Dinna88 skriver:
Jeg kunne godt bruge et boblebad 
Haha! Se - jeg er ikke den eneste der kan dumme sig af os to! Helt seriøst - der kom SÅ meget ud af den parfume. Jeg måtte tørre mig af i min mor, og da jeg kom ud til min søster vaskede jeg mig med min nieces vådservietter, men intet virkede. FØJ!
Det er der ikke nok varmt vand til, lige pt
, har nemlig hugget det meste af det idag, hæhæ 
Haha, jamen altså.. Det startede med at mig og en veninde, gik rundt i et storcenter..så ville vi prøve forskellige parfumer i Matas..bagefter gik vi rundt og kiggede på tøj, og så kunne jeg HELE tiden dufte en god parfume min veninde havde sprøjtet på..så den ville jeg da også lige prøve..så vi gik tilbage til matas...der sprøjtede jeg 3 sprøjt på..så gik vi ud, og kiggede i butikker igen..så blev vi enige om at den parfume, sikkert gik hurtigt af, så vi måtte da have noget mere på
. Men blev enige om at det nok ikke skulle gøres i matas igen, så vi smuttede ind i en parfume/lingeri butik, hvor kasse damerne er en tand snobbet
, men der stod vi så og sprøjtede løs med parfumen og fik onde øjne af dem, som om at vi ville stjøle parfumen
. Men hold da op hvor duftede den godt..sådan en Escada parfume, som var lavet til sommer sæsonen..men der kom vidst LIDT for meget parfume på, det havde min mor hvertfald en meget stærk mening om da jeg kom hjem
. Sådan er det at være ung, hahahh.
Men puha, så må du få det bad
, det er sikkert det eneste der virker..
Anmeld