I det lækre vejr......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

Arj, er du seriøs?! Så tilbyder du mig et bad, men det skal være på dine præmisser, fordi du har nuppet det mest af det varme vand?! 

HA! Neeeej - stakkels din mor I det mindste var I smarte nok til at gå i en ny forretning! Det du skriver om den får mig til at tænke på Apple af Donna Karen. Uhm... En af de bedste parfumer! Den kunne jeg svømme i, uden at få hovedpine (Den her hovedpine kommer SÅ  trælst - jeg skal jo læse til eksamen.....)

Haha , hvis du kommer om aftenen burde det være varmt i lang tid igen

Ja, hun åbnede også terasse døren med det samme, selvom den duftede godt, men det var bare LIDT for meget

- Den parfume har jeg i en mini format, som en slags prøve..og så har jeg det røde æble i mellem størrelse. De er skønne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha , hvis du kommer om aftenen burde det være varmt i lang tid igen

Ja, hun åbnede også terasse døren med det samme, selvom den duftede godt, men det var bare LIDT for meget

- Den parfume har jeg i en mini format, som en slags prøve..og så har jeg det røde æble i mellem størrelse. De er skønne 

Uhh, vi ses i aften! (gem lige en kanelsnegl eller to)

Hehe. Åh, ung om skør

Eeej, de er bare skønne! Jeg købte begge i Tyrkiet, dvs. de er blandede op med vand og holder derfor kanont dårligt, så tager en HEL masse på ad gangen! Jeg går ikke med parfume til daglig, men når jeg gør, så er det ofte den grønne. Sprøjtetingen på min røde gik i stykker på hjemrejsen fra Tyrkiet, så har faktisk aldrig fået den brugt 

Anmeld

1. juni 2011

twinny

Jeg hygger med kæresten.. har lige været ude og gå en laaang tur med hundene...

Så skal vi nok grille senere...

Anmeld

1. juni 2011

Fenja09

Jeg har siddet ude på terrassen sammen med manden, vapsen og vores hankat

Nu vil vi tage til beboer møde mht kloakarbejde på vores vej - spændende  derefter skal vi som altid en tur i hundeskov

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

Uhh, vi ses i aften! (gem lige en kanelsnegl eller to)

Hehe. Åh, ung om skør

Eeej, de er bare skønne! Jeg købte begge i Tyrkiet, dvs. de er blandede op med vand og holder derfor kanont dårligt, så tager en HEL masse på ad gangen! Jeg går ikke med parfume til daglig, men når jeg gør, så er det ofte den grønne. Sprøjtetingen på min røde gik i stykker på hjemrejsen fra Tyrkiet, så har faktisk aldrig fået den brugt 

Hihi, det skal jeg nok gøre

- Jaah. Og det værste var at jeg skulle med bussen hjem bagefter, gad vide hvad passagerene har tænkt om alt den duft

- Ja det er de i hvertfald. Men min yndlings parfume er en fra Naomi Campell, en som skiller sig ud fra hendes andre dufte. Desværre er duften udgået , og det er mega ærgeligt! SNØFT! Men var så heldig at jeg fik den store på 75 ml. i gave fra kæresten, fra ebay, som var den eneste person der havde duften tilbage , så bruger den kun hvis det er vores månedsdag/speciele begivenheder..
Det er virkelig irriterende når gode ting udgår

Ærgelig med den røde sprøjte ting . Hvis det var mig havde jeg skruet den der dut af, og fået det ud af hullet i stedet, hvis man kan det

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Hihi, det skal jeg nok gøre

- Jaah. Og det værste var at jeg skulle med bussen hjem bagefter, gad vide hvad passagerene har tænkt om alt den duft

- Ja det er de i hvertfald. Men min yndlings parfume er en fra Naomi Campell, en som skiller sig ud fra hendes andre dufte. Desværre er duften udgået , og det er mega ærgeligt! SNØFT! Men var så heldig at jeg fik den store på 75 ml. i gave fra kæresten, fra ebay, som var den eneste person der havde duften tilbage , så bruger den kun hvis det er vores månedsdag/speciele begivenheder..
Det er virkelig irriterende når gode ting udgår

Ærgelig med den røde sprøjte ting . Hvis det var mig havde jeg skruet den der dut af, og fået det ud af hullet i stedet, hvis man kan det

Lyder godt

Haha, kan forestille mig, at folk har haft lige så slem hovedpine som jeg har, hvis de ikke brød sig om duften!

Åh, hvor heldigt at du fik den store! Men husk nu at bruge den inden den bliver for gammel! Jeg gemte og gemte på min yndlingsparfume engang - nåede så bare ikke at bruge den, inden duften ændrede sig Jaaa, det er så ærgeligt, når ens yndlingsting udgår! Jeg håber aldrig det sker med Apple!

Jaaa, jeg skal have købt sådan en tom parfume ting - jeg aner bare ikke lige umiddelbart hvor man køber dem henne 

Anmeld

1. juni 2011

sabrina89

Jeg har pakket campingvognen, så den er klar til min kære kæreste kommer hjem så vi kan komme på mini ferie.. Ihh hvor jeg glæder mig!!!

Anmeld

1. juni 2011

merle2010

har vasket oceaner af tøj, skrevet lidt bachelor og handlet ind.. nu skal jeg snart hente lillepigen, og så skal vi ud og cykle en tur.. det er hvad jeg har lavet

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

Lyder godt

Haha, kan forestille mig, at folk har haft lige så slem hovedpine som jeg har, hvis de ikke brød sig om duften!

Åh, hvor heldigt at du fik den store! Men husk nu at bruge den inden den bliver for gammel! Jeg gemte og gemte på min yndlingsparfume engang - nåede så bare ikke at bruge den, inden duften ændrede sig Jaaa, det er så ærgeligt, når ens yndlingsting udgår! Jeg håber aldrig det sker med Apple!

Jaaa, jeg skal have købt sådan en tom parfume ting - jeg aner bare ikke lige umiddelbart hvor man køber dem henne 

Jaa, haha. Men heldigvis er det ikke en af de der mega tunge damede parfumer, dem kan jeg slet ikke klare

- Mmh, det har jeg i tankerne, så ved godt at der ikke skal gå 10 år , men spare nu alligevel. Er virkelig vild med den duft . Nej apple må ikke udgå .
Nej, aner jeg heller ikke , de burde lave sådan nogen i matas, ligesom de små rejseflasker man kan købe .

- Nu er det godt nok ikke en duft, men det var også trist da riskagerne fra KIMS udgik , de smagte herlig..så kunne man få dem i sour creame, og 2 andre smags varianter..men kun i en kort periode

Anmeld

1. juni 2011

Darling<3

Vasket tøj, vasket dyner, puder, hængt tøj op, ryddet op, været på baby, snakket i telefon (dog kun i 2 timer), nu venter jeg på min mand, som er hjemme om lidt med noget til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.