UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Frk.S

Puha, sikke en klaphat!!! 

Godt at du har bestemt dig for at smide ham på porten - for det er da det eneste rigtige. Han er ikke værd at spilde 2 sekunder mere på. Men se at få det overstået snart, så du kan komme videre. 

Mht. mobilen - hvis han ikke vil betale de 400,- om måneden, så tag mobilen, for så er det din. Hvis du betaler, er det din... så kan du jo sælge den, og han må selv finde ud af at få fat i en anden. 

Og lad ham nu ikke vende det her om - det er HAM der er gal på den, IKKE dig! Det kan godt være det er forkert at kigge i andres mobiler, men du havde en meget begrundet mistanke, og det han har gjort er LANGT værre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Puha, sikke en klaphat!!! 

Godt at du har bestemt dig for at smide ham på porten - for det er da det eneste rigtige. Han er ikke værd at spilde 2 sekunder mere på. Men se at få det overstået snart, så du kan komme videre. 

Mht. mobilen - hvis han ikke vil betale de 400,- om måneden, så tag mobilen, for så er det din. Hvis du betaler, er det din... så kan du jo sælge den, og han må selv finde ud af at få fat i en anden. 

Og lad ham nu ikke vende det her om - det er HAM der er gal på den, IKKE dig! Det kan godt være det er forkert at kigge i andres mobiler, men du havde en meget begrundet mistanke, og det han har gjort er LANGT værre.

Jeg har slet ikke tænkt på at jeg kunne sælge den. det er en helt ny htc desire eller sådan noget, så kan da sikkert godt sælge den for næsten det som abb vil koste mig indtil nov hvor det udløber. god ide  tak !

og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for ikke at få vendt det om. Men er sikker på han vil benægte. benægte benægte benægte, men er ligeglad. jeg har besluttet mig at lige meget hvad så ryger han ud. vil aldrig kunne stole på ham mere.

Det er feks heller ikke første gang jeg tager ham i at kigge efter ludere, men sidste gang havde han en god undskyldning, men nu tænker jeg jo bare at sidste gang var han sikkert til en luder så, og den undskyldning var en lorte dårlig undskyldning han bare fandt på :/

Den værste tanke lige nu er tanken om hvor meget han har løjet mig lige op i ansigtet. Og når jeg selv har stukket ham en hvid løgn i ny og næ, og han har opdaget det er han flippet fuldstændig ud og sagt at jeg pisser ham op og ned af ryggen og ikke respektere ham, som han respektere mig :s Men han respektere vist slet ikke mig, overhoved. 

Anmeld

4. juni 2011

Kay

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke tænkt på at jeg kunne sælge den. det er en helt ny htc desire eller sådan noget, så kan da sikkert godt sælge den for næsten det som abb vil koste mig indtil nov hvor det udløber. god ide  tak !

og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for ikke at få vendt det om. Men er sikker på han vil benægte. benægte benægte benægte, men er ligeglad. jeg har besluttet mig at lige meget hvad så ryger han ud. vil aldrig kunne stole på ham mere.

Det er feks heller ikke første gang jeg tager ham i at kigge efter ludere, men sidste gang havde han en god undskyldning, men nu tænker jeg jo bare at sidste gang var han sikkert til en luder så, og den undskyldning var en lorte dårlig undskyldning han bare fandt på :/

Den værste tanke lige nu er tanken om hvor meget han har løjet mig lige op i ansigtet. Og når jeg selv har stukket ham en hvid løgn i ny og næ, og han har opdaget det er han flippet fuldstændig ud og sagt at jeg pisser ham op og ned af ryggen og ikke respektere ham, som han respektere mig :s Men han respektere vist slet ikke mig, overhoved. 

hvis han nu lover guld og grønne skove og at han nok skal betale sit abonoment... og du lader ham beholde telefonen... og han så ik betaler alligevelll... kan du melde den stjålet og lukke nummeret så han ikke kan bruge det

en anden ting er at jeg tror det er rigtig godt for dig, at du ikke tog diskutionen med det samme... netop fordi du har haft tid til at tænke, hvad sker der så bagefter og hvad så med dit og dat... så du ikke bare vælger den nemme løsning (at beholde ham), fordi det er det mest overskuelige....

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hvis han nu lover guld og grønne skove og at han nok skal betale sit abonoment... og du lader ham beholde telefonen... og han så ik betaler alligevelll... kan du melde den stjålet og lukke nummeret så han ikke kan bruge det

en anden ting er at jeg tror det er rigtig godt for dig, at du ikke tog diskutionen med det samme... netop fordi du har haft tid til at tænke, hvad sker der så bagefter og hvad så med dit og dat... så du ikke bare vælger den nemme løsning (at beholde ham), fordi det er det mest overskuelige....

Ja det må jeg gøre. God ide!

Jeg tror du har ret mht at vente. Jeg føler mig også helt klar på at tage diskussionen op nu, og jeg har tænkt mig at starte med bare at spørge stille og roligt om han tænder på piger der kan sprøjte.. (vi snakker tit om hvad der tænder os, så det er ikke noget underligt.) Og når så han svarer så siger jeg bare at jeg har en film jeg gerne vil vise ham, også viser jeg ham den film som hende den ene pige har sendt til ham (Hun sprøjter nemlig i filmen!!!!). Er spændt på at se hans reaktion!!!

Anmeld

4. juni 2011

kiwifrugten

Han er simpelthen for dum altså men du er sgu cool

Jeg får 1043 kr om mdr af Petras far ved endnu ikke hvad jeg får af kommunen det ved jeg først d 20 juli.

Anmeld

4. juni 2011

Wish upon a star

Uhh du vil gøre det på den kolde og lidt kyniske måde

FEDT!!!! Han har fanme fortjent det!!! Gad godt se hans ansigtsudtryk

Jeg håber du er nogenlunde okay, for det må godt nok være hårdt. Men du virker til at være en stærk person, som ikke vil finde sig i mere. Nu skal du jo også snart være mor, så du har ikke brug for alt det ballade, usikkerhed og tvivl i din hverdag.

Jeg håber på det bedste for dig

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

Han er simpelthen for dum altså men du er sgu cool

Jeg får 1043 kr om mdr af Petras far ved endnu ikke hvad jeg får af kommunen det ved jeg først d 20 juli.

Når okay, jeg må vist bare et smut på kommunen og tale med dem. Det er nok det nemmeste.. Så jeg kan få styr på det

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Wish upon a star skriver:

Uhh du vil gøre det på den kolde og lidt kyniske måde

FEDT!!!! Han har fanme fortjent det!!! Gad godt se hans ansigtsudtryk

Jeg håber du er nogenlunde okay, for det må godt nok være hårdt. Men du virker til at være en stærk person, som ikke vil finde sig i mere. Nu skal du jo også snart være mor, så du har ikke brug for alt det ballade, usikkerhed og tvivl i din hverdag.

Jeg håber på det bedste for dig

JA! Det er selvfølgelig meget nemmere at skrive det herinde på baby, og være sej og cool, men håber også jeg er istand til at være ligeså cool når jeg står overfor ham!

Jeg er faktisk ret okay! Jeg er 100 procent sikker på hvad der skal ske og det er rart. Men når jeg tænker over hvordan han kan gå og holde mig sådan for nar, så bliver jeg rigtig trist. Hvordan han kan lade mig stå i sådan en dårlig situation. Han er jo udemærket godt klar over at jeg har meget svært ved at stå med huset alene mht økonomi, og at være alene mor ikke er piece of cake. Men han havde jo selvf regnet med jeg aldrig fandt ud af noget. Men at man kan have samvittighed til sådan noget, det er og bliver mig en gåde. Så kunne han jo have valgt at sige, at han ikke ønskede det barn, for jeg sagde til ham dengang, at vi jo skulle være to om at bestemme det, men han sagde han meget gerne ville have det. Jeg tror bare han allerede har haft sidehop inden graviditeten, så i mine øjne er det meget egoistisk at sige ja tak til baby og min evige kærlighed.!!!!

Anmeld

4. juni 2011

stumpL

En fodboldtræner, hvor opfindsomt...Håber snart du får det afsluttet, så du kan komme videre (kram)

Anmeld

4. juni 2011

Sabina

Nej nej nej !!  Utroligt at han kan blive ved med at lyve (Han må være lystløgner) Idiot altså .. Ham ville jeg da virkelig gerne møde på mine dårlige dage, så jeg kunne give ham et ordenligt los i bollerne ..

Synes stadig du er sej. Og det er fedt du gør det på den kolde måde. Du har fortjent bedre. Det er da helt sikkert ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.