Mut skriver:
Hihi, det skal jeg nok gøre 
- Jaah. Og det værste var at jeg skulle med bussen hjem bagefter, gad vide hvad passagerene har tænkt om alt den duft 

- Ja det er de i hvertfald. Men min yndlings parfume er en fra Naomi Campell, en som skiller sig ud fra hendes andre dufte. Desværre er duften udgået
, og det er mega ærgeligt! SNØFT! Men var så heldig at jeg fik den store på 75 ml. i gave fra kæresten, fra ebay, som var den eneste person der havde duften tilbage
, så bruger den kun hvis det er vores månedsdag/speciele begivenheder..
Det er virkelig irriterende når gode ting udgår 

Ærgelig med den røde sprøjte ting
. Hvis det var mig havde jeg skruet den der dut af, og fået det ud af hullet i stedet, hvis man kan det 
Lyder godt 
Haha, kan forestille mig, at folk har haft lige så slem hovedpine som jeg har, hvis de ikke brød sig om duften!
Åh, hvor heldigt at du fik den store! Men husk nu at bruge den inden den bliver for gammel! Jeg gemte og gemte på min yndlingsparfume engang - nåede så bare ikke at bruge den, inden duften ændrede sig
Jaaa, det er så ærgeligt, når ens yndlingsting udgår! Jeg håber aldrig det sker med Apple!
Jaaa, jeg skal have købt sådan en tom parfume ting - jeg aner bare ikke lige umiddelbart hvor man køber dem henne 
Anmeld