Puuuha... Jeg har ikke læst hele tråden, så ved ikke om du allerede har svaret på det, men:
UDOVER den her mistænksomme opførsel med at tage mobilen med på toilettet o.s.v. og til sidst den ubehagelige opdagelse på mobilen (og at han sikkert har været en del fraværende følelsesmæssigt på det sidste kan jeg forestille mig). Hvordan opfører han sig så overfor dig? Hvordan er jeres forhold mere overordnet? Hvordan har det været, set i bakspejlet? Er der noget der har ændret sig markant her de senere måneder?
Det er meget mere normalt end man tror at mænd knalder udenom når deres kvinder er gravide. Angst, følelse af manglende frihed o.s.v. kan få dem til at handle udad på den måde. Jeg siger IKKE at det er okay. Det må være SÅ hårdt for dig. Men jeg synes at du i hvert fald lige skal kigge på hvordan jeres forhold ellers er og om der kunne være en mulighed for at han kan lægge det her bag sig og at I kan komme videre sammen. Når det så er sagt - så må du jo også føle efter i dig selv. Hvis du ved at du ikke kan tilgive ham og at dine følelser for ham er ødelagt. Så er der jo ikke andet for, end at gå din vej.
Derudover: De har jo knaldet... Det tror jeg godt at du kan være ret sikker på. Hvis jeg var dig ville jeg støvsuge hans computer for at finde spor på om det her er en engangs-affære der kommer ud af en desperation i forhold til det at skulle være far snart, eller om det måske er noget han har gjort før...
PS: Hold kæft en snotdum fætter at han SMS'er frækt med sin elskerinde på sin mobil. Hvad fanden havde han regnet med? Selvfølgelig ville du jo opdage det før eller siden...
Jeg håber at du holder hovedet højt, det må godt nok være en svær tid for dig.
Anmeld