UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Puha en klam Luder han er! FØJ!!!
Sødeste, du må endelig ikke tro det er dig der er problemet siden han har kontakte de steder og piger. Det er HAM! Han kan tydelig vis ikke være loyal og ærlig og har måske et ret stort problem med Sex, det er da det laveste at skulle Kneppe ludere osv. Det er da så klamt!
håber han har beskyttet sig godt og grundigt. Men gå du alligevel til lægen og bliv tjekket.
Og så ud med ham!! han skal ud i dag og synes du skal ringe til hans forældre og fortælle situationen så får du lidt ram på ham på den måde. HAHA!

Jeg venter med at kontakte hans mor til jeg har talt med ham. Jeg vil sørge for hun får den rigtige historie, så hun ikke tror jeg er den slemme svigerdatter, der dropper hendes søn og stjæler hendes barnebarn.

Jeg vil søge fuld forældremyndighed, og jeg ønsker ikke at min søn skal se ham (ihvert fald ikke særlig meget), da han ikke altid har været guds bedste barn, og er sikker på han falder tilbage i sine gamle vaner når han ikke har mig mere.

Jeg ringer til lægen imorgen, har slet ikke tænkt på jeg kan være smittet med alt muligt klamt. Men da jeg blev gravid blev jeg jo tjekket og der var jeg helt fri, men det var også i december :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

camilla_agermose

Synes det er så sejt af dig. jeg er ikke i tvivl om, at når alt det her er faldet til ro, så vil du være glad for det valg du har taget.

jeg håber meget at du vil tage dig tid til at give en update når du har konfronteret ham med det.

Hvis du efterlader ham alene hjemme indtil du er tilbage igen skal du huske at ligge mobilen på plads, så den ikke ligger på sofabordet eller sådan når han kommer hjem. (det ville nok sætte det hele lidt i en dum situation hehe).

HELD OG LYKE MED DET!

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Jeg venter med at kontakte hans mor til jeg har talt med ham. Jeg vil sørge for hun får den rigtige historie, så hun ikke tror jeg er den slemme svigerdatter, der dropper hendes søn og stjæler hendes barnebarn.

Jeg vil søge fuld forældremyndighed, og jeg ønsker ikke at min søn skal se ham (ihvert fald ikke særlig meget), da han ikke altid har været guds bedste barn, og er sikker på han falder tilbage i sine gamle vaner når han ikke har mig mere.

Jeg ringer til lægen imorgen, har slet ikke tænkt på jeg kan være smittet med alt muligt klamt. Men da jeg blev gravid blev jeg jo tjekket og der var jeg helt fri, men det var også i december :s

det er virkeligt også bare for meget... det er så klamt og ulækkert at udsætte dig for dette... Jeg håber virkelig det bedste for dig.. Vil du ikk godt update så snart du har smidt ham ud.

Hvornår kommer han hjem?

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

det er virkeligt også bare for meget... det er så klamt og ulækkert at udsætte dig for dette... Jeg håber virkelig det bedste for dig.. Vil du ikk godt update så snart du har smidt ham ud.

Hvornår kommer han hjem?

Han kommer snart hjem.. om max en time..

Skal selvf nok update! Men ved ikke hvornår det bliver.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla_agermose skriver:

Synes det er så sejt af dig. jeg er ikke i tvivl om, at når alt det her er faldet til ro, så vil du være glad for det valg du har taget.

jeg håber meget at du vil tage dig tid til at give en update når du har konfronteret ham med det.

Hvis du efterlader ham alene hjemme indtil du er tilbage igen skal du huske at ligge mobilen på plads, så den ikke ligger på sofabordet eller sådan når han kommer hjem. (det ville nok sætte det hele lidt i en dum situation hehe).

HELD OG LYKE MED DET!

Skal sørme nok update! OG tak for dine beskeder og hjælp

Og jeg har ryddet alt op, fjernet alt, slettet spor på computeren osv.. Han skal ikke have noget forspring denne her gang! Det er mig der skal have det lange strå i den her diskussion som kommer!

Anmeld

1. juni 2011

Melbek

Vil bare sige, at jeg synes du er sådan en stærk person og jeg håber virkelig du står ved din beslutning og viser ham døren. Ingen fortjener sådan en skid!

Anmeld

1. juni 2011

smølfine

Et stort kram til dig, du skal nok klare tilværelsen som enlig mor.

Hvad angår økonomi, så sørg for at få afmeldt alt hans hurtigst muligt, så du ikke hænger på mere end højest nødvendigt, nu hvor han står i RKI.

Hold fast i din beslutning, også selvom han måske vil forsøge at overbevise dig om noget andet. Du gør det rigtige.

Anmeld

1. juni 2011

sophiemy

Anonym skriver:

Som alle andre siger - ud med ham. Du og jeres kommende lille baby fortjener bedre end det. Så pak dine ting, ud af huset og direkte op til lægen med dig. DU MÅ IKKE OMBESTEMME DIG, ligegyldigt hvad han siger, lover eller truer med!

HVIS du vil have fuld forældremyndighed, så skal du have ham til at overgive den frivilligt. Der er meget få mennesker med de nye regler der kan få fuld forældremyndighed. Utroskab og en fortid i snavs ville under ingen omstændigheder give dig mulighed for at vinde en forældremyndighedssag.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

smølfine skriver:

Et stort kram til dig, du skal nok klare tilværelsen som enlig mor.

Hvad angår økonomi, så sørg for at få afmeldt alt hans hurtigst muligt, så du ikke hænger på mere end højest nødvendigt, nu hvor han står i RKI.

Hold fast i din beslutning, også selvom han måske vil forsøge at overbevise dig om noget andet. Du gør det rigtige.

Ja det vil jeg også gøre hurtigst muligt, men mobilen er desværre nyoprettet så lige meget hvad hænger jeg på 6 mdr af 400 kr.. Så håber han er mand nok til at betale det indtil den er udløbet, han må meget gerne beholde sin mobil osv, hvis han bare betaler sin mobilregning hver måned.. For jeg har virkelig brug for at vende hver en øre nu..

Anmeld

1. juni 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Ja tak. Men jeg skal være alene mor. Det var ikke min plan da jeg blev gravid. Er helt ødelagt. Det er mit livs kærlighed. Troede vi skulle være sammen for evigt. Har mistet min kærlighed og min bedste ven

Hvor er det ondskabsfuldt af ham
Øv, hvor er det bare en svær situation du er sat i... Men du kan jo nok selv se, at den ikke er holdbar på sigt for dig og Jeres ufødte barn.

Hellere blive alene nu så, og få styr på din nye tilværelse, INDEN baby melder sin ankomst.

Jeg føler med dig
Men du er bedre tjent uden ham ...han er IKKE din store kærlighed, når han ikke behandler dig bedre  - Så fortjener han ikke, at være en del af dit og babyens liv, hvis ikke han har nok i Jer - desværre!

Jeg ønsker dig alt det bedste... Og brug endelig at skrive herinde, hvis det kan hjælpe i den svære tid. Det er jo en enorm krise at stå i  - Øv, øv, øv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.