Emmaljunga Combi og bil - erfaring søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

lilledittemor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De fraråder det under opsyn, men du får nok ikke en bøde for det. Det er vel en temperamentssag. Vores bebs kommer nok ikke til at stå uden opsyn alligevel og ellers må vi skaffe en sovevogn senere. . Jeg mener ikke man kan få en længere kasse til Combi vognen? 

Jamen hvorfor fraråder man det? Og hvem er man?

Der står på prisskiltene, på de combi vogne som vi har kigget på 80/90cm.. Og dem på 80 er dem med håndtag i, og dem på 90 har ikke håndtag.. Min niece brugte sin barnevogn til hun var over et år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

AnneP

Perfekt!!!  Tak søde  

Manden er med på at jeg vil have den vogn, og han kan også lide den. Den lokale butik kan skaffe den i creme så det bliver den juhuu. 

Hejsa Smukke!

Har I fået bestilt vognen???

Anmeld

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneP skriver:

Hejsa Smukke!

Har I fået bestilt vognen???

Ja jeg reserverede en igår. Skulle gå hurtigt grundet farvevalg. 

Anmeld

1. juni 2011

Ditte_Marie skriver:

Der står på prisskiltene, på de combi vogne som vi har kigget på 80/90cm.. Og dem på 80 er dem med håndtag i, og dem på 90 har ikke håndtag.. Min niece brugte sin barnevogn til hun var over et år..

Ok, jeg har ikke set nogen combivogne med 90 som liggemål. Men med 80 i liggemål og 90 i klapvognsdelen. 

Jeg tror også vores bebs sagtens kan ligge i en combi et godt stykke tid. Ingen af os fylder det vilde i horisonten. 

Anmeld

1. juni 2011

Ditte_Marie skriver:

Hov, glemte at svare på det med sovning i Combi uden opsyn.

Jeg kan ikke huske præcis hvorfor, men ved at flere herinde har fået det samme afvide. Måske kan nogle af dem huske begrundelsen 

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

Hov, glemte at svare på det med sovning i Combi uden opsyn.

Jeg kan ikke huske præcis hvorfor, men ved at flere herinde har fået det samme afvide. Måske kan nogle af dem huske begrundelsen 

http://www.min-mave.dk/terminsgrupper/thread-20796 08.htm

se den her..

der har hende der har skrevet det også kigget på en kombivogn med liggemål på 90 - og grunden til at de "ikke må" sove i den uden opsyn er pga. at det ikke er den rigtige "lås" på den..

min niece har dog sovet perfekt i sin, så tror at det er "hysteri"
jeg vil i hvert fald slet ikke være bange for at lade mit barn sove i den.

Anmeld

1. juni 2011

Ditte_Marie skriver:

http://www.min-mave.dk/terminsgrupper/thread-20796 08.htm

se den her..

der har hende der har skrevet det også kigget på en kombivogn med liggemål på 90 - og grunden til at de "ikke må" sove i den uden opsyn er pga. at det ikke er den rigtige "lås" på den..

min niece har dog sovet perfekt i sin, så tror at det er "hysteri"
jeg vil i hvert fald slet ikke være bange for at lade mit barn sove i den.

Nå ja, det var noget med sikkerhedslåsen. 

Jeg tror også godt man kan lade sit barn sove i den. Så længe der ikke er svinghjul på uden lås.

Ahh det er Trille. Jeg troede det var Emmaljunga du mente. Så forstår jeg bedre!

Jeg er ærgerligt nok ikke så vild med Trilles design, og skal ikke have en vogn med svinghjul. De er jo noget billigere, så det var de første jeg kiggede på. Men smart er det, at kassen er så lang. Helt klart! 

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

Nå ja, det var noget med sikkerhedslåsen. 

Jeg tror også godt man kan lade sit barn sove i den. Så længe der ikke er svinghjul på uden lås.

Ahh det er Trille. Jeg troede det var Emmaljunga du mente. Så forstår jeg bedre!

Jeg er ærgerligt nok ikke så vild med Trilles design, og skal ikke have en vogn med svinghjul. De er jo noget billigere, så det var de første jeg kiggede på. Men smart er det, at kassen er så lang. Helt klart! 

Nej jeg mente ikke Trille.. kan godt se at det var det der stod xD

Jeg mente Emmaljunga, men kan godt se på deres hjemmeside at de kun er 80cm.. det er noget møg, troede ærlig talt at de var større.. det må du undskylde

hmm.. så jeg vidst også kigget markedet igennem en ekstra gang - sikke en jungle !

Anmeld

1. juni 2011

Ditte_Marie skriver:

Nej jeg mente ikke Trille.. kan godt se at det var det der stod xD

Jeg mente Emmaljunga, men kan godt se på deres hjemmeside at de kun er 80cm.. det er noget møg, troede ærlig talt at de var større.. det må du undskylde

hmm.. så jeg vidst også kigget markedet igennem en ekstra gang - sikke en jungle !

Hehe, det gør da ingenting  Det er en jungle. Jeg er 95% sikker på det skal være den Emmaljunga Duo vi har valgt. Den er ikke så lang, men man kan sagtens bruge klapvognsdelen nåar baby bliver større. Jeg tror ikke vi fortryder men nu må vi se.

Synes desværre Trilles materialer ikke er helt så lækre  

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

Hehe, det gør da ingenting  Det er en jungle. Jeg er 95% sikker på det skal være den Emmaljunga Duo vi har valgt. Den er ikke så lang, men man kan sagtens bruge klapvognsdelen nåar baby bliver større. Jeg tror ikke vi fortryder men nu må vi se.

Synes desværre Trilles materialer ikke er helt så lækre  

Jeg er også ret sikker på at det er sådan en vi vælger

Jeg bryder mig heller ikke om Trille - synes det er et "bilka-billig"mærke.. synes at det er vigtigt at investere i noget som er lækkert og som baby har det godt i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.