så ovenikøbet har en lille sjøjfe i håret.. Kan ikke se hvad der er stødende i det.. Og jeg mener nu heller ikke man kan sammenligne dødningehoveder med døde mennesker.. det er nok lige og overdrive i min verden..

jeg kan også sagtens finde andet modetøj der er langt mere rædselsfuldt og give sine bøen på en tøj med dødningehoveder...

Kh Heidi

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Stumpen skriver:

Men det tror jeg..
Og ja de skal tolkes ud fra deres verden, men bliver de nu også altid det?? Anja

det tror jeg ikke

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Stumpen skriver:

Det er jo din mening at det er det Netop det du skriver om pirater, det synes jeg om æblerne, så dejligt at vi har hver vores mening om det.. Ellers blev ungerne sku for ens at se på
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg synes om de pirater, de er vel lige så undskyldige som æblerne... Men jeg har en klar mening om de play boy bunny'er som Lise skriver om, dem synes jeg hverken passer på en 12 årig pige eller på min 46 år gamle snigermor
Anja

synes da det er utroligt interessant at du finder at aebler, altsaa frugt og dodningehoveder, altsaa skeletter er det samme. hvilken sammenligning kan jeg slet ikke finde hoved og hale i, men vi er jo utrolig forskellige mennesker og opfatter ting utroligt anderledes. interessant

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Ok..måske fordi et skelet er et dødt menneske og i min verden er der bare langt fra et lille lækkert nyt menneske til et skelet-.

lige netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.