I det lækre vejr......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

henh01

Dinna88 skriver:

jeg svarer dig lige i et brev, så vi ikke spammer

I har spammet min mail

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

henh01

chael skriver:

I dette lækre vejr, har jeg skrevet eksamens oplæg til på mandag, hvor jeg skal forsvare en tværfaglig opgave.

Ohh my, har savlet over solen. Men det SÅ vigtigt den bliver færdig. Skal arbejde videre på den i aften og weekenden må nok også hellere inddrages, hvis jeg skal nå at blive færdig.

Selvom jeg havde håbet at undgå det.

Ungerne har været i vuggestue og børnehave og den ældste er med bedsteveninden hjemme og lege.

Nu har jeg hentet den yngste frs vugger og vi hygger nu i sidsen med Disney.

Glæder mig til eksamnerne er overstået, så jeg ikke skal tænke mere på det crap...

*Camilla 23+0

Uhhh held og lykke med eksamen Krydser mine fingre for dig mandag

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Sabina92 skriver:

Jeg har vært sammen med min skønne skønne mødregruppe efterfulgt af en bette shoppe tur med nogen af dem

Lyder dejligt.  Jeg gad sgu også godt jeg havde en mødregruppe at kunne mødes med. Heldigvis kender jeg nogle stykker der går hjemme på barsel, så det er ikke helt sort og ensomt

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

henh01 skriver:

Hvad har I lavet i det lækre vejr?

-I det lækre vejr................ har jeg været oppe i byen med en veninde iog mindste manden.. Købte en hulens masse kirsebær, hentet den store efter skole og har spist kirsebær til den store guldmedalje. Nu slapper hun af til en film, mindstemanden sover og jeg sidder og slapper i sofaen.. SKØNT vejr.

Jeg har faktisk små sovet hele dagen... Har været enormt træt... 

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Ann. skriver:

Jeg har været til eksamen idag

uhh i hvad og hvordan gik det?

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Baby-støv skriver:

Jeg hygger med kæresten.. har lige været ude og gå en laaang tur med hundene...

Så skal vi nok grille senere...

org grille.... jeg vil også have en have nuuuuu Forhåbentlig med have i det nye år

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Fenja09 skriver:

Jeg har siddet ude på terrassen sammen med manden, vapsen og vores hankat

Nu vil vi tage til beboer møde mht kloakarbejde på vores vej - spændende  derefter skal vi som altid en tur i hundeskov

Det er bare skønt.. Kunne forestille mig at det var rart med en tersesse og kold saft i dette varme vejr.

Anmeld

1. juni 2011

twinny

henh01 skriver:

org grille.... jeg vil også have en have nuuuuu Forhåbentlig med have i det nye år

haha... jaah.

Anmeld

1. juni 2011

henh01

sabrina89 skriver:

Jeg har pakket campingvognen, så den er klar til min kære kæreste kommer hjem så vi kan komme på mini ferie.. Ihh hvor jeg glæder mig!!!

Hvor skønt. Hvor skal I hen?

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Eva. skriver:

Nyk. F...

okay jeg er uddannet på Frøbel i Roskilde for 1½ år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.