Mormor eller farmor? I Søndagsavisen for nogle uger siden, var der en artikel om at mormødre ser deres børnebørn langt oftere end farmødre. Kiggede mig lidt omkring i min egen omgangskreds og fandt det egentlig lidt trist så udtalt det var!! Så vil lige høre dig hvordan det er i din familie
Eller (Hvis du er gravid) Hvordan du tror det kommer til at være
Jeg er ret overbevist om, at det bliver mormor. SImpelthen fordi det er sådan vores familier fungerer
Min mor og jeg har et meget veninde-agtigt forhold og ses ofte, imens min kæreste har et meget forældre-barn forhold til sine forældre. Dem besøger vi 1 gang om ugen eller 1 gang hver anden uge. Så jeg tror det kommer til at løbe helt automatisk, at vores barn ser min mor mere.
Men det tror jeg nu er helt naturligt. Sådan ser jeg det i hvert fald i min familie: At mødre og deres døtre generelt har et nærere forhold end mødre og deres sønner. Fordi de er samme køn og har gået igennem nogen af de samme problemstillinger i livet 
Jeg ser det ikke som et problem overhovedet
Hvad angår mit eget liv, har jeg altid set min egen mormor mest, men det er også temmelig oplagt i og med at min farmor boede i England og desværre døde da jeg stadig var meget lille..
Anmeld