Hvor må det bare være et kæmpe chok, at finde ud af. 
Også selvom du længe har haft en mistanke om, at der var noget galt. Men man håber jo af hele sit hjerte, at man tager fejl.
Jeg føler virkelig med dig, men hvor er det godt, at du har fundet ud af sandheden, så du ikke skal spilde mere af dit liv på den egocentrerede usling.
Jeg har slet ikke ord for hvad jeg mener om ham. Han kunne ikke have behandlet en kæreste meget værre. Det lader til, at i hans univers er det ham og hans behov der er det styrende i hans liv. Hensyn, kærlighed, respekt, ærlighed og god samvittighed er vist begreber han slet ikke kender til.
Jeg håber det er gået godt og at du er okay.
Det kan godt være det gør ondt nu, men det kommer til at gøre godt igen. Og det er lige før jeg vil sige, at uanset hvilken mand du finder næste gang vil du gøre det bedre. Magen til udskud skal man sørme lede længe efter. Du har været rigtig uheldig, men heldigvis findes der også rigtig mange dejlige mænd derude, der kun venter på dig. 
Jeg ønsker alt det bedste for dig og din søn. 
Og pyt skidt med om du kommer ud af din lejlighed med et tab. Jeg tabte selv 700.000 kr da jeg måtte sælge mit hus, pga vi gik fra hinanden og det var lige som finanskrisen satte ind. Jeg bor nu i en dejlig lejet 3 værelses lejlighed. Det er forøvrigt meget billigere end at eje og går noget i stykker ringer man til viceværten. Det er jo ren luksus. 
Og så er jeg blevet gældssaneret, da retten vurderede, at jeg ikke kunne have gjort noget for at forhindre tabet, så nu skylder jeg kun 42.000 kr jeg skal betale tilbage i løbet af de næste 5 år.
Penge er gode at have, men det er ikke alt. Så længe man har mad på bordet og et tag over hovedet. Det skal nok gå. Vent du bare og se.