Emmaljunga Combi og bil - erfaring søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi skal bare kunne have den med i bil og vi bor midt i KBH så det er vigtigt den ikke er for stor. Synes de alm. barnevogne virker så kæææmpe store til mig. Jeg er kun 160, og kan slet ikke overskue de helt store vogne.

Det er også noget med, at vi alligevel skal ud at have en billig sovevogn til bebs, hvis vi vil have bebs kan sove uden opsyn. Det må man åbenbart ikke med combi. 

JA okay , kan godt se det selvfølgelig .
Hmm , ja vi bor i os byen , men det er selvfølgelig smag og behag - je ghåber i finder den rigtige vogn til jer
- det med man ik måtte sove i den vidste jeg faktisk ik vores nabo har deres barn sovende i deres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Pernille08 skriver:

JA okay , kan godt se det selvfølgelig .
Hmm , ja vi bor i os byen , men det er selvfølgelig smag og behag - je ghåber i finder den rigtige vogn til jer
- det med man ik måtte sove i den vidste jeg faktisk ik vores nabo har deres barn sovende i deres

De må godt sove i den men under opsyn  Ellers skal man have en alm. vogn. 

Anmeld

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

De må godt sove i den men under opsyn  Ellers skal man have en alm. vogn. 

MEn det her barn sover alene

Anmeld

1. juni 2011

Pernille08 skriver:

MEn det her barn sover alene

Åh jamen det frarådes, men hvis moren har nerver til det så ok. Det er vel en vurderingssag.

Jeg vil nok bare gerne følge sikkerhedsreglerne. 

Anmeld

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

Åh jamen det frarådes, men hvis moren har nerver til det så ok. Det er vel en vurderingssag.

Jeg vil nok bare gerne følge sikkerhedsreglerne. 

JA forstår jeg da godt ..

Ja handler nok om det ..
Men håber da i vælger drømmevognen , det gjorder jeg i hvertfald selv

Anmeld

1. juni 2011

FamilenStorm

Vi havde den og var super glade for den, især fordi vi har en lille bil :-) den er super let at pakke sammen..

Bonus et at der et løftestropper i kassen/liften så den er let at tage med :-) Den eneste ulempe der er ved den er at når bebs bliver omkring 6 mdr at h*n bliver for lang til den..

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

Vi har haft min niece's vogn med i bilen mange gange. Hun har en Emmaljunga combi vogn og vi har en lille Suzuki swift med split-bagsæder, der kunne den sagtens være vi skal også selv have sådan en

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

Hvorfor må de ikke sove alene i en combi? Det har min niece altid gjort.. Det er da lidt noget underligt noget hvad skal man så med den?

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

Undskyld mine mange indlæg Hah

Man kan da få barnevognskasserne i forskellige mål til den vogn
Både 80 og 90 cm...

Anmeld

1. juni 2011

Ditte_Marie skriver:

Hvorfor må de ikke sove alene i en combi? Det har min niece altid gjort.. Det er da lidt noget underligt noget hvad skal man så med den?

De fraråder det under opsyn, men du får nok ikke en bøde for det. Det er vel en temperamentssag. Vores bebs kommer nok ikke til at stå uden opsyn alligevel og ellers må vi skaffe en sovevogn senere. . Jeg mener ikke man kan få en længere kasse til Combi vognen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.