I det lækre vejr......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Darling<3

sabrina89 skriver:

Jeg har pakket campingvognen, så den er klar til min kære kæreste kommer hjem så vi kan komme på mini ferie.. Ihh hvor jeg glæder mig!!!

Årh, det lyder fan*eme dejligt

Rigtig god tur <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Jaa, haha. Men heldigvis er det ikke en af de der mega tunge damede parfumer, dem kan jeg slet ikke klare

- Mmh, det har jeg i tankerne, så ved godt at der ikke skal gå 10 år , men spare nu alligevel. Er virkelig vild med den duft . Nej apple må ikke udgå .
Nej, aner jeg heller ikke , de burde lave sådan nogen i matas, ligesom de små rejseflasker man kan købe .

- Nu er det godt nok ikke en duft, men det var også trist da riskagerne fra KIMS udgik , de smagte herlig..så kunne man få dem i sour creame, og 2 andre smags varianter..men kun i en kort periode

-.- DET VAR SÅDAN EN JEG TOG PÅ!!! Sådan en.... Der kunne være en gratis prøve fra et magasin til ældre damer. Amen, fuck... Den lugter bare så meget, i de her mængder. Jeg kan ikke klare når jeg går forbi de her ældre damer der går med billige parfumer, også dem man nogle gange kan gå i Tiger osv. Åh, hovedpine. 

Hehe, at spare med måde, må det jo blive Hvis Apple udgår, så bliver jeg trist!

Ja - lidt skræmmende, jeg har lige siddet og tænkt på det! Skummelt alligevel.

Riskager fra Kims? Dem har jeg aldrig smagt  Til gengæld laver de ikke min mors te stel længere - hun mangler rigtig mange dele til det, de har også lavet sauce... ting.. noget osv. Men ikke længere. Og jeg vil bare så gerne have det komplet, hun har nemlig lovet at jeg må få det 

Anmeld

1. juni 2011

Sabina92

Jeg har vært sammen med min skønne skønne mødregruppe efterfulgt af en bette shoppe tur med nogen af dem

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

-.- DET VAR SÅDAN EN JEG TOG PÅ!!! Sådan en.... Der kunne være en gratis prøve fra et magasin til ældre damer. Amen, fuck... Den lugter bare så meget, i de her mængder. Jeg kan ikke klare når jeg går forbi de her ældre damer der går med billige parfumer, også dem man nogle gange kan gå i Tiger osv. Åh, hovedpine. 

Hehe, at spare med måde, må det jo blive Hvis Apple udgår, så bliver jeg trist!

Ja - lidt skræmmende, jeg har lige siddet og tænkt på det! Skummelt alligevel.

Riskager fra Kims? Dem har jeg aldrig smagt  Til gengæld laver de ikke min mors te stel længere - hun mangler rigtig mange dele til det, de har også lavet sauce... ting.. noget osv. Men ikke længere. Og jeg vil bare så gerne have det komplet, hun har nemlig lovet at jeg må få det 

HAHAHA, var færdig af grin da jeg læste det med parfumen. FØJ siger jeg bare, no shit at du har hovedepine af den parfume så .. jeg får også hovedepine af sådan nogen dufte, min næse afskyr dem ..

Wow, skummelt må man sige ja !

Ja, men det var kun i en kort periode. Men NØJ de smagte altså virkelig godt..hvis de en dag kommer tilbage, så skal jeg købe mig et lager

- Det er bare trist sådan noget..hvis de laver serier, så skal de ikke bare udgå

Anmeld

1. juni 2011

Ann.

Jeg har været til eksamen idag

Anmeld

1. juni 2011

NinaNymannMadsen

henh01 skriver:

lyder som en travl dag.. Skønt det er helligdag i morgen- Håber alt er ok med din mor

ja men hyggelig er den.
det er det. hun venter stadig på at komme til. hun har brækket hendes arm igår og det er et slemt brud og derfor skal det opereres.

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

HAHAHA, var færdig af grin da jeg læste det med parfumen. FØJ siger jeg bare, no shit at du har hovedepine af den parfume så .. jeg får også hovedepine af sådan nogen dufte, min næse afskyr dem ..

Wow, skummelt må man sige ja !

Ja, men det var kun i en kort periode. Men NØJ de smagte altså virkelig godt..hvis de en dag kommer tilbage, så skal jeg købe mig et lager

- Det er bare trist sådan noget..hvis de laver serier, så skal de ikke bare udgå

- Jeg føler også virkelig med mig selv. Jeg er SÅ sørgelig. 

Great minds think alike  haha.

... Og så prikker du lige til mig, så jeg kan smage dem! Ved du hvorfor de er udgået - når nu de var så gode?

Ej, det synes jeg sgu heller ikke. Og det er ikke så nemt for mig at lede efter dem på markeder, da jeg ikke har kørekort. 

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

- Jeg føler også virkelig med mig selv. Jeg er SÅ sørgelig. 

Great minds think alike  haha.

... Og så prikker du lige til mig, så jeg kan smage dem! Ved du hvorfor de er udgået - når nu de var så gode?

Ej, det synes jeg sgu heller ikke. Og det er ikke så nemt for mig at lede efter dem på markeder, da jeg ikke har kørekort. 

Haha, så ved du hvorfor en du skal holde dig fra næste gang, du skal teste parfumer

Det gør jeg ihvertfald . Men nope, ved det ikke. Gik en dag ned i kvickly, og så var de sporløst forsvundet , så ventede jeg i noget tid for at se om de kom tilbage + gik i andre butikker for at lede, men de er væk .

Øv, så er det endnu svære jo.. det er derfor jeg ikke vil samle på ting mere, man ved aldrig hvornår de udgår

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha, så ved du hvorfor en du skal holde dig fra næste gang, du skal teste parfumer

Det gør jeg ihvertfald . Men nope, ved det ikke. Gik en dag ned i kvickly, og så var de sporløst forsvundet , så ventede jeg i noget tid for at se om de kom tilbage + gik i andre butikker for at lede, men de er væk .

Øv, så er det endnu svære jo.. det er derfor jeg ikke vil samle på ting mere, man ved aldrig hvornår de udgår

Jaaaaaa, det var dæme noget af en fejl fra min side... Føj, hvor har det ødelagt min dag!!

Aiiihj, det er for dårligt. Klag til Kims haha.

Ja, det gør det bare umuligt for mig, at finde og samle sættet. Ja, det eneste jeg samler nu er det udstyr til min fotografering -jeg er ret sikker på, at det ikke udgår  

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

Jaaaaaa, det var dæme noget af en fejl fra min side... Føj, hvor har det ødelagt min dag!!

Aiiihj, det er for dårligt. Klag til Kims haha.

Ja, det gør det bare umuligt for mig, at finde og samle sættet. Ja, det eneste jeg samler nu er det udstyr til min fotografering -jeg er ret sikker på, at det ikke udgår  

Det er forståeligt

Det tænkte jeg faktisk på den dag jeg opdagede det , men så kom jeg fra det igen. KOM TILBAGEEE!

Smiler..nej det skulle være underligt hvis sådan noget udgår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.