UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

lille update på min meget gamle tråd om min tvivl til min kæreste.. link til tråden: https://www.baby.dk/debat/98872pi1/parforhold/mystisk-opfoersel-han-har-.aspx

jeg har kigget i hans telefon. lige nu. Fandt en samtale mellem ham og en pigé. hun nævner at hun glæder sig til at han skal bruge hendes huller, sendt billeder af hendes tissekone, og min kæreste skriver han ser frem til at bruge den. osv.. IKKE OK SMS'er! VED ikke om de har kneppet? Står der ikke noget om.. Men i mine øjne og ører lyder det sådan, og ellers er dette stadig ikke okay. Jeg er så hidsig jeg sidder og ryster og min mave gør ondt. Gravid i 7. mdr, og en økonomi der ikke kan hænge sammen alene.. FUCK HAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ej pus
får det helt dårligt på dine vegne! ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. men du skal ihvert fald tænke på dig selv og dit barn!

kæmpe krammer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

mortilnoahogmelina

JEg har tænkt meget på dig !!
Sikke en røv der ikke har afleveret pengene endnu .
Jeg synes du er super sej .
Endnu et stort kram

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

JEg har tænkt meget på dig !!
Sikke en røv der ikke har afleveret pengene endnu .
Jeg synes du er super sej .
Endnu et stort kram

Ja virkelig irriterende! Men jeg får dem i dag. Heldigvis!

Anmeld

3. juni 2011

Jemion

Rosa skriver:

Jeg tænker på dig og håber du er okay midt i dette kaos. Og at han sidder på en kold kantsten lige nu med meget ømme klodser og tænker på hvor stort et svin han har været og hvad det har kostet ham! 

Anmeld

3. juni 2011

Linemaria90

aaaahh håber du får det sagt. jo før jo bedre. held og lykke

Anmeld

4. juni 2011

Kay

noget nyt??? sidder hos mine forældre og logger faktisk kun på lige for at følge med i hvad der sker med dig

føler virkelig med dig...

Anmeld

4. juni 2011

Sabina

Hej søde du ..

Hva så er der noget nyt ? Har du fået pengene og har du fået sagt det til ham endnu ?? Håber du klarer den, du har ihvertfald hele baby's støtte bag dig .. Og du er altid velkommen til at skrive en PB hvis du har brug for en snak ..

Kæmpe krammer

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

NEJ JEG har ikke fået det sagt, for vi sås slet ikke i går, da han havde planer, og jeg havde planer, og jeg skulle sove hos min mor og hjælpe hende i morges. Og gad virkelig ikke fortælle det over telefonen.

Men uuuh... Jeg finder flere og flere ting. Han har lige dummet sig lidt, han har ringet og spurgt om jeg ikke kunne slå et nr op på nettet som havde ringet til ham. Det gør jeg og man kan ikke finde det nogen steder. Jeg ringer til nummeret med hemmeligt nr og det var en pige som tog tlf.. Jeg ringede til min kæreste lidt efter, og spørger om han fandt ud af hvem der havde ringet, og han sagde JA det var en ovre fra fodboldklubben, en af trænerne!!!! Hmmmmmmmm.........................

Når men, udover det har jeg fundet ud af at han har skrevet og ringet med en anden pige, som vi har skændtes om før, hvor vi aftalte at han skulle fortælle mig når de havde talt sammen.. Jeg har intet hørt overhoved, altså mere løgn.

LØGN PÅ LØGN PÅ LØGN PÅ FUCKING LØGN!

Men udover det fandt jeg ingen mystiske telefonnumre den sidste måned på hans forbrugsoversigt (som jeg har adgang til). Men det jeg har fundet må da også være mere end rigeligt.. Han kommer hjem i aften også falder bomben.

Anmeld

4. juni 2011

pussekat

Anonym skriver:

NEJ JEG har ikke fået det sagt, for vi sås slet ikke i går, da han havde planer, og jeg havde planer, og jeg skulle sove hos min mor og hjælpe hende i morges. Og gad virkelig ikke fortælle det over telefonen.

Men uuuh... Jeg finder flere og flere ting. Han har lige dummet sig lidt, han har ringet og spurgt om jeg ikke kunne slå et nr op på nettet som havde ringet til ham. Det gør jeg og man kan ikke finde det nogen steder. Jeg ringer til nummeret med hemmeligt nr og det var en pige som tog tlf.. Jeg ringede til min kæreste lidt efter, og spørger om han fandt ud af hvem der havde ringet, og han sagde JA det var en ovre fra fodboldklubben, en af trænerne!!!! Hmmmmmmmm.........................

Når men, udover det har jeg fundet ud af at han har skrevet og ringet med en anden pige, som vi har skændtes om før, hvor vi aftalte at han skulle fortælle mig når de havde talt sammen.. Jeg har intet hørt overhoved, altså mere løgn.

LØGN PÅ LØGN PÅ LØGN PÅ FUCKING LØGN!

Men udover det fandt jeg ingen mystiske telefonnumre den sidste måned på hans forbrugsoversigt (som jeg har adgang til). Men det jeg har fundet må da også være mere end rigeligt.. Han kommer hjem i aften også falder bomben.

hejsa

han skulle have 10 kold tå i r... og ud af dør med ham så da en dum svin at gør over for dig om man så her gjor det el eje men det at skriv det vil nok også bliv  vis det være min mand som her gjor det

håb du få det godt igen ud det svin til mand

p.s gå ikke i seng men nok vis man her dame på

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Er der udover det, nogle som kan fortælle mig hvilke tilskud man får ekstra fra kommunen som enlig mor? Og hvad får man fra faderen?

OG hvad kan jeg få i SU hvis jeg føder i August, og starter på uddannelse til februar???

Synes det er en uoverskuelig verden. Man har jo ALDRIG læst omkring enlige, for jeg gik jo ikke udfra at jeg pludselig skulle være enlig..

Udover det så har jeg det faktisk ok! Jeg er rimelig afklaret med hvad der skal ske. Også må vi tage den som den kommer. Selvom jeg nogengange lige skal synke en klump og tårene kommer. Specielt når jeg er gået i seng om aften. Jeg har svært ved at forstå hvad der kan få ham til at gøre som han har gjort, når jeg går rundt med VORES lille guldklump i maven. Det er mærkeligt. Virkelig mærkeligt. Kan slet ikke sætte mig ind i det. Heller ikke selvom vores sexliv ikke har været som før, og heller ikke selvom jeg har været en sur strigle en gang i mellem. Så burde han da bare elske mig så meget at han var ligeglad.

Igennem min graviditet har jeg ikke følt mig god nok til ham. Jeg har ikke følt mig lækker og fræk og min selvtillid er dalet en del. Jeg har sagt til ham jeg var bange for han skulle finde noget andet, noget bedre, noget frækkere. Og han har sagt at jeg da var helt tosset, og at jeg var det bedste i hans liv og han glædede sig til lille manden kommer ud, og jeg var piv fræk og dejlig selvom jeg har kæmpe mave Og at han sagtens kunne leve uden så meget sex som normalt (ikke fordi vi ikke har sex, har vi ihvert fald 2 gange om ugen her i graviditeten, men synes ikke det er så fantastisk mere fordi maven er stor og det gør lidt ondt.). MEN HAN KAN JO ÅBENBART IKKE LEVE UDEN SÅ MEGET SEX!!!!!!!!! Hvorfor siger han det ikke bare til mig Istedet for at kneppe en anden. !!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.