UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Miss T

Vil du kunne leve dit liv med din viden omkring ham der render rundt og knepper løs med andre, sender  billeder og modtager nøgenbilleder af andre? NEJ TAK..

Du må smide ham ud gældende fra i dag.. Det nytter ikke noget at påpege for ham at det IKKE er okay med sådan nogle beskeder. Han har overskredet grænsen så meget, at der ikke er nogen vej tilbage andet end at smide ham på porten! Jeg ville aldrig kunne leve et liv med en mand, som jeg 200% ved er mig utro og lige frem sidder og har lyst til andre billeder/kvinder - FØJ!

Det med økonomi finder du ud af - det vigtigste er at du kommer væk fra ham og han må jo bare spæde til når barnet kommer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Carl-Emil's mor

Stod jeg i din situation så ville jeg når jeg havde mulighed for det, få beskederne over på min mobil med billeder, printe billederne ud og en dag når han så kom hjem have pakket ALT hans lort sammen og når han så spurgte hvad der skete så ville jeg bare give ham billederne og sige tjaaeh du bor jo alligevel i en anden fisse så der synes jeg du skal tage hen...

Anmeld

1. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Nej nej nej, hvor jeg føler med dig, det er bare skide svært.. Har selv prøvet noget lignende, ikke helt men næsten, hvis du har lyst må du gerne skrive en pb, vil ikke fortælle min historie her..

Anmeld

1. juni 2011

Jonna1979

uddddddddddd med ham ligegyldig hvad han siger bliver det ikke anderledes der kommer en ny han skriver med han kan ikke lade være...

selvom det er hårdt men det er kun til du er kommet på den anden side for det er vel også hårdt sidde der og dele ham med andre og om han kneppet med andre er jo egentlig underordnet i min verden er det med de sms er ligeså slemt det har han jo gjort bevidst.

Han er et røvhul

Kom væk eller smid ham ud der er bedre fisk i havet

Anmeld

1. juni 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
MorTilJanuar skriver:

Stod jeg i din situation så ville jeg når jeg havde mulighed for det, få beskederne over på min mobil med billeder, printe billederne ud og en dag når han så kom hjem have pakket ALT hans lort sammen og når han så spurgte hvad der skete så ville jeg bare give ham billederne og sige tjaaeh du bor jo alligevel i en anden fisse så der synes jeg du skal tage hen...

Lige mine ord...

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres beskeder. Er udemærket klar over han skal ud, og tro mig det kommer han. Men puh ha... Det bliver så hårdt. Og jeg kan ikke få noget hjælp fra kommunen, for jeg har ejerlejlighed og den står i mit navn alene.  Lige nu ville jeg bare grave mig ned i et hul og blive liggende der.

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Kan desværre ikke få billeder og smser over på min egen mobil.. Så nu skriver jeg det ind på computeren, også ved jeg ikke hvordan jeg får billedet ind. Måske med kabel. må prøve

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Anonym skriver:

Tak for alle jeres beskeder. Er udemærket klar over han skal ud, og tro mig det kommer han. Men puh ha... Det bliver så hårdt. Og jeg kan ikke få noget hjælp fra kommunen, for jeg har ejerlejlighed og den står i mit navn alene.  Lige nu ville jeg bare grave mig ned i et hul og blive liggende der.

Om et år, så sidder du i en ny fin lejlighed hvor du har indrettet et dejligt børneværelse, med en dejlig unge der kravler rundt og pludrer og hygger. Du vil være stolt og glad over dit liv, og over at du tog den rigtige beslutning om at smide den stodder på porten og ikke spildte et sekund længere af dit liv på at være ulykkelig over ham! Se fremad - ud over den første trælse periode. Ring dine veninder og familie op, forklar dem situationen og få støtte og omsorg i den svære tid nu her! Og brug os herinde, vi er der for dt samme. You can do it! 

Anmeld

1. juni 2011

Miss T

Anonym skriver:

Jeg føler med dit, han er mega dumt svin og fortjener, hverken dig eller baby!!! er det ikke nogen i din familie, som kan hjælpe dig eller kan du på nogen måde leje et værelse ud?

Du må tænke på alle muligheder, der er !

Spørg gerne alle tøserne herinde til råds, der skal nok være nogen, der kan komme med et godt råd eller to.. øv hvor er det synd for dig!  Men jeg er glad på din og babys vegne over, at du har indset, at han skal så langt væk han overhovedet kan komme! Send billederne til din egen telefon via mms og beskederne så har du dem. Så bare husk at slette dem i sendt .

Anmeld

1. juni 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Han skal da UD UD UD!!! Hvor er det både ulækkert og klamt og vammelt at han sidder og skriver sådan!!! Konfronter ham, los ham i løgene og send ham ind og pakke!!!! DET skal du ikke finde dig i, slet ikke for at kunne blive boende i en skide lejlighed!!! Ring alle og enhver op og sig du mangler lejlighed, flyttehjælp osv. og få dig et sted selv, hvor du kan gå og nusse med resten af din graviditet og have kærestesorg i fred, for det der kommer der intet godt ud af at blive i. Jeg ville aldrig kunne tilgive så vulgært et sidespring - selvfølgelig har de da knaldet!!! Og hvis ikke så var det da kun et spørgsmål om tid! 

Enig i det hele!!!!

TS: hvor er jeg ked af, at du står i den situation. Se at komme væk NU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.