UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

henh01

Hej.

Hvis du har lyst og brug for det kan du smide mig en PB med dine faste udgifter så skal jeg prøve at strikke et budget sammen til dig. Det kan være meget svært at gennemskue i en svær tid og økonomi  kan for noget i verden være en stress faktorer.

Og så lige en bunke  til dig.. Du skal nok klare den, vio kvinder er stærkere end vi lige tror Jeg var selv alene med min datter til hun var 4 år. Blev forladt kort efter fødslen af en mand der havde pakket sine ting til jeg kom hjem fra uddannelse.

Hvad angår den fælles forældremyndighed så får du automatisk fuld forældremyndighed medmindre i udfylder blanketten om fælles (sådan var det i hvert fald for 7 år siden da jeg fik min datter)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

sophiemy

henh01 skriver:

Hvad angår den fælles forældremyndighed så får du automatisk fuld forældremyndighed medmindre i udfylder blanketten om fælles (sådan var det i hvert fald for 7 år siden da jeg fik min datter)

Det er faktisk rigtigt. Hvis I ikke begge udfylder ansvars og omsorgserklæringen, så får du fuld (hvis I ikke har boet sammen i 10 måneder inden fødslen - hvilket I vel ikke falder ind under hvis du flytter nu). Men søger han, så får han den automatisk - du vil så skulle tage sagen i retten, hvis du vil tage sagen op igen.

Anmeld

1. juni 2011

Topp

madagaskar skriver:

Det er faktisk rigtigt. Hvis I ikke begge udfylder ansvars og omsorgserklæringen, så får du fuld (hvis I ikke har boet sammen i 10 måneder inden fødslen - hvilket I vel ikke falder ind under hvis du flytter nu). Men søger han, så får han den automatisk - du vil så skulle tage sagen i retten, hvis du vil tage sagen op igen.

hun får IKKE den fuldeforældremyndighed - da de har boet sammen inden for de sidste 10 måneder inden barnets fødsel - så er den fælles med mindre han afgiver hans del

Anmeld

1. juni 2011

sophiemy

Topp skriver:

hun får IKKE den fuldeforældremyndighed - da de har boet sammen inden for de sidste 10 måneder inden barnets fødsel - så er den fælles med mindre han afgiver hans del

Undskyld - vidste der var noget med de 10 måneder

Anmeld

1. juni 2011

Karo

Jeg bliver helt ked af det på dine vejne

En ting er sikker og det er det er IKKE din skyld. Så det må du endelig ikke tro. I den langen ende bliver du helt sikkert glad for din beslutning.

herfra

Anmeld

1. juni 2011

Topp

madagaskar skriver:

Undskyld - vidste der var noget med de 10 måneder

det var det også jeg vidste det bare lige fordi vi fik fælles over Liva - selv om vi kun havde boet sammen i 3 måneder - heldigvis overgav han hans del til mig

Anmeld

1. juni 2011

sophiemy

Topp skriver:

det var det også jeg vidste det bare lige fordi vi fik fælles over Liva - selv om vi kun havde boet sammen i 3 måneder - heldigvis overgav han hans del til mig

Vi fik også fælles, men jeg gik først efter fødslen. Var desværre ikke så heldig som dig, at han overgav den frivillig - og det giver en del problemer i vores hverdag.

Anmeld

1. juni 2011

Topp

madagaskar skriver:

Vi fik også fælles, men jeg gik først efter fødslen. Var desværre ikke så heldig som dig, at han overgav den frivillig - og det giver en del problemer i vores hverdag.

jeg havde gået rettens vej - hvis ikke han gjorde det - og heldigvis gjorde han det så er man fri for det tovtrækkeri...

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

Nej hvor jeg tænker på dig og sender dig mine bedste tanker og styrke..

Anmeld

1. juni 2011

Melbek

Tænker også meget på dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.