Mormor eller farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

meem

Herhjemme er det mormor der er mest inde i billedet..

Det plejede ellers at være ligeligt fordelt, men da min kæreste er blevet uven med sin mor er farmor ikke længere meget inde i billedet... dog ser vores datter stadig sin farfar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

*A*

Jeg har stemt mormor...

Mormor bor 10 min. væk og farmor bor i Norge - Derfor!

Anmeld

29. maj 2011

MorTilMalene

har stemt farmor da mormor er i himlen...

men Malene nyder sin farmor og hun nyder hende... ville selvf ønske min mor var her til at støtte op om de ting man ikk li snakker med svigermor om men sådan sku det ikk være.. men regner da også med a hun kommer til a spørge om sin mormor og morfar men der er svaret jo bar a de er i himlen..

Anmeld

29. maj 2011

Mortiltodrenge

Her er det morfar, han er sammen med sine börnebörn 1-2 gange om ugen (hjemme hos os). Mormor bor i jylland og farmor - bor ret tæt på, men interesserer sig faktisk kun for min mands datter (delebarn.) Det vil sig at hun inviterer kun og kommer kun på besög når bonus er på samvær.

Anmeld

29. maj 2011

Lullaby

Farmor ser de oftere for hun bor lige om hjørnet. Mormor bor en times kørsel væk. Men de sover gerne hos mormor en gang om mdr

Anmeld

29. maj 2011

Mormilla

Leonora25 skriver:

Mormor eller farmor? I Søndagsavisen for nogle uger siden, var der en artikel om at mormødre ser deres børnebørn langt oftere end farmødre. Kiggede mig lidt omkring i min egen omgangskreds og fandt det egentlig lidt trist så udtalt det var!! Så vil lige høre dig hvordan det er i din familie Eller (Hvis du er gravid) Hvordan du tror det kommer til at være

Her er det Mormor der ser dem mest. Vi har et dårligt forhold til farmor så der vil mine børn aldrig blive passet. Har spurt hende en gang og der følte hun ikke for det sagde hun. Hun mente at hun ikke fik noget ud af det  Så derfor spørger jeg aldrig igen!!!

Anmeld

29. maj 2011

sandorff

mormor er den store stjerne her, hun bor 45 min. væk.

farmor kender de ikke. aner ikke hvem det er når hun er her. hun goder heller ikke vores børn... hun bor 15 min. væk.

Anmeld

29. maj 2011

Aves.

Klart mormor der ser børnene mest..hun ser dem hver dag, flere gange om dagen og det samme gør morfar...men farmor og farfar er lige så populære, det er selvfølgelig bare en anden relation når ikke de ser dem på daglig basis.

Selv har og havde jeg det tætteste forhold til min farmor og farfar.

Anmeld

29. maj 2011

nilletøz

Her er det mormor, da min svigermor er død, har aldrig kendt hende...

Så her er mormor et meget STORT HIT!!!!

Anmeld

29. maj 2011

mamalicious

min svigermor er død, så der er en ganske naturlig grund til at de kun ser deres mormor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.