UPDATE på "mystisk opførsel han har" (gammel tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Nej nej nej !!  Utroligt at han kan blive ved med at lyve (Han må være lystløgner) Idiot altså .. Ham ville jeg da virkelig gerne møde på mine dårlige dage, så jeg kunne give ham et ordenligt los i bollerne ..

Synes stadig du er sej. Og det er fedt du gør det på den kolde måde. Du har fortjent bedre. Det er da helt sikkert ..

Jeg tror virkelig han lyver for mig hele tiden. Han lovede at ringe til sin bror igår omkring de penge, for de ligger hos hans mor og hun var ikke hjemme. Og han "talte" også med sin bror, men jeg kan se nu på hans forbrug at han ikke har ringet til sin bror igår :s Så han har faket en samtale med sin bror. Latterligt. Tror slet ikke han har husleje til mig denne måned..

Hvis du ser ham så må du gerne sparke ham i bollerne haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Sabina

Anonym skriver:

Jeg tror virkelig han lyver for mig hele tiden. Han lovede at ringe til sin bror igår omkring de penge, for de ligger hos hans mor og hun var ikke hjemme. Og han "talte" også med sin bror, men jeg kan se nu på hans forbrug at han ikke har ringet til sin bror igår :s Så han har faket en samtale med sin bror. Latterligt. Tror slet ikke han har husleje til mig denne måned..

Hvis du ser ham så må du gerne sparke ham i bollerne haha

Ej altså det er bare dråben. Tænk man kan have det godt med sig selv  Og hvor er han dog bare til grin. Du bliver jo nød til at presse ham for de penge. Så du kan få lettet dit hjerte søde ..

hehe hvis jeg vidste hvem han var , ville jeg med glæde møde umeldt op og give ham nogle på hovedet  

Anmeld

4. juni 2011

Sabina

Sabina skriver:

Ej altså det er bare dråben. Tænk man kan have det godt med sig selv  Og hvor er han dog bare til grin. Du bliver jo nød til at presse ham for de penge. Så du kan få lettet dit hjerte søde ..

hehe hvis jeg vidste hvem han var , ville jeg med glæde møde umeldt op og give ham nogle på hovedet  

**uanmeldt* (staves)

Anmeld

4. juni 2011

kiwifrugten

uha hvor har jeg lyst til at skrive med ham og lokke ham i en fælde. hvor bor i sådan ca.

og er jeg hans type det ku satmne være fedt og se ham tabe ansigt

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

uha hvor har jeg lyst til at skrive med ham og lokke ham i en fælde. hvor bor i sådan ca.

og er jeg hans type det ku satmne være fedt og se ham tabe ansigt

En fælde kunne være fedt! Men synes jeg har nok på ham. Behøver ikke mere bevis.! Men det kunne være en god ide, har selv overvejet det, men tror de fleste af de piger han skriver med er gamle tøser. Inden vi blev kærester havde han sååååååe mange piger!

Anmeld

4. juni 2011

kiwifrugten

Anonym skriver:

En fælde kunne være fedt! Men synes jeg har nok på ham. Behøver ikke mere bevis.! Men det kunne være en god ide, har selv overvejet det, men tror de fleste af de piger han skriver med er gamle tøser. Inden vi blev kærester havde han sååååååe mange piger!

Ja nu kender jeg ikke jeres alder men for satan han er da virkelig snot dum. Jeg fik engang selv lagt en fælde for min daværende kæreste. Han havde skrevet med min veninde og hun var heldigvis ærlig over for mig. Da jeg kom hjem sad hun i stuen men det var planlagt. Og han sagde så at hun sad og ventede på mig hmm, jeg sku først ha kommet hjem nogle dage senere. Hun viste mig alle beskederne.

Men skide irriterende du ikke har fået dine penge endnu. Men bliv lige tjekket for sygedomme hurtigst muligt for HVIS du har noget så har du også det på ham.

Men jeg er sikker på jeg havde pandet ham sådan en men sådan er jeg, jeg siger det til dem og så får de en på skrinet og så er jeg skredet.

men vold løser selvfølgelig intet but it feels good hehe :-)

Men er satmne spændt på hans reaktion

Anmeld

5. juni 2011

sarahb

hva så, fik du de penge af ham og fik talt lidt alvors ord med ham, det svin!
Det er så vildt du ka holde ud og vente.

Anmeld

5. juni 2011

MetteS81

Anonym skriver:

lille update på min meget gamle tråd om min tvivl til min kæreste.. link til tråden: https://www.baby.dk/debat/98872pi1/parforhold/mystisk-opfoersel-han-har-.aspx

jeg har kigget i hans telefon. lige nu. Fandt en samtale mellem ham og en pigé. hun nævner at hun glæder sig til at han skal bruge hendes huller, sendt billeder af hendes tissekone, og min kæreste skriver han ser frem til at bruge den. osv.. IKKE OK SMS'er! VED ikke om de har kneppet? Står der ikke noget om.. Men i mine øjne og ører lyder det sådan, og ellers er dette stadig ikke okay. Jeg er så hidsig jeg sidder og ryster og min mave gør ondt. Gravid i 7. mdr, og en økonomi der ikke kan hænge sammen alene.. FUCK HAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hold op, hvor er han dog en.....!!! Hvordan kan han dog gøre det ved dig og du er oven i købet gravid i 7. måned med hans barn! Ud med ham!!! Ved godt det ikke er sjovt at skulle tænke på at stå alene med en lille baby (også økonomisk) men håber du har et godt bagland der kan hjælpe... 

Anmeld

5. juni 2011

fønix

Anonym skriver:

Er der udover det, nogle som kan fortælle mig hvilke tilskud man får ekstra fra kommunen som enlig mor? Og hvad får man fra faderen?

OG hvad kan jeg få i SU hvis jeg føder i August, og starter på uddannelse til februar???

Synes det er en uoverskuelig verden. Man har jo ALDRIG læst omkring enlige, for jeg gik jo ikke udfra at jeg pludselig skulle være enlig..

Udover det så har jeg det faktisk ok! Jeg er rimelig afklaret med hvad der skal ske. Også må vi tage den som den kommer. Selvom jeg nogengange lige skal synke en klump og tårene kommer. Specielt når jeg er gået i seng om aften. Jeg har svært ved at forstå hvad der kan få ham til at gøre som han har gjort, når jeg går rundt med VORES lille guldklump i maven. Det er mærkeligt. Virkelig mærkeligt. Kan slet ikke sætte mig ind i det. Heller ikke selvom vores sexliv ikke har været som før, og heller ikke selvom jeg har været en sur strigle en gang i mellem. Så burde han da bare elske mig så meget at han var ligeglad.

Igennem min graviditet har jeg ikke følt mig god nok til ham. Jeg har ikke følt mig lækker og fræk og min selvtillid er dalet en del. Jeg har sagt til ham jeg var bange for han skulle finde noget andet, noget bedre, noget frækkere. Og han har sagt at jeg da var helt tosset, og at jeg var det bedste i hans liv og han glædede sig til lille manden kommer ud, og jeg var piv fræk og dejlig selvom jeg har kæmpe mave Og at han sagtens kunne leve uden så meget sex som normalt (ikke fordi vi ikke har sex, har vi ihvert fald 2 gange om ugen her i graviditeten, men synes ikke det er så fantastisk mere fordi maven er stor og det gør lidt ondt.). MEN HAN KAN JO ÅBENBART IKKE LEVE UDEN SÅ MEGET SEX!!!!!!!!! Hvorfor siger han det ikke bare til mig Istedet for at kneppe en anden. !!!!!!!!!!

Godt du har fundet ud af hvad du vil gøre! Sikke et fjols altså, hold da op!

med hensyn til de forskellige tillæg kan du også spørge mødrehjælpen om, de kender til alle de tillæg nu kan jeg self ikke lige selv huske dem, men kan måske finde dem til dig senere

håber alt går godt med at smide bomben for ham!!

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har læst hele tråden og der er vist blevet sagt det der skulle. Sender et kram og en masse gode wibes i din retning. Jeg håber virkelig at han får røde ører. Og jeg ser frem til at høre hvordan det hele står til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.