Emmaljunga Combi og bil - erfaring søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.653 visninger
73 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej alle jer med Emmaljunga Combi. Vil blot høre hvor let vognen er at få med i bil? Kan den klappes nogenlunde sammen, eller er det helt skørt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Nada? Bestiller den i morgen hvis der er nogle gode erfaringer 

Anmeld

30. maj 2011

AnneP

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej alle jer med Emmaljunga Combi. Vil blot høre hvor let vognen er at få med i bil? Kan den klappes nogenlunde sammen, eller er det helt skørt?

Hej Søde!

Har en veninde der har en emmaljunga alm barnevogn og den kan nemt pakkes sammen så den kan være i en alm bil (ikke st.car)

Men prøv at få ekspidienten til at vise hvor godt og hvordan den kan pakkes sammen inden i bestiller den.

Anmeld

30. maj 2011

AnneP skriver:

Hej Søde!

Har en veninde der har en emmaljunga alm barnevogn og den kan nemt pakkes sammen så den kan være i en alm bil (ikke st.car)

Men prøv at få ekspidienten til at vise hvor godt og hvordan den kan pakkes sammen inden i bestiller den.

Perfekt!!!  Tak søde  

Manden er med på at jeg vil have den vogn, og han kan også lide den. Den lokale butik kan skaffe den i creme så det bliver den juhuu. 

Anmeld

30. maj 2011

K.Rehder

Jeg har en og er sindsyg glad for den Nem at klappe sammen og ind i bilen...også selv om man har en lille bil Den er også genial hvis man skal på café eller på shopping....det er nemt at komme omkring med den.

Kan kun anbefale den!!!

Anmeld

30. maj 2011

Fam. Rehder-Klok skriver:

Jeg har en og er sindsyg glad for den Nem at klappe sammen og ind i bilen...også selv om man har en lille bil Den er også genial hvis man skal på café eller på shopping....det er nemt at komme omkring med den.

Kan kun anbefale den!!!

Har i edge combi eller mondial combi? Tænker umiddelbart at der ingen forskel er ud over lidt med udseendet. 

Anmeld

30. maj 2011

Fam. Rehder-Klok skriver:

Kan kun anbefale den!!!

Det lyder bare helt perfekt for os. Det må bare være den. Så koster den lidt ekstra, men så har man en to i en vogn, og så er den præcis som man ønsker. 

Anmeld

31. maj 2011

smokin

Altså den er fin nok til at klappe sammen men jeg har været meget ked af liggemålet i den da Malou voksede hurtigt ud af den og så stod vi med håret i postkassen og måtte købe endnu en barnevogn. Så det er værd at tage med i sine overvejelser frem for om den kan være i bilen.. 

Anmeld

31. maj 2011

L.J.L

vi havde emmaljunga combi sport som den første til vores søn, og der kunne kun stellet uden lift være i bagagerummet på bilen hvis vi tog hjulene af, så det var et være bøvl hver gang vi skulle have den med et sted. Vi havde en alm. str. bil på det tidspunkt. Og så skiftede vi den ud til en rigtig barnevogn da han var 5 mdr, så han kunne sidde op og kigge med, det kunne vi ikke rigtig på samme måde med kombivognen.

Så næste gang vi skal have en lille en, så køber vi helt klart en barnevogn fra starten.

Anmeld

31. maj 2011

Miia90

kan du ikk sætte billed ind.?  vil da lige se den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.