Emmaljunga Combi og bil - erfaring søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

smokin

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok? Hvorfor er selen dybt godnat i den?  Jeg kender ikke forskel på de forskellige. 

for den sidder så højt og nærmest kvæler dem når de er små. Malou er 1 år 80 cm og 13 kg og den gnaver hende stadig i halsen. jeg er faktisk rigtig ked af vores kombidel og hvis det ikke var fordi hun kravler meget i klapvognen så havde jeg pillet den dumme sele ud for længst. Jeg elskede barnevognsdelen vil jeg lige sige... virkelig elskede!! nem at komme omkring med - men ja, alt alt for lille i liggemål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Zette skriver:

for den sidder så højt og nærmest kvæler dem når de er små. Malou er 1 år 80 cm og 13 kg og den gnaver hende stadig i halsen. jeg er faktisk rigtig ked af vores kombidel og hvis det ikke var fordi hun kravler meget i klapvognen så havde jeg pillet den dumme sele ud for længst. Jeg elskede barnevognsdelen vil jeg lige sige... virkelig elskede!! nem at komme omkring med - men ja, alt alt for lille i liggemål.

Ok, det skal jeg selvfølgelig også tænke på. 

Anmeld

2. juni 2011

smokin

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, det skal jeg selvfølgelig også tænke på. 

hvis du ikke kan forstå hvad jeg mener kan jeg tage et billede af malou i klapvognen.

Anmeld

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Zette skriver:

hvis du ikke kan forstå hvad jeg mener kan jeg tage et billede af malou i klapvognen.

Det er sødt af dig, men tror godt jeg forstår hvad du mener. Har kigget lidt på modellen online. Men tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.