UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

LotteGabriella

Ni-ko-li-ne skriver:

hvad du skal gøre? du skal se at få vippet ham af pinden!

jeg er helt enig, UD med ham!!

Held og lykke til dig og den lille guldklump i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

En "mand" der i den grad er et svin med sin p•• fortjener ikke bedre end at få sparket! Håber du har smidt ham ud! Du og dit barn vil få det SÅ meget bedre uden ham!!!

Ønsker dig alt det bedste!

Anmeld

2. juni 2011

TrineCT

Anonym skriver:

lille update på min meget gamle tråd om min tvivl til min kæreste.. link til tråden: https://www.baby.dk/debat/98872pi1/parforhold/mystisk-opfoersel-han-har-.aspx

jeg har kigget i hans telefon. lige nu. Fandt en samtale mellem ham og en pigé. hun nævner at hun glæder sig til at han skal bruge hendes huller, sendt billeder af hendes tissekone, og min kæreste skriver han ser frem til at bruge den. osv.. IKKE OK SMS'er! VED ikke om de har kneppet? Står der ikke noget om.. Men i mine øjne og ører lyder det sådan, og ellers er dette stadig ikke okay. Jeg er så hidsig jeg sidder og ryster og min mave gør ondt. Gravid i 7. mdr, og en økonomi der ikke kan hænge sammen alene.. FUCK HAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Konfronter ham med billederne og hans adfærd. Gi ham verdens største overhaling og sæt ham for porten.

Hold da op man, jeg kan mærke jeg bliver vred indeni.

Trine

Anmeld

2. juni 2011

Pipsle2012

Allerførst en KÆMPE  til dig! Hvor er det sejt at du kan se hvad der skal gøres!

Sådan et R*VHUL som ham fortjener slet ikke en loyal og sød kæreste som dig, og heller ikke jeres kommende barn!

Så ud med ham, så du kan komme ovenpå, og starte på en frisk, og glæde dig til din lille baby snart ankommer

Mht. til telefon: Hvis det er dig der står som "ejer" af nr + abonnement, så ville jeg bede ham aflevere simkort + evt. telefon (hvis du også har betalt for den!), og sige at han må finde sig en anden løsning, for det er dit navn det hele står i... Hvis han nægter at udlevere det, så ville jeg ringe til det teleselskab du er kunde hos, og prøve at høre om de ikke kan spærre det selvom du er inden for bindingsperiode, og så bare sige til dem, at du selvfølgelig nok skal betale for abonnementet, så længe det er i binding, og derefter skal det opsiges.... Synes ikke det er fair, hvis han skal have mulighed for at have telefon under dit navn, når han opfører sig som et r*vhul på størrelse med europa!!!!

Håber du er ok, og at du fik smidt ham ud med raket-fart, og at du har noget dejlig familie og nogle dejlige venner, der står klar til at støtte dig i den første tid...

Kæmpe knus til dig

Anmeld

2. juni 2011

sarahb

venter på at høre fra dig søde, om du er ok osv.. puha en dag du sikkert har haft

Anmeld

2. juni 2011

kiwifrugten

Hey med dig :-)

Er meget spændt på at høre hvordan det gik og hvordan du har det nu og hvordan han reagerede

Håber du er oki og du ved det var for det bedste

Anmeld

2. juni 2011

Sabina

Kæææææmpe krammer til dig
Håber snart du kommer med en opdatering. Du skal virkelig vide at vi er så mange piger/kvinder som synes du er helt igennem sej. Du skal nok klarer det med den lille. Ingen tvivl. Gider ikke og sidde og fortælle hvor stor en nar han er, for ved du jo godt.

Knus og mange tanker herfra

Anmeld

2. juni 2011

jydeinden

noget nyt ?

Anmeld

2. juni 2011

cecilie1984

Jeg synes du er super sej, du skal sgu ikke finde dig i at blive behandlet sådan. Håber det hele løser sig for dig.

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej alle, tak for jeres beskeder og jeres krammere

En meget kort update, måske ikke lige den i regnede med :/  :

Har intet fortalt endnu, da jeg stadig venter på huslejen, IIIIIIIIIIIH!!!! Hvis jeg ikke får den i dag fortæller jeg det ligemeget hvad, for jeg er så rasende sur ked og skuffet indvendigt at jeg er snart eksplodere. Er en tikkende bombe. Brugte hele dagen igår hos min mor, og har tænkt mig at gøre det samme idag, for kan slet ikke glo på ham. Får kvalme. Får kvalme når han siger at han elsker mig, eller prøver at røre ved mig. Fy for helved, har bare lyst til at sige "FJERN DE FINGRE JEG VED DE HAR VÆRE OPPE I EN ANDEN FISSE"... Ad for helved..

Skal nok update senere eller imorgen når bomben er faldet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.