NEJ JEG har ikke fået det sagt, for vi sås slet ikke i går, da han havde planer, og jeg havde planer, og jeg skulle sove hos min mor og hjælpe hende i morges. Og gad virkelig ikke fortælle det over telefonen.
Men uuuh... Jeg finder flere og flere ting. Han har lige dummet sig lidt, han har ringet og spurgt om jeg ikke kunne slå et nr op på nettet som havde ringet til ham. Det gør jeg og man kan ikke finde det nogen steder. Jeg ringer til nummeret med hemmeligt nr og det var en pige som tog tlf.. Jeg ringede til min kæreste lidt efter, og spørger om han fandt ud af hvem der havde ringet, og han sagde JA det var en ovre fra fodboldklubben, en af trænerne!!!! Hmmmmmmmm.........................
Når men, udover det har jeg fundet ud af at han har skrevet og ringet med en anden pige, som vi har skændtes om før, hvor vi aftalte at han skulle fortælle mig når de havde talt sammen.. Jeg har intet hørt overhoved, altså mere løgn.
LØGN PÅ LØGN PÅ LØGN PÅ FUCKING LØGN!
Men udover det fandt jeg ingen mystiske telefonnumre den sidste måned på hans forbrugsoversigt (som jeg har adgang til). Men det jeg har fundet må da også være mere end rigeligt.. Han kommer hjem i aften også falder bomben.
Anmeld