UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

hvad du skal gøre? du skal se at få vippet ham af pinden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det skal du jo så..... han var ikke den du troede han var.... Og du vil nok aldrig kunne stole på ham igen jo....

for din egen skyld, se at komme væk! 

Anmeld

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg bliver dybt forarget på dine vegne. Kan du se at komme væk! 

Anmeld

1. juni 2011

chael

Anonym skriver:

lille update på min meget gamle tråd om min tvivl til min kæreste.. link til tråden: https://www.baby.dk/debat/98872pi1/parforhold/mystisk-opfoersel-han-har-.aspx

jeg har kigget i hans telefon. lige nu. Fandt en samtale mellem ham og en pigé. hun nævner at hun glæder sig til at han skal bruge hendes huller, sendt billeder af hendes tissekone, og min kæreste skriver han ser frem til at bruge den. osv.. IKKE OK SMS'er! VED ikke om de har kneppet? Står der ikke noget om.. Men i mine øjne og ører lyder det sådan, og ellers er dette stadig ikke okay. Jeg er så hidsig jeg sidder og ryster og min mave gør ondt. Gravid i 7. mdr, og en økonomi der ikke kan hænge sammen alene.. FUCK HAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tro mig, du skal nok få din økonomi til at hænge sammen uden ham.

Det er simpelthen ikke det værd at blive hos sådan en som ham

Har lige læst din gamle tråd igennem, og det der er for mig total uaceptebel opførsel. Han er tydligvis ikke interesseret i at sørge for et godt familie forhold.

Jeg ville droppe ham på strdet og komme videre med mit og det lille liv i maven. Du vil jo heller ikke vise jeres kommende barn, at den opførsel er ok over for hinanden.

Kom videre. Du har min fulde opbakning og forståelse.

*Camilla 23+0

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Han skal da UD UD UD!!! Hvor er det både ulækkert og klamt og vammelt at han sidder og skriver sådan!!! Konfronter ham, los ham i løgene og send ham ind og pakke!!!! DET skal du ikke finde dig i, slet ikke for at kunne blive boende i en skide lejlighed!!! Ring alle og enhver op og sig du mangler lejlighed, flyttehjælp osv. og få dig et sted selv, hvor du kan gå og nusse med resten af din graviditet og have kærestesorg i fred, for det der kommer der intet godt ud af at blive i. Jeg ville aldrig kunne tilgive så vulgært et sidespring - selvfølgelig har de da knaldet!!! Og hvis ikke så var det da kun et spørgsmål om tid! 

Anmeld

1. juni 2011

StineW

Anonym skriver:

Ja tak. Men jeg skal være alene mor. Det var ikke min plan da jeg blev gravid. Er helt ødelagt. Det er mit livs kærlighed. Troede vi skulle være sammen for evigt. Har mistet min kærlighed og min bedste ven

Ud med ham og det kan kun gå for langsomt. Som du selv har skrevet så har du mistet dit livs kærlighed ( som åbenbart er en l*rt ) og din bedste ven. Kærligheden er der nok ikke længere fra hans side og en god ven det er han da helt sikkert ikke.

Det lyder hårdt, men det er jo også en hård situatiion du er i. Jeg kan sagtens forstå dit dilemma det du kender vs. en ny utryg situation, men du bliver nødt til at gøre nogetved det nu. Ellers bliver det kun værre, nu ved han jo at hn kan behandle dig som han har lyst.

Held og lykke og et fra mig.

Stine

Anmeld

1. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Ja tak. Men jeg skal være alene mor. Det var ikke min plan da jeg blev gravid. Er helt ødelagt. Det er mit livs kærlighed. Troede vi skulle være sammen for evigt. Har mistet min kærlighed og min bedste ven

Han er jo desværre ikke af samme mening. Og derfor ville jeg ikke bruge flere af mine kostbare sekunder i mit liv, på sådan en taber, der ikke vægter sin gravide højere, end at kneppe en eller anden veninde!!! ¨

KOM VÆÆÆÆK

Anmeld

1. juni 2011

SaraLM

Armen, hvad er han dog for en sølle undskyldning for en mand??

Sådan en idiot fortjener at blive smidt ud på røv og albuer og så ellers selje sin egen sø!

Kan godt forstå du er ulykkelig, utroskab er forfærdeligt og jeg kan forestille mig at det faktum at du nu også står overfor at blive alene med jeres lille baby ikke gør det nemmere, men du er nødt til at tænke på at passe på dig selv her for at kunne være noget for dit barn.

Sender de varmeste tanker og så håber jeg at du har et godt netværk der kan støtte op omkring dig i den svære tid!

Anmeld

1. juni 2011

chael

Han skal da UD UD UD!!! Hvor er det både ulækkert og klamt og vammelt at han sidder og skriver sådan!!! Konfronter ham, los ham i løgene og send ham ind og pakke!!!! DET skal du ikke finde dig i, slet ikke for at kunne blive boende i en skide lejlighed!!! Ring alle og enhver op og sig du mangler lejlighed, flyttehjælp osv. og få dig et sted selv, hvor du kan gå og nusse med resten af din graviditet og have kærestesorg i fred, for det der kommer der intet godt ud af at blive i. Jeg ville aldrig kunne tilgive så vulgært et sidespring - selvfølgelig har de da knaldet!!! Og hvis ikke så var det da kun et spørgsmål om tid! 

Nej, det er nemlig total vulgært og så luset!!

Har selt ikke ord for forargelse...

*CAmilla

Anmeld

1. juni 2011

Bshizzle

UD med ham.. eller ihvertifald pak dine ting og gå fra ham!.

Du er meget bedre tjent uden ham.. tænk på dit kommende barn.
I skal nu nok klare den..
Der findes masser af støtte til enlig mødre som ikke kan klare sig selv, man skal bare selv række den første hånd ud.

Sikker da en MØG gris af en mand at være..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.