Emmaljunga Combi og bil - erfaring søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ditte_Marie skriver:

Jeg er også ret sikker på at det er sådan en vi vælger

Jeg bryder mig heller ikke om Trille - synes det er et "bilka-billig"mærke.. synes at det er vigtigt at investere i noget som er lækkert og som baby har det godt i..

Fuldstændig og aldeles enig. Så skal man se på ens behov for en Combi eller en alm. Det kan jo ske at vi skal investere i en sovevogn, men så køber vi nok bare en fin brugt en . Umiddelbart tror jeg ikke det bliver et problem. 

Hvor bor i henne? Vi bor jo midt på Vesterbro i København, så det kræver en fiks vogn føler jeg. Men jeg er heller ikke så stor. Det betyder også lidt for valg af vogn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

trisse

hej

kan læse at du har bestilt vognen, og vil også bare sige at det kan du sagtens gøre med ro i maven. jeg har en edge duo kombi, den er så lækker og min laura har sovet ude hele året også i klapvognsdelen, det er intet problem, når man bruger voksi posen og selvfølgelig forlæderet. selen kan man jo gemme væk og så bruge en barnevognsele i posen.

kh trisse

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Jeg vil bare lige sige at vi købte netop den model i creme du beskriver, og jeg fortrød bittert og solgte den og købte en anden. Jeg oplevede at den dels var alt for lille efter bare 7-8 måneder, og at den var tung som bare pokker at slæbe rundt med. 

Den er sååå smuk, men hvor KAN man bare få mange andre vogne som er meget lækrere at køre med, selvom de måske ikke er så yndige! 

Håber det er OK jeg skriver det, jeg var selv dybt forelsket i den i starten, men kærligheden varede dælme kort... 

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Fuldstændig og aldeles enig. Så skal man se på ens behov for en Combi eller en alm. Det kan jo ske at vi skal investere i en sovevogn, men så køber vi nok bare en fin brugt en . Umiddelbart tror jeg ikke det bliver et problem. 

Hvor bor i henne? Vi bor jo midt på Vesterbro i København, så det kræver en fiks vogn føler jeg. Men jeg er heller ikke så stor. Det betyder også lidt for valg af vogn. 

Åh, jeg ville sådan ønske at vi boede i vores gamle lejlighed med altan - men desværre er vi flyttet i en to værelses på tredje sal, så ingen altan til udendørs-sovning...

Hvis den kun er til at sove i, så er det vel "kun" vigtigt at den har en god madras og er i god stand..

Vi bor i Hvidovre, lidt udenfor København.
Jeg er også selv knapt 160, så jeg vil også have en "lille" vogn..

Kørte på et tidspunkt med niece nr. 2's barnevogn (Bilkavogn) - den var jo næsten lige så høj som mig

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

Rosa skriver:

Jeg vil bare lige sige at vi købte netop den model i creme du beskriver, og jeg fortrød bittert og solgte den og købte en anden. Jeg oplevede at den dels var alt for lille efter bare 7-8 måneder, og at den var tung som bare pokker at slæbe rundt med. 

Den er sååå smuk, men hvor KAN man bare få mange andre vogne som er meget lækrere at køre med, selvom de måske ikke er så yndige! 

Håber det er OK jeg skriver det, jeg var selv dybt forelsket i den i starten, men kærligheden varede dælme kort... 

åh nej.. jeg er forelsket i den hvide læder..

er det sådan en?

hvorfor var du så ked af den?
var den bare tung? o.O

Anmeld

1. juni 2011

trisse skriver:

hej

kan læse at du har bestilt vognen, og vil også bare sige at det kan du sagtens gøre med ro i maven. jeg har en edge duo kombi, den er så lækker og min laura har sovet ude hele året også i klapvognsdelen, det er intet problem, når man bruger voksi posen og selvfølgelig forlæderet. selen kan man jo gemme væk og så bruge en barnevognsele i posen.

kh trisse

Ja det var også det rådgiveren i butikken foreslog os at vi kunne gøre. 

Anmeld

1. juni 2011

Ditte_Marie skriver:

Åh, jeg ville sådan ønske at vi boede i vores gamle lejlighed med altan - men desværre er vi flyttet i en to værelses på tredje sal, så ingen altan til udendørs-sovning...

Hvis den kun er til at sove i, så er det vel "kun" vigtigt at den har en god madras og er i god stand..

Vi bor i Hvidovre, lidt udenfor København.
Jeg er også selv knapt 160, så jeg vil også have en "lille" vogn..

Kørte på et tidspunkt med niece nr. 2's barnevogn (Bilkavogn) - den var jo næsten lige så høj som mig

Vi er lige høje så. Vi bor på 4 sal uden altan, men skal flytte i større og længere nede! 

Føler også jeg forsvinder bag en alm. barnevogn. Skal gerne kunne se ud over den. 

Anmeld

1. juni 2011

Rosa skriver:

Selvfølgelig er det OK du skriver det. Vil da gerne have så mange erfaringer som muligt. Gode som dårlige.

Jeg synes umiddelbart den virker ret let at køre med? Tror også det er svært at vide præcis inden man selv har haft hånd på vognen i noget tid. Hvilke modeller synes du er bedre? Nu er jeg jo nysgerrig selv om jeg indtil videre holder fast i Emmaljunga 

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Ditte_Marie skriver:

åh nej.. jeg er forelsket i den hvide læder..

er det sådan en?

hvorfor var du så ked af den?
var den bare tung? o.O

Den var MEGAtung i forhold til så mange andre vogne, og selvom den er smuk er den bare uhandy. Det er små ting man først bemærker når man HAR fået en baby der vejer over 6 kg, for jeg synes ikke det var slemt i starten - havde jo heller ikke noget at sammenligne med. Den er tung at dreje med, få over kantsten eller op ad selv små stigninger, og i snevejr var det helt slemt - der var jo meget sne sidste år. Jeg valgte helt klart udfra udseendet dengang, og bildte mig ind at fordi den var lille var den sikkert nem at håndtere, men der tog jeg fejl... 

Og så læste jeg at liggemålet var fint op til 3 år, men det er en fedeste løgn  

En anden ting er at der ikke er plads til en lift i den. Jeg tænkte at det var ligemeget fordi kassen let kan klikkes af - men den vejer et ton med baby i, er træls at klikke af og på 5 gange om dagen, og jeg savnede bare at have en lift der var mindre end kassen så baby følte sig tryg og lettere at løfte op og bære bebs rundt i. 

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi er lige høje så. Vi bor på 4 sal uden altan, men skal flytte i større og længere nede! 

Føler også jeg forsvinder bag en alm. barnevogn. Skal gerne kunne se ud over den. 

Har i fundet en lejlighed?
Jeg gider næsten ikke at flytte - det er så dyrt og huslejen her er så billig

Ville helst have rækkehus med lille have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.