I det lækre vejr......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

9510

henh01 skriver:

frugt er altid godt når solen skinner..

Ja også når solen skinner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Isabella_mor

i dag...

siddet indenfor... vi venter på en pakke.!!! øv øv... men håber snart den kommer så vi kan komme ud og nyde det.

vi har lige sovet et lille morfar. det var dejligt.. kan klart anbefales

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Hihi , bare du ikke tager parfume hørmen med, hahaha

Nååå, så bliver man bare afvist og svigtet, fordi man har dummet sig?! 

haha

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

henh01 skriver:

Spændende og relevant.. Jeg selv skrev om selvskadende adfærd. Det var også meget spændende.

Jeg er nok bare mere til det der foregår i personalegruppen, kulturen på institutionen end børnene og brugerne som sådan...mærkeligt, men tja..

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Eva. skriver:

Jeg er nok bare mere til det der foregår i personalegruppen, kulturen på institutionen end børnene og brugerne som sådan...mærkeligt, men tja..

det er jo også fundamentet for et godt arbejdsmiljø hvilket jo smitter af på børn/brugere

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

Nååå, så bliver man bare afvist og svigtet, fordi man har dummet sig?! 

haha

Haha . Så vil jeg i det mindste gerne tilbyde dig et bad, når du nu kommer . Jeg har også prøvet at oversprøjte mig selv med en rigtig god parfume, den var stadig god da den var kommet på, men hold da op de damer bag kassen så lidt sure ud, nu da jeg havde brugt lidt for meget af deres tester , UPS!

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

henh01 skriver:

det er jo også fundamentet for et godt arbejdsmiljø hvilket jo smitter af på børn/brugere

I hvert fald det jeg har været mest rystet over i to af tre praktikker...hvor meget fnidder der har været i personale gruppen, hvor meget det påvirkede deres arbejdsindsats og hvordan de ikke magtede at forblive i det professionelle felt...så nok derfor jeg er nød til det..

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha . Så vil jeg i det mindste gerne tilbyde dig et bad, når du nu kommer . Jeg har også prøvet at oversprøjte mig selv med en rigtig god parfume, den var stadig god da den var kommet på, men hold da op de damer bag kassen så lidt sure ud, nu da jeg havde brugt lidt for meget af deres tester , UPS!

Jeg kunne godt bruge et boblebad 

Haha! Se - jeg er ikke den eneste der kan dumme sig af os to! Helt seriøst - der kom SÅ meget ud af den parfume. Jeg måtte tørre mig af i min mor, og da jeg kom ud til min søster vaskede jeg mig med min nieces vådservietter, men intet virkede. FØJ!

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Eva. skriver:

I hvert fald det jeg har været mest rystet over i to af tre praktikker...hvor meget fnidder der har været i personale gruppen, hvor meget det påvirkede deres arbejdsindsats og hvordan de ikke magtede at forblive i det professionelle felt...så nok derfor jeg er nød til det..

Lyder meget fornuftigt at tage fat på. Hvilket semi går du på?

Anmeld

1. juni 2011

NinaNymannMadsen

i det lækre vejr har jeg lavet opgave, været nede i byen og spise frokost med min gruppe. og været ude og handle med min far mens han går og venter på svar fra min mor at hun er kommet op fra opvågning.

nu her skal jeg ud og hente asta, og så vente på jeg høre noget med min mor så vi kan komme ud og besøge hende hvis det ikk er for sent jo. vi skal også grille i aften med nogen venner når vejret nu er så godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.