Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: Hvad skriver du BA i?
Hvad skriver du BA i?
Så jeg kan kalde mig pædagog om 20 dage..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg sidder og skriver en ansøgning, som jeg har besluttet at den SKAL sendes afsted idag , ellers har jeg fået gjordt rent i hele huset, og når ansøgningen er skrevet, er det vidst tid til at bage, det har jeg lyst til i dag
henh01 skriver: Ja her hvor jeg bor har fakta åbnet alle dage til 21 og kiwi minipris har åbnet i weekend og helligdage til 20. Så jeg behøver ikke stresse ud og handle
Ja her hvor jeg bor har fakta åbnet alle dage til 21 og kiwi minipris har åbnet i weekend og helligdage til 20. Så jeg behøver ikke stresse ud og handle
Åhh vi har også fakta, der har åbent til kl. 20 hver dag.....men det er ikke altid jeg kan få det jeg vil ahve lige der
Og så kom jeg til at se at jeg havde skrevet "lagt" den skal jeg nok komme til at høre for det hedder jo selvfølgelig "ligget" hehe
Mut skriver: Jeg sidder og skriver en ansøgning, som jeg har besluttet at den SKAL sendes afsted idag , ellers har jeg fået gjordt rent i hele huset, og når ansøgningen er skrevet, er det vidst tid til at bage, det har jeg lyst til i dag
Jeg tager gerne imod hvad du nu end bager! Hvis du nu er i dit generøse hjørne
Eva. skriver: Så jeg kan kalde mig pædagog om 20 dage..
Nej hvor spændende.. Hvad skriver du om?
henh01 skriver: Hvad har I lavet i det lækre vejr? -I det lækre vejr................ har jeg været oppe i byen med en veninde iog mindste manden.. Købte en hulens masse kirsebær, hentet den store efter skole og har spist kirsebær til den store guldmedalje. Nu slapper hun af til en film, mindstemanden sover og jeg sidder og slapper i sofaen.. SKØNT vejr.
Hvad har I lavet i det lækre vejr?
-I det lækre vejr................ har jeg været oppe i byen med en veninde iog mindste manden.. Købte en hulens masse kirsebær, hentet den store efter skole og har spist kirsebær til den store guldmedalje. Nu slapper hun af til en film, mindstemanden sover og jeg sidder og slapper i sofaen.. SKØNT vejr.
Ja af sted med ansøgningen, jobene hænger ikke og dingler
Hansen97 skriver: Sidder på arbejde Men ser rigtig meget frem til at skulle til DHB på fredag sammen med manden og uden børn.. og det gode vejr skulle jo holde...
Sidder på arbejde Men ser rigtig meget frem til at skulle til DHB på fredag sammen med manden og uden børn.. og det gode vejr skulle jo holde...
DHB hvad er det?
Vejret skulle fortsætte til søndag
henh01 skriver: Perfekt vejr at koncentrer sig i Held og lykke med eksamen..
Perfekt vejr at koncentrer sig i
Held og lykke med eksamen..
Mjah, ikke lige nu
Men tak!
Dinna88 skriver: Jeg tager gerne imod hvad du nu end bager! Hvis du nu er i dit generøse hjørne
Jeg skal bage kanelsnegle, MUMS. Har jeg ikke gjordt i lang tid..Så skal du være hurtig, for når min kæreste kommer hjem, så HAPS, så ryger de hurtigt ned .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128