UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Hvor har du fundet de samtaler henne?? Computer?

Har du snakket med ham efter at du har fundet beviserne for at han er utro??

På hans gamle mobil! Han har lige skiftet og den gamle lå i skabet så tændte den pga min tidligere mistanke fra tidligere tråd.

Nej har ikke talt med ham endnu.. Han er til et møde lige nu så kan ikke ringe til ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

A&F

Sådan! Pak hans ting. Han er ikke dine tårer værd! Han skal bare ud! Og husk, at det du ikke dør af, gør dig stærkere. Tænk på baby og dig selv. Og tro på at du har styrken, for det har du.

Stort kram til dig

Anmeld

1. juni 2011

camilla_agermose

Anonym skriver:

Har virkelig svært ved hvordan jeg skal konfrontere ham med det. Er sikker på han vil benægte. Helt seriøst. Han vil komme med tusind vis af undskyldninger og prøve at dreje den rundt til at jeg er den der har lavet fejl. Spørg mig ikke hvordan, men han skal nok finde på det, han er mester i det der.

Jeg skal bare være stærk og stå fast. Men er nervøs..

Det er da nok bare fordi han ved at du bare vil sige "nå okay, jamen så er det nok rigtigt det du siger". ja, som du siger, Vær stærk!

Du har læst det, du har det skidt med det. du har fjernet al tvivl, for det står jo sort på hvidt, så må du vise ham det, sige "se, det her har du skrevet" - hvordan vil han benægte det? - han kan vel ikke sige at tandfeen har skrevet for ham..

Jeg håber for din skyld og for dit barns skyld at han bliver sat på plads.

Anmeld

1. juni 2011

Darling<3

Anonym skriver:

På hans gamle mobil! Han har lige skiftet og den gamle lå i skabet så tændte den pga min tidligere mistanke fra tidligere tråd.

Nej har ikke talt med ham endnu.. Han er til et møde lige nu så kan ikke ringe til ham.

Nåh, på den måde...

Hvordan tror du at han reagere på det hele??

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla_agermose skriver:

Det er da nok bare fordi han ved at du bare vil sige "nå okay, jamen så er det nok rigtigt det du siger". ja, som du siger, Vær stærk!

Du har læst det, du har det skidt med det. du har fjernet al tvivl, for det står jo sort på hvidt, så må du vise ham det, sige "se, det her har du skrevet" - hvordan vil han benægte det? - han kan vel ikke sige at tandfeen har skrevet for ham..

Jeg håber for din skyld og for dit barns skyld at han bliver sat på plads.

Du har rigtig meget ret. Er spændt på hvad han siger. Er sikker på han har haft pikken oppe i mange forskellige piger nu :/

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Nåh, på den måde...

Hvordan tror du at han reagere på det hele??

Helt ærligt, så tror jeg han vil flippe totalt ud over jeg har kigget i hans mobil... Og vil prøve at dreje hele skænderiet over på at jeg er den dumme fordi jeg har kigget i telefonen..

Anmeld

1. juni 2011

camilla_agermose

Anonym skriver:

Du har rigtig meget ret. Er spændt på hvad han siger. Er sikker på han har haft pikken oppe i mange forskellige piger nu :/

don't be sad, be angry. og eventuelt hav en veninde klar som kan komme om når han er væk? så kan i tænke på noget andet.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla_agermose skriver:

don't be sad, be angry. og eventuelt hav en veninde klar som kan komme om når han er væk? så kan i tænke på noget andet.

Skal til jordmoder kl 15:10.. Og bagefter skal jeg hjem til min mor, også skal vi shoppe tror jeg

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Overvejer at ringe til den ene af pigerne. Hende jeg skrev om i starten af tråden.. God eller dårlig ide?

Anmeld

1. juni 2011

camilla_agermose

lyder spændende. det er vel også ved at være tid til at finde en masse lækre sager til den lille. Ved du hvad det bliver?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.