I det lækre vejr......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Aves.

henh01 skriver:

Hvad skriver du BA i?

Så jeg kan kalde mig pædagog om 20 dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

.....

Jeg sidder og skriver en ansøgning, som jeg har besluttet at den SKAL sendes afsted idag , ellers har jeg fået gjordt rent i hele huset, og når ansøgningen er skrevet, er det vidst tid til at bage, det har jeg lyst til i dag

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

henh01 skriver:

Ja her hvor jeg bor har fakta åbnet alle dage til 21 og kiwi minipris har åbnet i weekend og helligdage til 20. Så jeg behøver ikke stresse ud og handle

Åhh vi har også fakta, der har åbent til kl. 20 hver dag.....men det er ikke altid jeg kan få det jeg vil ahve lige der

Og så kom jeg til at se at jeg havde skrevet "lagt" den skal jeg nok komme til at høre for  det hedder jo selvfølgelig "ligget" hehe

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Jeg sidder og skriver en ansøgning, som jeg har besluttet at den SKAL sendes afsted idag , ellers har jeg fået gjordt rent i hele huset, og når ansøgningen er skrevet, er det vidst tid til at bage, det har jeg lyst til i dag

Jeg tager gerne imod hvad du nu end bager! Hvis du nu er i dit generøse hjørne

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Eva. skriver:

Så jeg kan kalde mig pædagog om 20 dage..

Nej hvor spændende.. Hvad skriver du om?

Anmeld

1. juni 2011

Hansen97

henh01 skriver:

Hvad har I lavet i det lækre vejr?

-I det lækre vejr................ har jeg været oppe i byen med en veninde iog mindste manden.. Købte en hulens masse kirsebær, hentet den store efter skole og har spist kirsebær til den store guldmedalje. Nu slapper hun af til en film, mindstemanden sover og jeg sidder og slapper i sofaen.. SKØNT vejr.

Sidder på arbejde

Men ser rigtig meget frem til at skulle til DHB på fredag sammen med manden og uden børn.. og det gode vejr skulle jo holde...

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Mut skriver:

Ja af sted med ansøgningen, jobene hænger ikke og dingler

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Hansen97 skriver:

Sidder på arbejde

Men ser rigtig meget frem til at skulle til DHB på fredag sammen med manden og uden børn.. og det gode vejr skulle jo holde...

DHB hvad er det?

Vejret skulle fortsætte til søndag

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

henh01 skriver:

Perfekt vejr at koncentrer sig i

Held og lykke med eksamen..

Mjah, ikke lige nu

Men tak!

Anmeld

1. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

Jeg tager gerne imod hvad du nu end bager! Hvis du nu er i dit generøse hjørne

Jeg skal bage kanelsnegle, MUMS. Har jeg ikke gjordt i lang tid..
Så skal du være hurtig, for når min kæreste kommer hjem, så HAPS, så ryger de hurtigt ned .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.