UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Linemaria90

Hold da kæft en klam stodder.. UUUHH jeg er gal.

Han regner bare med han kan fise rundt hos andre piger, også have dig derhjemme til at opvarte ham.. sikke et dobbeltliv.. han er sku udspikuleret.. han regner da sikkert med at de kan blive ved på den måde.. ARRRRGh.

Hans hjerne sidder da vidst det forkerte sted.. /&%&%¤& BIIIB..

stakkels dig søde :/ hold da op hvor har jeg ondt af dig.. jeg syntes du skal snakke med kommunen om din situation, så kan de sikkert hjælpe dig.. de kan ikke bare lade dig gå uden penge i hvert fald..

tanker og kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Linemaria90 skriver:

Hold da kæft en klam stodder.. UUUHH jeg er gal.

Han regner bare med han kan fise rundt hos andre piger, også have dig derhjemme til at opvarte ham.. sikke et dobbeltliv.. han er sku udspikuleret.. han regner da sikkert med at de kan blive ved på den måde.. ARRRRGh.

Hans hjerne sidder da vidst det forkerte sted.. /&%&%¤& BIIIB..

stakkels dig søde :/ hold da op hvor har jeg ondt af dig.. jeg syntes du skal snakke med kommunen om din situation, så kan de sikkert hjælpe dig.. de kan ikke bare lade dig gå uden penge i hvert fald..

tanker og kram herfra

Tak for dine krammere..

Er bare sikker på at kommunen siger sælg din lejlighed... Og ja det kunne jeg gøre, men jeg kommer ud med tab så.. Også er jeg jo lige vidt..

Anmeld

1. juni 2011

Linemaria90

ja det er rigtigt. det vil så sige at du har lån i banken?? så kan jeg godt forstå du er ked af at sælge, men hvis det er det der skal til for at du kan få en hverdag til at hænge sammen, så bliver du nok nødt til det :/

selv om jeg tvivler, så håber jeg sørme at han får SÅ dårlig smag i munden.. det ser desværre ud til at hans samvittighed er gået bort for længst.. Føj hvor en stodder...

Anmeld

1. juni 2011

camilla_agermose

Anonym skriver:

Ja jeg venter også til jeg har talt med min kæreste.. Helt sikkert.

tror det er det rigtige at gøre.

der er meget praktisk der skal være på plads og sådan, og det er jo klart. Men man må tage det ene med det andet. Du er første skridt at få ham ud, og så skal du bare igang med at nyde din graviditet, nyde at du skal til at være mor til en skøn lille dreng, og så skal det nok løse sig med boligforhold. Ellers lyder det til, at din mor i hvert fald står helt klar på sidelinjen til at hjælpe.

Anmeld

1. juni 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Ja tak. Men jeg skal være alene mor. Det var ikke min plan da jeg blev gravid. Er helt ødelagt. Det er mit livs kærlighed. Troede vi skulle være sammen for evigt. Har mistet min kærlighed og min bedste ven

Fik engang at vide af min svigerfar, at man som mor kan orke meget mere, end man er klar over

Det skal nok gå

Anmeld

1. juni 2011

Mormilla

Ud med ham! Hvis det var mig havde jeg taget alle han`s ting og sat uden for og skiftet låsen så han ikke kunne komme ind!!!  

Anmeld

1. juni 2011

misslea

Rosa skriver:

Han skal da UD UD UD!!! Hvor er det både ulækkert og klamt og vammelt at han sidder og skriver sådan!!! Konfronter ham, los ham i løgene og send ham ind og pakke!!!! DET skal du ikke finde dig i, slet ikke for at kunne blive boende i en skide lejlighed!!! Ring alle og enhver op og sig du mangler lejlighed, flyttehjælp osv. og få dig et sted selv, hvor du kan gå og nusse med resten af din graviditet og have kærestesorg i fred, for det der kommer der intet godt ud af at blive i. Jeg ville aldrig kunne tilgive så vulgært et sidespring - selvfølgelig har de da knaldet!!! Og hvis ikke så var det da kun et spørgsmål om tid! 

Anmeld

1. juni 2011

eElak

Jeg har ikke læst hele tråden, men giver alle ret som siger at HAN SKAL UD!!!! 

Desuden - det er ikke jordens undergang at være enlig mor... Tror næppe nogle planlægger det, når de vælger at få barn med en mand, men nogle gange går livet desværre ikke som man regner med.. 

Økonomi - der skal du nok klare den... 

Føler sgu virkelig med dig - sådan en narrøv!! 

Lad mig sige det sådan... Det er lettere at være enlig mor, end at leve sammen med en, som man ikke har lyst til at leve sammen med eller ej kan stole på.... 

Anmeld

1. juni 2011

Englebassen82

Anonym skriver:

Tak for dine krammere..

Er bare sikker på at kommunen siger sælg din lejlighed... Og ja det kunne jeg gøre, men jeg kommer ud med tab så.. Også er jeg jo lige vidt..

måske du kan finde svar her ???

http://www.andelsboligforeninger.com/mere/artikel/boligstoette-til-andelsboliger/1516.html

Anmeld

1. juni 2011

Sof

Mormilla skriver:

Ud med ham! Hvis det var mig havde jeg taget alle han`s ting og sat uden for og skiftet låsen så han ikke kunne komme ind!!!

Same here  Jeg var gået fuldstændig amok! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.