Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lille update på min meget gamle tråd om min tvivl til min kæreste.. link til tråden: https://www.baby.dk/debat/98872pi1/parforhold/mystisk-opfoersel-han-har-.aspx
jeg har kigget i hans telefon. lige nu. Fandt en samtale mellem ham og en pigé. hun nævner at hun glæder sig til at han skal bruge hendes huller, sendt billeder af hendes tissekone, og min kæreste skriver han ser frem til at bruge den. osv.. IKKE OK SMS'er! VED ikke om de har kneppet? Står der ikke noget om.. Men i mine øjne og ører lyder det sådan, og ellers er dette stadig ikke okay. Jeg er så hidsig jeg sidder og ryster og min mave gør ondt. Gravid i 7. mdr, og en økonomi der ikke kan hænge sammen alene.. FUCK HAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad skal jeg dog gøre..
hvad du skal gøre? du skal se at få vippet ham af pinden!
Ja tak. Men jeg skal være alene mor. Det var ikke min plan da jeg blev gravid. Er helt ødelagt. Det er mit livs kærlighed. Troede vi skulle være sammen for evigt. Har mistet min kærlighed og min bedste ven
Anonym skriver: lille update på min meget gamle tråd om min tvivl til min kæreste.. link til tråden: https://www.baby.dk/debat/98872pi1/parforhold/mystisk-opfoersel-han-har-.aspx jeg har kigget i hans telefon. lige nu. Fandt en samtale mellem ham og en pigé. hun nævner at hun glæder sig til at han skal bruge hendes huller, sendt billeder af hendes tissekone, og min kæreste skriver han ser frem til at bruge den. osv.. IKKE OK SMS'er! VED ikke om de har kneppet? Står der ikke noget om.. Men i mine øjne og ører lyder det sådan, og ellers er dette stadig ikke okay. Jeg er så hidsig jeg sidder og ryster og min mave gør ondt. Gravid i 7. mdr, og en økonomi der ikke kan hænge sammen alene.. FUCK HAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
til dig og på ham!
jeg gad godt at se hans ansigt når du konfrontere ham med de sms'er...
herfra..
Du er så meget bedre tjent uden ham
ud med ham! det der er på ingen måde acceptabelt, og da slet ikke når du er gravid i 7 mdr. ! ud med ham, dig og dit barn fortjener ikke sådan en!
du skal da lige have jordens største er selv alenemor, og jeg ELSKER det
er enik med ni-ko-li-ne og det med at du vil ikke være enlig mor vil du så helst eholde ham bare fordi du ikke vil være enlig og lade at ham behandle dig som lort..nøj godt det er ikke min kæreste
A. skriver: er enik med ni-ko-li-ne og det med at du vil ikke være enlig mor vil du så helst eholde ham bare fordi du ikke vil være enlig og lade at ham behandle dig som lort..nøj godt det er ikke min kæreste
nej selvf ikke.. Men tanken, det er så svært.
Anonym skriver: Ja tak. Men jeg skal være alene mor. Det var ikke min plan da jeg blev gravid. Er helt ødelagt. Det er mit livs kærlighed. Troede vi skulle være sammen for evigt. Har mistet min kærlighed og min bedste ven
ja, det skal du jo så..... han var ikke den du troede han var.... Og du vil nok aldrig kunne stole på ham igen jo....
for din egen skyld, se at komme væk!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128