UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Chalala85

Ud med ham. PAk hans ting og smid dem uden for døren. Du skal nok klare den som alene mor, man kan altid få det til at hænge sammen på en eller anden måde, også selvom det ikke var planen, er det jo for de færreste.

Held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Lille update...

Jeg venter med at fortælle det til han kommer hjem. Han skal nemlig også betale husleje til mig idag, så venter med at sige det til jeg har fået mine penge.. Er ligeglad om det er strengt, men så har jeg en måned til at løse økonomien på.

Også kan jeg sørme se at han også har ringet til adskillige ludere og massage klinikker.. Hold kæft jeg må være klam og ussel i sengen.

Anmeld

1. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Lille update...

Jeg venter med at fortælle det til han kommer hjem. Han skal nemlig også betale husleje til mig idag, så venter med at sige det til jeg har fået mine penge.. Er ligeglad om det er strengt, men så har jeg en måned til at løse økonomien på.

Også kan jeg sørme se at han også har ringet til adskillige ludere og massage klinikker.. Hold kæft jeg må være klam og ussel i sengen.

det er IKKE strengt!!! Det er da det mest retfærdige at du får dine penge..

og husk lige at dette har IKKE noget med dig at gøre det har noget med HAM som person at gøre.. er man ikke tilfreds med det sexuelle ens partner kan præstere så udvikler man sig sammen! ikke det der gris din x gør.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

det er IKKE strengt!!! Det er da det mest retfærdige at du får dine penge..

og husk lige at dette har IKKE noget med dig at gøre det har noget med HAM som person at gøre.. er man ikke tilfreds med det sexuelle ens partner kan præstere så udvikler man sig sammen! ikke det der gris din x gør.

jeg må jo virkelig bare være meget lidt tilfredstillende, hvis han ikke engang kan nøjes med EN elsker, men også skal gå til ludere og skrive (måske kneppe) andre også..

Anmeld

1. juni 2011

camilla_agermose

Anonym skriver:

Lille update...

okay. du tror ikke han vil kunne mærke på dig at du ved "for meget"?

Nu kender jeg ikke reglerne, men du tror ikke at han kan finde på at sige at han skal have de penge tilbage?

Han er simpelthen for klam! forstår ikke han kan have samvittighed til sådan noget...

Anmeld

1. juni 2011

modesty

Puuuha... Jeg har ikke læst hele tråden, så ved ikke om du allerede har svaret på det, men:

UDOVER den her mistænksomme opførsel med at tage mobilen med på toilettet o.s.v. og til sidst den ubehagelige opdagelse på mobilen (og at han sikkert har været en del fraværende følelsesmæssigt på det sidste kan jeg forestille mig). Hvordan opfører han sig så overfor dig? Hvordan er jeres forhold mere overordnet? Hvordan har det været, set i bakspejlet? Er der noget der har ændret sig markant her de senere måneder?

Det er meget mere normalt end man tror at mænd knalder udenom når deres kvinder er gravide. Angst, følelse af manglende frihed o.s.v. kan få dem til at handle udad på den måde. Jeg siger IKKE at det er okay. Det må være SÅ hårdt for dig. Men jeg synes at du i hvert fald lige skal kigge på hvordan jeres forhold ellers er og om der kunne være en mulighed for at han kan lægge det her bag sig og at I kan komme videre sammen. Når det så er sagt - så må du jo også føle efter i dig selv. Hvis du ved at du ikke kan tilgive ham og at dine følelser for ham er ødelagt. Så er der jo ikke andet for, end at gå din vej.

Derudover: De har jo knaldet... Det tror jeg godt at du kan være ret sikker på. Hvis jeg var dig ville jeg støvsuge hans computer for at finde spor på om det her er en engangs-affære der kommer ud af en desperation i forhold til det at skulle være far snart, eller om det måske er noget han har gjort før...

PS: Hold kæft en snotdum fætter at han SMS'er frækt med sin elskerinde på sin mobil. Hvad fanden havde han regnet med? Selvfølgelig ville du jo opdage det før eller siden... 

Jeg håber at du holder hovedet højt, det må godt nok være en svær tid for dig.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla_agermose skriver:

okay. du tror ikke han vil kunne mærke på dig at du ved "for meget"?

Nu kender jeg ikke reglerne, men du tror ikke at han kan finde på at sige at han skal have de penge tilbage?

Han er simpelthen for klam! forstår ikke han kan have samvittighed til sådan noget...

Det vil han jo nok, men det er jo bare ærgeligt. De skal bruges til fælles regninger som mobil tv internet bensin osv. Alting står i mit navn fordi han er i RKI! Såe... De er jo i princippet allerede brugt idag når pbs har trukket.. Så for at min konto ikke skal være i bund så skal jeg have den husleje. Det er lidt vigtigt for mig, så jeg ikke skal tænke på penge før om en måned, og har en måned til at løse hele problemet.

måske kan han mærke jeg er sur og tvær. Men det har jeg været så meget alligevel på det sidste pga graviditeten hormoner osv... Så han vil nok ikke undre sig det store.. og jeg er god til poker fjæs. Jeg får jo pengene når han kommer hjem om en time, også skal jeg køre med det samme til jordmoder, så sætter jeg pengene i banken, også når jeg kommer hjem kan jeg fortælle det.. Så skal ikke rigtig glo på ham jo. Så ville det måske være svært ikke at smadre ham med noget tungt.

Anmeld

1. juni 2011

Chamomile

Det er jeg virkelig ked af at læse Og synes bestemt det er fair, at du tager imod huslejen- du må tænke på dig selv, og dit barn. Han burde virkelig skamme sig! 

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

Puha en klam Luder han er! FØJ!!!
Sødeste, du må endelig ikke tro det er dig der er problemet siden han har kontakte de steder og piger. Det er HAM! Han kan tydelig vis ikke være loyal og ærlig og har måske et ret stort problem med Sex, det er da det laveste at skulle Kneppe ludere osv. Det er da så klamt!
håber han har beskyttet sig godt og grundigt. Men gå du alligevel til lægen og bliv tjekket.
Og så ud med ham!! han skal ud i dag og synes du skal ringe til hans forældre og fortælle situationen så får du lidt ram på ham på den måde. HAHA!

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Puuuha... Jeg har ikke læst hele tråden, så ved ikke om du allerede har svaret på det, men:

UDOVER den her mistænksomme opførsel med at tage mobilen med på toilettet o.s.v. og til sidst den ubehagelige opdagelse på mobilen (og at han sikkert har været en del fraværende følelsesmæssigt på det sidste kan jeg forestille mig). Hvordan opfører han sig så overfor dig? Hvordan er jeres forhold mere overordnet? Hvordan har det været, set i bakspejlet? Er der noget der har ændret sig markant her de senere måneder?

Det er meget mere normalt end man tror at mænd knalder udenom når deres kvinder er gravide. Angst, følelse af manglende frihed o.s.v. kan få dem til at handle udad på den måde. Jeg siger IKKE at det er okay. Det må være SÅ hårdt for dig. Men jeg synes at du i hvert fald lige skal kigge på hvordan jeres forhold ellers er og om der kunne være en mulighed for at han kan lægge det her bag sig og at I kan komme videre sammen. Når det så er sagt - så må du jo også føle efter i dig selv. Hvis du ved at du ikke kan tilgive ham og at dine følelser for ham er ødelagt. Så er der jo ikke andet for, end at gå din vej.

Derudover: De har jo knaldet... Det tror jeg godt at du kan være ret sikker på. Hvis jeg var dig ville jeg støvsuge hans computer for at finde spor på om det her er en engangs-affære der kommer ud af en desperation i forhold til det at skulle være far snart, eller om det måske er noget han har gjort før...

PS: Hold kæft en snotdum fætter at han SMS'er frækt med sin elskerinde på sin mobil. Hvad fanden havde han regnet med? Selvfølgelig ville du jo opdage det før eller siden... 

Jeg håber at du holder hovedet højt, det må godt nok være en svær tid for dig.

Hmm vores forhold har været okay. HAN har store familie problemer, men jeg har været den søde støttende forstående kæreste HELE vejen igennem.. Men selvfølgelig sætter det sine spor på forholdet, når han hele tiden er sur og trist, men burde det så ikke være mig der bollede uden om.. Hmm.. Han har derudover ikke rigtig taget initiativ til sex meget længe... Det er altid mig. Altid.

Vi har desværre fælles computer, og der er intet unormalt på den.

Ligemeget hvad han siger gider jeg ikke ligge det her bag mig. For jeg føler mig simpelthen så røvrendt og pisset på. Det er ikke første gang at der er mærkelige smser og piger jeg ikke har hørt om. men har bare aldrig haft det SÅ sort på hvidt som her.. Så tror desværre ikke det er første gang. Men det er ihvert fald sidste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.