I det lækre vejr......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

lucas<3

jeg har været nede i byen og hente medicin til mig og handlet lidt ind.. ellers skal jeg hvis bare ryde lidt op..

og finde en gave til kæresten, ander ikk hva han skal ha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

henh01

Astasmor skriver:

i det lækre vejr har jeg lavet opgave, været nede i byen og spise frokost med min gruppe. og været ude og handle med min far mens han går og venter på svar fra min mor at hun er kommet op fra opvågning.

nu her skal jeg ud og hente asta, og så vente på jeg høre noget med min mor så vi kan komme ud og besøge hende hvis det ikk er for sent jo. vi skal også grille i aften med nogen venner når vejret nu er så godt.

lyder som en travl dag.. Skønt det er helligdag i morgen- Håber alt er ok med din mor

Anmeld

1. juni 2011

henh01

lucas<3 skriver:

jeg har været nede i byen og hente medicin til mig og handlet lidt ind.. ellers skal jeg hvis bare ryde lidt op..

og finde en gave til kæresten, ander ikk hva han skal ha..

Har han fødselsdag da?

Anmeld

1. juni 2011

lucas<3

henh01 skriver:

Har han fødselsdag da?

har han på fredag..  han ved ik lige hva han ønsker sig, så er det ikke nemt og finde noget..

Anmeld

1. juni 2011

henh01

lucas<3 skriver:

har han på fredag..  han ved ik lige hva han ønsker sig, så er det ikke nemt og finde noget..

Nej det er aldrig nemt.. Hvad med et computerspil, et ur, tøj, sko, parfume, en hotelovernatning, wellness ophold eller en middag?

Anmeld

1. juni 2011

lucas<3

henh01 skriver:

Nej det er aldrig nemt.. Hvad med et computerspil, et ur, tøj, sko, parfume, en hotelovernatning, wellness ophold eller en middag?

det ender nok med noget tøj, det kan han altid bruge..

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

Jeg kunne godt bruge et boblebad 

Haha! Se - jeg er ikke den eneste der kan dumme sig af os to! Helt seriøst - der kom SÅ meget ud af den parfume. Jeg måtte tørre mig af i min mor, og da jeg kom ud til min søster vaskede jeg mig med min nieces vådservietter, men intet virkede. FØJ!

Det er der ikke nok varmt vand til, lige pt , har nemlig hugget det meste af det idag, hæhæ

Haha, jamen altså.. Det startede med at mig og en veninde, gik rundt i et storcenter..så ville vi prøve forskellige parfumer i Matas..bagefter gik vi rundt og kiggede på tøj, og så kunne jeg HELE tiden dufte en god parfume min veninde havde sprøjtet på..så den ville jeg da også lige prøve..så vi gik tilbage til matas...der sprøjtede jeg 3 sprøjt på..så gik vi ud, og kiggede i butikker igen..så blev vi enige om at den parfume, sikkert gik hurtigt af, så vi måtte da have noget mere på . Men blev enige om at det nok ikke skulle gøres i matas igen, så vi smuttede ind i en parfume/lingeri butik, hvor kasse damerne er en tand snobbet , men der stod vi så og sprøjtede løs med parfumen og fik onde øjne af dem, som om at vi ville stjøle parfumen . Men hold da op hvor duftede den godt..sådan en Escada parfume, som var lavet til sommer sæsonen..men der kom vidst LIDT for meget parfume på, det havde min mor hvertfald en meget stærk mening om da jeg kom hjem . Sådan er det at være ung, hahahh.

Men puha, så må du få det bad , det er sikkert det eneste der virker..

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

henh01 skriver:

Lyder meget fornuftigt at tage fat på. Hvilket semi går du på?

Nyk. F...

Anmeld

1. juni 2011

Carina:-)

Har mødtes med den ældste der savnede sin mor

Handlet,arbejdet lidt -Og nu skal jeg hente de små inden vi skal en tur i gågaden, og shoppe/ose og hygge.

Elsker sommer  

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Det er der ikke nok varmt vand til, lige pt , har nemlig hugget det meste af det idag, hæhæ

Haha, jamen altså.. Det startede med at mig og en veninde, gik rundt i et storcenter..så ville vi prøve forskellige parfumer i Matas..bagefter gik vi rundt og kiggede på tøj, og så kunne jeg HELE tiden dufte en god parfume min veninde havde sprøjtet på..så den ville jeg da også lige prøve..så vi gik tilbage til matas...der sprøjtede jeg 3 sprøjt på..så gik vi ud, og kiggede i butikker igen..så blev vi enige om at den parfume, sikkert gik hurtigt af, så vi måtte da have noget mere på . Men blev enige om at det nok ikke skulle gøres i matas igen, så vi smuttede ind i en parfume/lingeri butik, hvor kasse damerne er en tand snobbet , men der stod vi så og sprøjtede løs med parfumen og fik onde øjne af dem, som om at vi ville stjøle parfumen . Men hold da op hvor duftede den godt..sådan en Escada parfume, som var lavet til sommer sæsonen..men der kom vidst LIDT for meget parfume på, det havde min mor hvertfald en meget stærk mening om da jeg kom hjem . Sådan er det at være ung, hahahh.

Men puha, så må du få det bad , det er sikkert det eneste der virker..

Arj, er du seriøs?! Så tilbyder du mig et bad, men det skal være på dine præmisser, fordi du har nuppet det mest af det varme vand?! 

HA! Neeeej - stakkels din mor I det mindste var I smarte nok til at gå i en ny forretning! Det du skriver om den får mig til at tænke på Apple af Donna Karen. Uhm... En af de bedste parfumer! Den kunne jeg svømme i, uden at få hovedpine (Den her hovedpine kommer SÅ  trælst - jeg skal jo læse til eksamen.....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.