I det lækre vejr......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Det er forståeligt

Det tænkte jeg faktisk på den dag jeg opdagede det , men så kom jeg fra det igen. KOM TILBAGEEE!

Smiler..nej det skulle være underligt hvis sådan noget udgår

(ja, jeg piver HELT vildt og har lige hentet en ritter sport med youghurt, og venter på Beverly... Imens mine psykologibøger bare ligger og skriger: "DU BURDE LÆSE!!")

Så må du gøre det i dag! Det første skridt mod at få dem tilbage. Eller start en underskriftindsamling Drastiske midler må der til!

Jaaaa, jeg ville undre mig, hæhæ!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

chael

henh01 skriver:

Hvad har I lavet i det lækre vejr?

-I det lækre vejr................ har jeg været oppe i byen med en veninde iog mindste manden.. Købte en hulens masse kirsebær, hentet den store efter skole og har spist kirsebær til den store guldmedalje. Nu slapper hun af til en film, mindstemanden sover og jeg sidder og slapper i sofaen.. SKØNT vejr.

I dette lækre vejr, har jeg skrevet eksamens oplæg til på mandag, hvor jeg skal forsvare en tværfaglig opgave.

Ohh my, har savlet over solen. Men det SÅ vigtigt den bliver færdig. Skal arbejde videre på den i aften og weekenden må nok også hellere inddrages, hvis jeg skal nå at blive færdig.

Selvom jeg havde håbet at undgå det.

Ungerne har været i vuggestue og børnehave og den ældste er med bedsteveninden hjemme og lege.

Nu har jeg hentet den yngste frs vugger og vi hygger nu i sidsen med Disney.

Glæder mig til eksamnerne er overstået, så jeg ikke skal tænke mere på det crap...

*Camilla 23+0

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

(ja, jeg piver HELT vildt og har lige hentet en ritter sport med youghurt, og venter på Beverly... Imens mine psykologibøger bare ligger og skriger: "DU BURDE LÆSE!!")

Så må du gøre det i dag! Det første skridt mod at få dem tilbage. Eller start en underskriftindsamling Drastiske midler må der til!

Jaaaa, jeg ville undre mig, hæhæ!  

uuh chokolade og beverly - så bliver det snart ikke bedre

Jeg må også hellere få skrevet min ansøgning færdig, og så komme igang med at bage . Er alene hjemme lige pt, selv katten er ude, så kan lave det i fred og ro, uden at nogen forstyrre mig

Hehe, tror jeg starter med at skrive en email til dem , jeg må gå forsigtigt til værks

Mmh

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

uuh chokolade og beverly - så bliver det snart ikke bedre

Jeg må også hellere få skrevet min ansøgning færdig, og så komme igang med at bage . Er alene hjemme lige pt, selv katten er ude, så kan lave det i fred og ro, uden at nogen forstyrre mig

Hehe, tror jeg starter med at skrive en email til dem , jeg må gå forsigtigt til værks

Mmh

Måske lige inkl. det boblebad dér  

Hvad skal du søge? Eeej, hvor lækkert! Det er desværre/heldigvis ikke noget nyt for mig, at være alene. Min mor arbejder aften, så hun smutter på arbejde kl. 14 og kommer hjem kl 00, hvor jeg sover. Så jeg nyder ikke ligefrem at være alene, i modsætning til mange andre

ja okay, det er måske lidt bedre med små skridt

UNDSKYLD TS, for spam af din tråd 

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

Måske lige inkl. det boblebad dér  

Hvad skal du søge? Eeej, hvor lækkert! Det er desværre/heldigvis ikke noget nyt for mig, at være alene. Min mor arbejder aften, så hun smutter på arbejde kl. 14 og kommer hjem kl 00, hvor jeg sover. Så jeg nyder ikke ligefrem at være alene, i modsætning til mange andre

ja okay, det er måske lidt bedre med små skridt

UNDSKYLD TS, for spam af din tråd 

Hihih

- Ej hende psykopaten er jo med i beverly hills afsnittene nu
(Ja shame on you, du fik mig nu til at tænde fjernsynet )

Nej kan godt se at det ikke er så "sjovt" at være alene hjemme så.. Jeg har ikke noget imod det som sådan, men om aftenen..uha så er det lidt creepy

Ja undskyld TS , vi har det med at spamme tråde efterhånden

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Hihih

- Ej hende psykopaten er jo med i beverly hills afsnittene nu
(Ja shame on you, du fik mig nu til at tænde fjernsynet )

Nej kan godt se at det ikke er så "sjovt" at være alene hjemme så.. Jeg har ikke noget imod det som sådan, men om aftenen..uha så er det lidt creepy

Ja undskyld TS , vi har det med at spamme tråde efterhånden

jeg svarer dig lige i et brev, så vi ikke spammer

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

jeg svarer dig lige i et brev, så vi ikke spammer

Deal

Anmeld

1. juni 2011

Hailiesmom11

Jamen i dag har jeg sovet længe, så har jeg ordnet vasketøj og opvasken..

Ellers har jeg daset på tæppet ude i haven og læst en bog.. Men det blev sku for varmt, kan kun lige klare at kigge ud på solen inden jeg sveder tran, synes det er hårdt at være højgravid med 4 dage til termin når solen skinner sådan

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Mut skriver:

Deal

I har spammet min mail

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Wulffi89 skriver:

Jamen i dag har jeg sovet længe, så har jeg ordnet vasketøj og opvasken..

Ellers har jeg daset på tæppet ude i haven og læst en bog.. Men det blev sku for varmt, kan kun lige klare at kigge ud på solen inden jeg sveder tran, synes det er hårdt at være højgravid med 4 dage til termin når solen skinner sådan

Lyder dejligt med afslapning i haven.. Nyd det så længe det varer inden bebs'e kommer

Sender dig en masse ve støv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.