UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Som alle andre siger - ud med ham. Du og jeres kommende lille baby fortjener bedre end det. Så pak dine ting, ud af huset og direkte op til lægen med dig. DU MÅ IKKE OMBESTEMME DIG, ligegyldigt hvad han siger, lover eller truer med!

HVIS du vil have fuld forældremyndighed, så skal du have ham til at overgive den frivilligt. Der er meget få mennesker med de nye regler der kan få fuld forældremyndighed. Utroskab og en fortid i snavs ville under ingen omstændigheder give dig mulighed for at vinde en forældremyndighedssag.

Når for dævlen. Vidste jeg slet ikke. når men det må jeg jo tage som det kommer. Hvis han falder tilbage i et liv med kriminalitet osv., må jeg da kunne gøre noget, det kan jo ikke være sundt for et barn at leve med.?

Og hvad gør man egentlig den første tid? Jeg mener, han kan jo ikke have baby hver anden weekend det første mange mdr, for baby skal jo have bryst osv..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

modesty

Anonym skriver:

Hmm vores forhold har været okay. HAN har store familie problemer, men jeg har været den søde støttende forstående kæreste HELE vejen igennem.. Men selvfølgelig sætter det sine spor på forholdet, når han hele tiden er sur og trist, men burde det så ikke være mig der bollede uden om.. Hmm.. Han har derudover ikke rigtig taget initiativ til sex meget længe... Det er altid mig. Altid.

Vi har desværre fælles computer, og der er intet unormalt på den.

Ligemeget hvad han siger gider jeg ikke ligge det her bag mig. For jeg føler mig simpelthen så røvrendt og pisset på. Det er ikke første gang at der er mærkelige smser og piger jeg ikke har hørt om. men har bare aldrig haft det SÅ sort på hvidt som her.. Så tror desværre ikke det er første gang. Men det er ihvert fald sidste.

Jeg læste også lige at han havde ringet til massageklinikker, det havde jeg ikke set da jeg skrev mit første indlæg. Så det er i hvert fald ikke en engangsting. Nej, det lyder som om han skal ud af vagten...

Anmeld

1. juni 2011

sophiemy

Anonym skriver:

Når for dævlen. Vidste jeg slet ikke. når men det må jeg jo tage som det kommer. Hvis han falder tilbage i et liv med kriminalitet osv., må jeg da kunne gøre noget, det kan jo ikke være sundt for et barn at leve med.?

Og hvad gør man egentlig den første tid? Jeg mener, han kan jo ikke have baby hver anden weekend det første mange mdr, for baby skal jo have bryst osv..??

Det bedste råd jeg overhovedet kan give dig er at overtale ham til at du skal have fuld forældremyndighed fra starten. Det vil stille dig SÅ meget bedre, hvis han skulle komme ud i noget snavs igen.

Men samvær har intet med forældremyndighed at gøre. Og selv om du har fuld forældremyndighed, så vil han have krav og ret til samvær. Det afgøres fra sag til sag hvad omfanget af samvær skal være - og kommer an på faren og barnets forhold og deres udvikling.

Forældremyndigheden vil kun hjælpe dig i forbindelse med beslutninger vedrørende barnet: pas, skolevalg, muligheden for at flytte, osv.

Der startes normalt først overnatning når barnet er 9-12 måneder. Mit barn er dog langt over denne alder og der er endnu ikke samvær grundet faren var ude i noget snavs. Typisk vil opstart af samvær være nogle timer i dit hjem eller på neutral grund en-to gange om ugen.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Det bedste råd jeg overhovedet kan give dig er at overtale ham til at du skal have fuld forældremyndighed fra starten. Det vil stille dig SÅ meget bedre, hvis han skulle komme ud i noget snavs igen.

Men samvær har intet med forældremyndighed at gøre. Og selv om du har fuld forældremyndighed, så vil han have krav og ret til samvær. Det afgøres fra sag til sag hvad omfanget af samvær skal være - og kommer an på faren og barnets forhold og deres udvikling.

Forældremyndigheden vil kun hjælpe dig i forbindelse med beslutninger vedrørende barnet: pas, skolevalg, muligheden for at flytte, osv.

Der startes normalt først overnatning når barnet er 9-12 måneder. Mit barn er dog langt over denne alder og der er endnu ikke samvær grundet faren var ude i noget snavs. Typisk vil opstart af samvær være nogle timer i dit hjem eller på neutral grund en-to gange om ugen.

Tak for dit svar. Aner intet om forældre myndighed osv., er jo ikke lige det man går og undersøger når man skal have et barn. Man regner jo ikke med at skulle ud i de problemer.

Okay er godt at høre at samvær starter op sådan stille og roligt. Troede jeg kunne risikere at min søn skulle væk fra mig en hel weekend når han nærmest lige var blevet født.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg læste også lige at han havde ringet til massageklinikker, det havde jeg ikke set da jeg skrev mit første indlæg. Så det er i hvert fald ikke en engangsting. Nej, det lyder som om han skal ud af vagten...

har jeg også først lige fundet ud af. Suk suk.

Jep, nu skal jeg bare lige have husleje, også ryger han ud!!

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

Kan du ikk sætte loft på den regning så han ikk bar kan bruge og og ikk betale...

Anmeld

1. juni 2011

sophiemy

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Aner intet om forældre myndighed osv., er jo ikke lige det man går og undersøger når man skal have et barn. Man regner jo ikke med at skulle ud i de problemer.

Okay er godt at høre at samvær starter op sådan stille og roligt. Troede jeg kunne risikere at min søn skulle væk fra mig en hel weekend når han nærmest lige var blevet født.

Det gjorde jeg heller ikke da jeg stod i din situation, skulle du senere hen have nogle spørgsmål kan du bare sende en pb. Man står jo fuldstændigt på bar bund, når man ikke kender systemet.

Håber bare du går fra ham - ligegyldigt hvad! Så skal alle detajler (og det er virkeligt detajler) som økonomi, samvær og deslige nok ordne sig så I alle bliver glade.

Anmeld

1. juni 2011

MichellaMalou

føj hvor er han klam det er på ingen måder dig der er klam og ussel det er fandme ham som er for klam,, jeg er ved og brække mig over ham. det skulle lige være min og jeg havde pakket hans lort og sat det udenfor døren og havde fået skiftet lås så han ikke kunne komme ind så jeg slap for at glo på ham,.,  

du fortjerner bedre og der findes nogle der er meget bedre end ham... kæmpe  til dig det fortjerner du 

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Kan du ikk sætte loft på den regning så han ikk bar kan bruge og og ikk betale...

Jo.. abb er på 400 om mdr det er inkl 10 t tale fri sms, fri data, og fri mms. Så jeg kan jo bare sætte loft at ligeså snart der bliver brugt en krone udover de minutter osv, så lukker den. Men de 400 hænger jeg desværre på.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Det gjorde jeg heller ikke da jeg stod i din situation, skulle du senere hen have nogle spørgsmål kan du bare sende en pb. Man står jo fuldstændigt på bar bund, når man ikke kender systemet.

Håber bare du går fra ham - ligegyldigt hvad! Så skal alle detajler (og det er virkeligt detajler) som økonomi, samvær og deslige nok ordne sig så I alle bliver glade.

Mange tak, ser allerede lidt lysere på det.

Har siddet og regnet lidt på økonomien, og det er ikke så mange penge igen jeg står og mangler når han er ude.. Heldigvis.

Og noget tilskud må jeg kunne få fra komunen, men dem må jeg ringe og tale med hurtigst muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.