Frk.S skriver:
Puha, sikke en klaphat!!! 
Godt at du har bestemt dig for at smide ham på porten - for det er da det eneste rigtige. Han er ikke værd at spilde 2 sekunder mere på. Men se at få det overstået snart, så du kan komme videre.
Mht. mobilen - hvis han ikke vil betale de 400,- om måneden, så tag mobilen, for så er det din. Hvis du betaler, er det din... så kan du jo sælge den, og han må selv finde ud af at få fat i en anden.
Og lad ham nu ikke vende det her om - det er HAM der er gal på den, IKKE dig! Det kan godt være det er forkert at kigge i andres mobiler, men du havde en meget begrundet mistanke, og det han har gjort er LANGT værre.

Jeg har slet ikke tænkt på at jeg kunne sælge den. det er en helt ny htc desire eller sådan noget, så kan da sikkert godt sælge den for næsten det som abb vil koste mig indtil nov hvor det udløber. god ide
tak !
og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for ikke at få vendt det om. Men er sikker på han vil benægte. benægte benægte benægte, men er ligeglad. jeg har besluttet mig at lige meget hvad så ryger han ud. vil aldrig kunne stole på ham mere. 
Det er feks heller ikke første gang jeg tager ham i at kigge efter ludere, men sidste gang havde han en god undskyldning, men nu tænker jeg jo bare at sidste gang var han sikkert til en luder så, og den undskyldning var en lorte dårlig undskyldning han bare fandt på :/
Den værste tanke lige nu er tanken om hvor meget han har løjet mig lige op i ansigtet. Og når jeg selv har stukket ham en hvid løgn i ny og næ, og han har opdaget det er han flippet fuldstændig ud og sagt at jeg pisser ham op og ned af ryggen og ikke respektere ham, som han respektere mig :s Men han respektere vist slet ikke mig, overhoved.