UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

kiwifrugten

Er ked af du står i den situation. Jeg er selv enlig mor men det har jeg nu været fra start og Petra er kun 6 uger nu. Man kan godt klare det. Man får en anderledes form for energi som gør man klare det. For det skal man.

Jeg havde en eks hvor jeg kiggede i hans tlf og fandt frække beskeder og nøgen billeder. Jeg var dybt ulykkelig og da jeg konfronterede ham med det fik han vendt den mod mig. Han blev skide sur over jeg tjekkede hans tlf men han vidste stadig ikke rigtig hvad han skulle sige. Jeg brød grædende sammen og det fortryder jeg, jeg skulle være stærk og kold og sige farvel men i stedet

VAR JEG SÅ DUM AT BLIVE OG DET GENTOG SIG GANG PÅ GANG.

Vær stærk for dig og barnets skyld du fortjener ikke det her. Så må han nøjes med sine andre HULLER han fortjener ikke dine :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

camilla_agermose

Anonym skriver:

Overvejer at ringe til den ene af pigerne. Hende jeg skrev om i starten af tråden.. God eller dårlig ide?

Hvad vil du få ud af at ringe? det kan være hun ikke ved at din kommende x har en snart højgravid kæreste?

(du må altså lige sige til hvis jeg skriver alt for meget, jeg er bare alt for nysgerrig af person). 

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla_agermose skriver:

lyder spændende. det er vel også ved at være tid til at finde en masse lækre sager til den lille. Ved du hvad det bliver?

Har allerede en masse ting til den lille Ja en dreng

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvad vil du få ud af at ringe? det kan være hun ikke ved at din kommende x har en snart højgravid kæreste?

(du må altså lige sige til hvis jeg skriver alt for meget, jeg er bare alt for nysgerrig af person). 

Ja jeg tænker bare at hvis hun ikke ved det. Så vil hun jo selv blive chokeret og måske fortælle om de har kneppet..

Tvivler på han har fortalt at han har en kæreste der skal føde om 2½ mdr.

Anmeld

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

Hold nu k**t en stor røv , jeg forstår dig vikrelig godt .
Og han skal da bare uuuuuuuuuuud NUUUUUUUUUU ...

Ej hvor er det synd for dig , hvad helved ligner det når man har en gravid kæreste der hjemme ..

Men du kan klare det her , tænk på dig selv og baby , lige om snart er du mor til en dejlig baby .. Og så vender det hele til noget positivt ..

Stort til dig ..

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

Er ked af du står i den situation. Jeg er selv enlig mor men det har jeg nu været fra start og Petra er kun 6 uger nu. Man kan godt klare det. Man får en anderledes form for energi som gør man klare det. For det skal man.

Jeg havde en eks hvor jeg kiggede i hans tlf og fandt frække beskeder og nøgen billeder. Jeg var dybt ulykkelig og da jeg konfronterede ham med det fik han vendt den mod mig. Han blev skide sur over jeg tjekkede hans tlf men han vidste stadig ikke rigtig hvad han skulle sige. Jeg brød grædende sammen og det fortryder jeg, jeg skulle være stærk og kold og sige farvel men i stedet

VAR JEG SÅ DUM AT BLIVE OG DET GENTOG SIG GANG PÅ GANG.

Vær stærk for dig og barnets skyld du fortjener ikke det her. Så må han nøjes med sine andre HULLER han fortjener ikke dine :-)

Præcis som min kæreste.

Det er heller ikke første gang der er mærkelige historier og ting i vores forhold jo.. :/

Anmeld

1. juni 2011

camilla_agermose

Anonym skriver:

Ja jeg tænker bare at hvis hun ikke ved det. Så vil hun jo selv blive chokeret og måske fortælle om de har kneppet..

Tvivler på han har fortalt at han har en kæreste der skal føde om 2½ mdr.

Det skal være op til dig, her har jeg ingen råd.

Jeg ville ikke være modig nok til at ringe, men et sted kunne det være rart at ødelægge det lidt, så han ikke kan sige "nåe hvis min kæreste ikke gider så har jeg min elsker" - men tror bare det er vigtigt at man ikke bliver sur på hende, selvom man er noget så jaloux så kan hun jo være i rigtig god mening og slet ingenting vide.

Hmm den er svær. du kan skrive hendes nummer ned og ringe bagefter du har smidt din kæreste på porten.?

men i forhold til bevis, ved du ikke nok tror du? du har det sort på hvidt.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Det skal være op til dig, her har jeg ingen råd.

Jeg ville ikke være modig nok til at ringe, men et sted kunne det være rart at ødelægge det lidt, så han ikke kan sige "nåe hvis min kæreste ikke gider så har jeg min elsker" - men tror bare det er vigtigt at man ikke bliver sur på hende, selvom man er noget så jaloux så kan hun jo være i rigtig god mening og slet ingenting vide.

Hmm den er svær. du kan skrive hendes nummer ned og ringe bagefter du har smidt din kæreste på porten.?

men i forhold til bevis, ved du ikke nok tror du? du har det sort på hvidt.

Jeg vil heller ikke blive sur på hende. Aner ikke hvem pigebarnet er.. Og hun kan jo være røv ligeglad med om den hun knepper med har en kæreste eller ej er jo ihvert fald ikke hendes problem..

Men hvis hun nu ikke ved det, så ville det måske være rart for hende at vide. Tænk hvis hun gik hen og blev forelsket eller andet. Man ved jo aldrig. Han er en rigtig charmerende fyr min kæreste..

Jo har nok bevis, men ville bare så gerne vide om de havde kneppet.. ved ikke hvorfor. ville jeg bare gerne

Anmeld

1. juni 2011

camilla_agermose

Anonym skriver:

Jeg vil heller ikke blive sur på hende. Aner ikke hvem pigebarnet er.. Og hun kan jo være røv ligeglad med om den hun knepper med har en kæreste eller ej er jo ihvert fald ikke hendes problem..

Men hvis hun nu ikke ved det, så ville det måske være rart for hende at vide. Tænk hvis hun gik hen og blev forelsket eller andet. Man ved jo aldrig. Han er en rigtig charmerende fyr min kæreste..

Jo har nok bevis, men ville bare så gerne vide om de havde kneppet.. ved ikke hvorfor. ville jeg bare gerne

jamen så synes jeg du skal ringe og høre?

men tænker også bare, at hvis hun snakker med dig og så ringer til din kæreste med det samme i har snakket sammen, så har han lige haft alt for meget tid til at forberede sig på hvad der venter når han kommer hjem.  - og så er det pludselig ham der er på forkant.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

jamen så synes jeg du skal ringe og høre?

men tænker også bare, at hvis hun snakker med dig og så ringer til din kæreste med det samme i har snakket sammen, så har han lige haft alt for meget tid til at forberede sig på hvad der venter når han kommer hjem.  - og så er det pludselig ham der er på forkant.

Ja jeg venter også til jeg har talt med min kæreste.. Helt sikkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.