Emmaljunga Combi og bil - erfaring søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Jo, men skal det være en combi? De bliver virkelig bare (efter min mening) ALT for små på ingen tid selvom butikkerne lovede noget andet. Jeg fik jo en lille fyr på 3 kg, men efter 6-7 mdr var han allerede ved at være for stor/lang til at jeg synes det var ok... I dag kunne jeg aldrig drømme om at købe en kombivogn selvom jeg havde alle argumenterne på plads dengang... Little did I know...

Ja det skal det  Jeg er lille og vi skal også kunne have den med i bil samt vi også har hund der skal med, så ja det skal det 

Men ja, har da taget det med i overvejelserne med liggelængden, men jeg tror godt vi kan finde på en fiks ide med klapvognsdelen, og en sovevogn evt. senere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Ditte_Marie skriver:

God idé - det har vi også snakket om...
Specielt nu hvor priserne er i bund.

Ja  Det jo det. Vores dilemma er bare, at vi gerne vil til udlandet om nogle år. Men så kan vi selvfølgelig sælge igen. Bare lettere med en lejebolig man bare opsiger. På den anden side kan man jo udleje sin bolig i det første år, hvor man måske lige vil finde ud af om udlandet er noget for en i flere år. 

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Brio Combi er bare endnu mindre end Emmaljunga. Jeg må se om jeg skal ned og trille med vognen i butikken igen. Det er jo svært at finde rundt i den jungle.  

Tak for råd, jeg tager det helt sikkert med i overvejelserne. 

Prøv ihvertfald at tril lidt rundt med en af Brio-vognene med de store kasser (!)... Den er let som en fjer! Hvis jeg skulle vælge en barnevogn igen så blev det sådan en. Jeg har en kæmpestor gammel Odder stående nu, og den bliver KUN brugt til at sove i fordi den er så tung, så tung - men den er stadig lettere end Emmaljungaen. 

Hvis det absolut SKAL være en combivogn så prøv en med svingbare forhjul  DK har en og den er såååå lækker at trille med, om end ikke særligt æstetisk...

Anmeld

1. juni 2011

Rosa skriver:

Prøv ihvertfald at tril lidt rundt med en af Brio-vognene med de store kasser (!)... Den er let som en fjer! Hvis jeg skulle vælge en barnevogn igen så blev det sådan en. Jeg har en kæmpestor gammel Odder stående nu, og den bliver KUN brugt til at sove i fordi den er så tung, så tung - men den er stadig lettere end Emmaljungaen. 

Det vil jeg gøre. Har været lidt rundt med et par forskellige. Synes ikke Emmaljunga er så gal? Måske har jeg bare gode armbøffer, hvad ved jeg  

Men tak for råd og syn på det. Det er rart med lidt forskelligt at forholde sig til 

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det vil jeg gøre. Har været lidt rundt med et par forskellige. Synes ikke Emmaljunga er så gal? Måske har jeg bare gode armbøffer, hvad ved jeg  

Men tak for råd og syn på det. Det er rart med lidt forskelligt at forholde sig til 

God jagt!!! Og der er jo en grund til at der er så mange forskellige vogne - forskellig smag kommer man ikke udenom, så hvem ved - måske er E bare mærket for dig! 

Anmeld

1. juni 2011

Rosa skriver:

God jagt!!! Og der er jo en grund til at der er så mange forskellige vogne - forskellig smag kommer man ikke udenom, så hvem ved - måske er E bare mærket for dig! 

Tak. Ja det handler nok om smag, temperament osv. Jeg vil helt sikkert prøve at hive fat i nogle flere. Bare liiige for at se. 

Tusind tak igen 

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Tak. Ja det handler nok om smag, temperament osv. Jeg vil helt sikkert prøve at hive fat i nogle flere. Bare liiige for at se. 

Tusind tak igen 

Selv tak, da! Nat nat, søde! 

Anmeld

1. juni 2011

Rosa skriver:

Selv tak, da! Nat nat, søde! 

Godnat søde 

Anmeld

2. juni 2011

smokin

Ja der er mange for og imod, det er sørme svært synes jeg.

Men vi skal kunne have den med i en bil for ellers kommer vi aldrig ud at besøge familien. Og vi bor midt i byen, så den skal være nem og fix at komme rundt med i det offentlige.

Så jeg er stadig hooked og så må vi være kreative hvis baby vokser hurtigt ud af barnevognsdelen. Ekspedienten sagde at mange bruger klapvognsdelen med en kørepose eller lign. Og så kan det gå an.

Vi skal alligevel have en sovevogn hvis vi ikke vil holde konstant opsyn med baby, da man åbenbart ikke må bruge combi uden opsyn. 

de ligger ikke specielt godt i klapvognen og selen er dybt godnat i den... men ja, malou kan da godt sove i den, hun sover dog bedre og længere tid i sin barnevogn.

Anmeld

2. juni 2011

Zette skriver:

de ligger ikke specielt godt i klapvognen og selen er dybt godnat i den... men ja, malou kan da godt sove i den, hun sover dog bedre og længere tid i sin barnevogn.

Ok? Hvorfor er selen dybt godnat i den?  Jeg kender ikke forskel på de forskellige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.