I det lækre vejr......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.635 visninger
111 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

henh01

Hvad har I lavet i det lækre vejr?

-I det lækre vejr................ har jeg været oppe i byen med en veninde iog mindste manden.. Købte en hulens masse kirsebær, hentet den store efter skole og har spist kirsebær til den store guldmedalje. Nu slapper hun af til en film, mindstemanden sover og jeg sidder og slapper i sofaen.. SKØNT vejr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Frøken J.

Læser til eksamen  Udenadslære.. Har pt utrolig meget info om hjernen og nerveceller oppe i hovedet, håber den info bliver derinde til og med onsdag i næste uge

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Arbejde

Anmeld

1. juni 2011

Happiness

Jeg har slappet af indtil videre. Her om en times tid skal jeg mødes med mine kollegaer på Dragør fort til middag og hygge Blir godt at se dem igen!

Og så er det ovenikøbet min fødselsdag idag

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Secrets skriver:

Læser til eksamen  Udenadslære.. Har pt utrolig meget info om hjernen og nerveceller oppe i hovedet, håber den info bliver derinde til og med onsdag i næste uge

Perfekt vejr at koncentrer sig i

Held og lykke med eksamen..

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Sidder på sofaen og har lyst til at dø. Jeg fik den knaldgode idé, at sprøjte lidt parfume på mig, da jeg var i Føtex tidligere. Bare en smule, tænkte jeg. Men nej - den SPRØJTEDE sit duftvand ud på mig, og jeg lugtede/lugter langt væk af parfume nu - hvilket har givet mig den vildeste hovedpine og kvalme. Jeg kan ingenting. Jeg syntes den duftede godt da jeg snuste til den, til trods for min skeptiske tilgang, da det var en playboyparfume.... Jeg skulle have ladet den stå på hylden. 

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Vingummien skriver:

Arbejde

øv men nogen skal jo holde DK kørende..  God arbejdslyst

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

henh01 skriver:

øv men nogen skal jo holde DK kørende..  God arbejdslyst

Haha ja

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Happiness skriver:

Jeg har slappet af indtil videre. Her om en times tid skal jeg mødes med mine kollegaer på Dragør fort til middag og hygge Blir godt at se dem igen!

Og så er det ovenikøbet min fødselsdag idag

nej hvor dejligt.. Stort tillykke med dagen

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Sidder på sofaen og har lyst til at dø. Jeg fik den knaldgode idé, at sprøjte lidt parfume på mig, da jeg var i Føtex tidligere. Bare en smule, tænkte jeg. Men nej - den SPRØJTEDE sit duftvand ud på mig, og jeg lugtede/lugter langt væk af parfume nu - hvilket har givet mig den vildeste hovedpine og kvalme. Jeg kan ingenting. Jeg syntes den duftede godt da jeg snuste til den, til trods for min skeptiske tilgang, da det var en playboyparfume.... Jeg skulle have ladet den stå på hylden. 

hahahaha så må du i bad.:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.