I det lækre vejr......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Aves.

Gjort rent...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

henh01

Eva. skriver:

Gjort rent...

Det var da fornuftigt. Så er du klar til at byde Kr. himmelfart ferien velkommen i ro og mag

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

henh01 skriver:

hahahaha så må du i bad.:

Skal du grine af mine sørger?
Jeg kan slet ikke overskue at gå i bad. Føler bare, at jeg skal dø

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

henh01 skriver:

Det var da fornuftigt. Så er du klar til at byde Kr. himmelfart ferien velkommen i ro og mag

Skal skrive bachelor og mine mor og far tager drengene væk fra møllevej i et døgn så jeg vil gerne have helt ro på til bare at fordybe mig i skrivning...så meget ro der kan komme med et halv færdigt hus..

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Jeg har lagt og sovet

men skal ud lige om lidt  skal have handlet ind....butikkerne har jo lukket imorgen.

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Eva. skriver:

Skal skrive bachelor og mine mor og far tager drengene væk fra møllevej i et døgn så jeg vil gerne have helt ro på til bare at fordybe mig i skrivning...så meget ro der kan komme med et halv færdigt hus..

Hvad skriver du BA i?

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Carina1977 skriver:

Jeg har lagt og sovet

men skal ud lige om lidt  skal have handlet ind....butikkerne har jo lukket imorgen.

Ja her hvor jeg bor har fakta åbnet alle dage til 21 og kiwi minipris har åbnet i weekend og helligdage til 20. Så jeg behøver ikke stresse ud og handle

Anmeld

1. juni 2011

TbCp

Jeg har arbejdet... og elsker mit job når vejret er sådan her, vi har nemlig været i haven siden kl. 8.30 imorges og nu sover de alle mens jeg pauser den.

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Skal du grine af mine sørger?
Jeg kan slet ikke overskue at gå i bad. Føler bare, at jeg skal dø

Anmeld

1. juni 2011

henh01

TbCp skriver:

Jeg har arbejdet... og elsker mit job når vejret er sådan her, vi har nemlig været i haven siden kl. 8.30 imorges og nu sover de alle mens jeg pauser den.

lyder dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.