UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Englebassen82

Anonym skriver:

Tak for alle jeres beskeder. Er udemærket klar over han skal ud, og tro mig det kommer han. Men puh ha... Det bliver så hårdt. Og jeg kan ikke få noget hjælp fra kommunen, for jeg har ejerlejlighed og den står i mit navn alene.  Lige nu ville jeg bare grave mig ned i et hul og blive liggende der.

Er sikker på din familie venner kan/vil hjælpe dig ind til din økonomiske situation ændre sig..Så bare få ham ud !!!!

Stort KNUS sendes herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

TinaPina

Sikke da en RØV

Du kan jo bare sende billederne til din mobil hvis du synes du vil bruge dem imod ham. Men du har jo set dem, og ved de er der. Så direkte bevismateriale har du jo ikke brug for.

Føler sgu med dig, det er bare det største svigt på det dårligste tidspunkt nogensinde!!

Ud med ham, få det overstået, så du kan fokusere på dig og baby når den tid kommer liiige om lidt. ALT det andet løser sig!

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Kan man stadig få penge fra kommunen som enlig mor når man har en ejerlejlighed? Nogen der ved det???

Anmeld

1. juni 2011

camilla_agermose

jeg ved ikke med penge fra kommunen, men du kan da få penge fra din kæreste / kommende x.  - han er jo faren, så selvfølgelig skal han betale børnepenge.

Det minder lidt om en situation jeg var i, der var bare ikke noget barn involveret, men jeg havde en mistanke fordi jeg ikke måtte komme med ham ud og sådan, så jeg følte han lavede noget andet. Og jeg tjekkede hans computer (facebook) og rigtig nok havde han skrevet med en pige om at han glædede sig til de så hinanden og om hun ikke ville sende nogle billeder igen snart og alt sådan noget. Jeg konfronterede det med ham på den måde, at jeg sagde jeg havde en mistanke og nu  havde han muligheden for at bevise det modsatte. han viste mig det aldrig, men den skid var ligesom slået, og så var forholdet slut. hans reaktion var bevis nok - han vidste at det var mig der stod med det lange strå.

Kom fra ham - det kan ikke gå hurtigt nok.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Har lige fundet en anden samtale hvor han også skrive frækt med en anden pige Og hvor der står noget med at hun skal onanere på webcam... Puh ha..

Ja jeg får vel cirka 1000 kr om mdr fra min X-KÆRESTE!!! Det er mærkeligt at sige. Hvor er det sørgeligt at man allerede går fra hinanden inden babyen kommer ud.

Jeg begynder at pakke hans ting nu og stiller dem klar til han kommer hjem.

Anmeld

1. juni 2011

twinny

Rosa skriver:

Han skal da UD UD UD!!! Hvor er det både ulækkert og klamt og vammelt at han sidder og skriver sådan!!! Konfronter ham, los ham i løgene og send ham ind og pakke!!!! DET skal du ikke finde dig i, slet ikke for at kunne blive boende i en skide lejlighed!!! Ring alle og enhver op og sig du mangler lejlighed, flyttehjælp osv. og få dig et sted selv, hvor du kan gå og nusse med resten af din graviditet og have kærestesorg i fred, for det der kommer der intet godt ud af at blive i. Jeg ville aldrig kunne tilgive så vulgært et sidespring - selvfølgelig har de da knaldet!!! Og hvis ikke så var det da kun et spørgsmål om tid! 

helt enig...

Anmeld

1. juni 2011

camilla_agermose

Anonym skriver:

Har lige fundet en anden samtale hvor han også skrive frækt med en anden pige Og hvor der står noget med at hun skal onanere på webcam... Puh ha..

Ja jeg får vel cirka 1000 kr om mdr fra min X-KÆRESTE!!! Det er mærkeligt at sige. Hvor er det sørgeligt at man allerede går fra hinanden inden babyen kommer ud.

Fantastisk valg!

Husk nu, at du har os herinde, vi er uden tvivl allesammen klar med en masse opbakning. Det er HAM der har gjort noget forkert. ikke dig.

- og så kom liige med en update når han er kommet hjem og afsted igen.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Har virkelig svært ved hvordan jeg skal konfrontere ham med det. Er sikker på han vil benægte. Helt seriøst. Han vil komme med tusind vis af undskyldninger og prøve at dreje den rundt til at jeg er den der har lavet fejl. Spørg mig ikke hvordan, men han skal nok finde på det, han er mester i det der.

Jeg skal bare være stærk og stå fast. Men er nervøs..

Anmeld

1. juni 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Har virkelig svært ved hvordan jeg skal konfrontere ham med det. Er sikker på han vil benægte. Helt seriøst. Han vil komme med tusind vis af undskyldninger og prøve at dreje den rundt til at jeg er den der har lavet fejl. Spørg mig ikke hvordan, men han skal nok finde på det, han er mester i det der.

Jeg skal bare være stærk og stå fast. Men er nervøs..

Hvor har du fundet de samtaler henne?? Computer?

Har du snakket med ham efter at du har fundet beviserne for at han er utro??

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Anonym skriver:

Sådan!!! Det bliver en lortedag, men du går ud af den som den stærkeste udgave af dig nogensinde hvis du retter ryggen og trækker grænsen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.