Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: DHB hvad er det? Vejret skulle fortsætte til søndag
DHB hvad er det?
Vejret skulle fortsætte til søndag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har været på job, været ude og kigge på hus sammen med søster,
Og så har jeg hentet tøsen fra lejrtur:-) og bette fra dagplejen, nu sidde vi lige og spiser frugt inden vi skal ud og nyde det gode vejr
henh01 skriver: Ja af sted med ansøgningen, jobene hænger ikke og dingler
Ja af sted med ansøgningen, jobene hænger ikke og dingler
Nej desværre , det føles nu også godt at sende ansøgninger afsted
Hansen97 skriver: DHB = Danmarks Hurtigste Bil...Hurtige biler, smarte biler,godt musik om aftenen og bare hygge med sjusser..
DHB = Danmarks Hurtigste Bil...Hurtige biler, smarte biler,godt musik om aftenen og bare hygge med sjusser..
Så må I have en dejlig tur
Mut skriver: Jeg skal bage kanelsnegle, MUMS. Har jeg ikke gjordt i lang tid..Så skal du være hurtig, for når min kæreste kommer hjem, så HAPS, så ryger de hurtigt ned .
Jeg skal bage kanelsnegle, MUMS. Har jeg ikke gjordt i lang tid..Så skal du være hurtig, for når min kæreste kommer hjem, så HAPS, så ryger de hurtigt ned .
I am on my way!!
henh01 skriver: Nej hvor spændende.. Hvad skriver du om?
Nej hvor spændende.. Hvad skriver du om?
Arbejdsmiljø og hvordan det påvirker arbejdsindsatsen og børn og borgere...
henh01 skriver: Så må I have en dejlig tur
9510 skriver: Har været på job, været ude og kigge på hus sammen med søster, Og så har jeg hentet tøsen fra lejrtur:-) og bette fra dagplejen, nu sidde vi lige og spiser frugt inden vi skal ud og nyde det gode vejr
frugt er altid godt når solen skinner..
Eva. skriver: Arbejdsmiljø og hvordan det påvirker arbejdsindsatsen og børn og borgere...
Spændende og relevant.. Jeg selv skrev om selvskadende adfærd. Det var også meget spændende.
Dinna88 skriver: I am on my way!!
Hihi , bare du ikke tager parfume hørmen med, hahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128