Emmaljunga Combi og bil - erfaring søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Sille10

Vi har haft edge duo combi til vores dreng. Det er en fin vogn, men jeg var rigtig ked af liggemålet, fordi han voksede så hurtigt ud af barnevognsdelen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Pigent

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej alle jer med Emmaljunga Combi. Vil blot høre hvor let vognen er at få med i bil? Kan den klappes nogenlunde sammen, eller er det helt skørt?

Kender nogen der har en Emmaljunga edge duo combi og den er de glad for(:
Jeg har gået mange ture med deres datter i den og den er bare dejlig at køre med.
Den har Sport Cryptonite Chassi stel og det er et rigtig godt stel. (:

Anmeld

31. maj 2011

mortilnoahogmelina

Vi har den alm barnevogn i Emma , vi har været vildt glad for den og den er os let at have med .
Jeg kender en del der har den i combi som har været ked af den fordi ligge målet ikke er så stort , så tænkte i måske skulle overveje det .
Men kan kun sige god for deres vogne

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

vores kan faktisk komme i en peugeot 307.
Stellet klappes helt sammen og hjulene kan også tages af hvis det er og så kassen..
Nu har vi station car og det slår vi den bare sammen mens kassen sidderoven på og så trilles den bare ind

Anmeld

31. maj 2011

K&S

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej alle jer med Emmaljunga Combi. Vil blot høre hvor let vognen er at få med i bil? Kan den klappes nogenlunde sammen, eller er det helt skørt?

Vi har en Emmaljunga Mondial og vi har været super glade for den...!

Vi har ikke en stationcar men den kan sagtnes være deri  

Anmeld

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Altså den er fin nok til at klappe sammen men jeg har været meget ked af liggemålet i den da Malou voksede hurtigt ud af den og så stod vi med håret i postkassen og måtte købe endnu en barnevogn. Så det er værd at tage med i sine overvejelser frem for om den kan være i bilen.. 

Ja der er mange for og imod, det er sørme svært synes jeg.

Men vi skal kunne have den med i en bil for ellers kommer vi aldrig ud at besøge familien. Og vi bor midt i byen, så den skal være nem og fix at komme rundt med i det offentlige.

Så jeg er stadig hooked og så må vi være kreative hvis baby vokser hurtigt ud af barnevognsdelen. Ekspedienten sagde at mange bruger klapvognsdelen med en kørepose eller lign. Og så kan det gå an.

Vi skal alligevel have en sovevogn hvis vi ikke vil holde konstant opsyn med baby, da man åbenbart ikke må bruge combi uden opsyn. 

Anmeld

1. juni 2011

Vi har en Emmaljunga Mondial og vi har været super glade for den...!

Vi har ikke en stationcar men den kan sagtnes være deri  

Super!  Vi skal nemlig kunne drøne til Jylland med baby og stor hund. Hehe.

Anmeld

1. juni 2011

Sille10 skriver:

Vi har haft edge duo combi til vores dreng. Det er en fin vogn, men jeg var rigtig ked af liggemålet, fordi han voksede så hurtigt ud af barnevognsdelen.

Ja det har jeg også tænkt på. Men tror vi køber den alligevel. Vi skal nemlig kunne have den med i bil. 

Anmeld

1. juni 2011

Pernille08 skriver:

Vi har den alm barnevogn i Emma , vi har været vildt glad for den og den er os let at have med .
Jeg kender en del der har den i combi som har været ked af den fordi ligge målet ikke er så stort , så tænkte i måske skulle overveje det .
Men kan kun sige god for deres vogne

Vi skal bare kunne have den med i bil og vi bor midt i KBH så det er vigtigt den ikke er for stor. Synes de alm. barnevogne virker så kæææmpe store til mig. Jeg er kun 160, og kan slet ikke overskue de helt store vogne.

Det er også noget med, at vi alligevel skal ud at have en billig sovevogn til bebs, hvis vi vil have bebs kan sove uden opsyn. Det må man åbenbart ikke med combi. 

Anmeld

1. juni 2011

Lauritz skriver:

vi havde emmaljunga combi sport som den første til vores søn, og der kunne kun stellet uden lift være i bagagerummet på bilen hvis vi tog hjulene af, så det var et være bøvl hver gang vi skulle have den med et sted. Vi havde en alm. str. bil på det tidspunkt. Og så skiftede vi den ud til en rigtig barnevogn da han var 5 mdr, så han kunne sidde op og kigge med, det kunne vi ikke rigtig på samme måde med kombivognen.

Så næste gang vi skal have en lille en, så køber vi helt klart en barnevogn fra starten.

Ok, hvilken bil havde i? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.