Selvfølgelig er det OK du skriver det. Vil da gerne have så mange erfaringer som muligt. Gode som dårlige.
Jeg synes umiddelbart den virker ret let at køre med? Tror også det er svært at vide præcis inden man selv har haft hånd på vognen i noget tid. Hvilke modeller synes du er bedre? Nu er jeg jo nysgerrig selv om jeg indtil videre holder fast i Emmaljunga 
Det er den slet ikke. Jeg syntes også at den var let FØR der kom baby og træthed osv ind i billedet.
Min veninde fik en ny Brio-vogn foræret inden hun fødte og hun var så ked af det for det var slet ikke den type vogn hun drømte om, men hun havde heller ikke råd til at købe en anden. Men da vores unger kom så var jeg vildt misundelig på hende for den vejede bare ingenting, var SÅ lækker at køre med selv i frost og sne, og så havde den masser af plads.
Jeg har nu selv købt en Brio klapvogn og vi ELSKER den selvom den måske ikke er nær så designlækker som Emmaljungaen.
Når det første sus over at køre rundt med en smuk vogn med dejlig baby i har lagt sig, så vil man virkelig bare gerne have en vogn der kører let og nemt, og jeg kan virkelig ikke anbefale Emmaljungas combivogn... 
Anmeld