Mormor eller farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Diana...

Her er det helt sikkert mormor der er mest inde i billed. Vi bor langt væk fra alt familie og det er kun mine mor og papfar som gør ALT for at der ikke går for langt i mellem og at Lucas kan huske dem for hver gang så han snakker TIT med mormor og ser hende sådan rimelig tit også. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

LBK

Leonora25 skriver:

Mormor eller farmor? I Søndagsavisen for nogle uger siden, var der en artikel om at mormødre ser deres børnebørn langt oftere end farmødre. Kiggede mig lidt omkring i min egen omgangskreds og fandt det egentlig lidt trist så udtalt det var!! Så vil lige høre dig hvordan det er i din familie Eller (Hvis du er gravid) Hvordan du tror det kommer til at være

Jeg har svaret lige fordelt. Jeg tror måske ikke at farmoren er enig i det. 

Men jeg har altid haft et RIGTIG godt forhold til min mor, og det er der ikke ændret på efter jeg har fået barn. Jeg besøger min mor lige så tit som jeg altid har gjort, for min skyld og ikke for min datters skyld. 

Hvad angår besøg for min datters skyld så bliver der ikke gjort nogen forskel på det. De ser hende lige meget (uden at tingene bliver stillet på en vægt) men min mor har nok nogle flere intime stunder med min datter fordi jeg bruger flere sammenhængene timer hos hende. (fx sover der)

Anmeld

29. maj 2011

L.J.L

Helt bestemt mormor her. For det første fordi farmor og farfar bor på fyn og for det andet er farmor ikke god til børn.

Anmeld

29. maj 2011

CmarianN

Jeg er gravid og ved med sikkerhed at MORMOR kommer til at se Junior mest. Det er fordi mormor bor 20 km. væk og farmor bor 300 km. væk ;-)

Anmeld

29. maj 2011

Lou87

Lige fordelt her synes jeg..

Nogen perioder er det måske mere den ene end den anden, men ja så ser den anden hende bare mere en anden gang

Anmeld

29. maj 2011

Mia&Allan

Her er det bestemt mormor og morfar der fylder mest... De beøsger ofte os og vi går ofte op til dem... Farmor og hendes mand ser vi sjældent og farfar har vi ingen kontakt med (Natashja har aldrig mødt ham, og kommer aldrig til det)

Anmeld

29. maj 2011

Kofoed.

B&J skriver:

Her er det mormor/bedste der er inde i billede da hun bor ca 25minutter fra os på gå ben og min kærestes forælder bor 3timer i bil og ikke er så god til at få besøg

Herhjemme bliver det næsten det sammen. Min far og hans kone ("mormor") bor 5-10 minutters gang væk. Kærestens mor og mand bor 3 timers kørsel væk. Så det er meget naturligt mine forældre vi ser oftes.

Anmeld

29. maj 2011

snøvsen

Her er det mormor og morfar. De bor kun 10 min kørsel væk fra os, så dem ser vi flere gange om ugen. Enten hos os eller hos dem. Farmor og farfar ser vi ikke så tit. De bor længere væk og kommer ikke bare sådan forbi og vi kommer heller ikke bare forbi dem. De vil gerne, at alting skal aftales på forhånd og helst flere uger i forvejen, det er vi ikke så gode til. Vi er bedre til bare at ringe eller kigge forbi, men det gør man ikke i min mands familie. Så derfor bliver det også meget som "gæst" vi er hos dem eller de er hos os. Hos mormor og morfar kommer vi bare og føler os ikke som "gæst". Hvis I forstår, hvad jeg mener 

Men synes da, at det er træls, at vi ser dem så lidt. Da børnene er glade for deres farmor og farfar.

Anmeld

29. maj 2011

FrkLarsen

Her er det farmor der er mest inde i billedet.

Nok mest fordi at jeg bor 10min fra hende, og min egen mor bor oppe i Helsingør - 100km væk! 

Anmeld

29. maj 2011

anynom

Mormor og farmor bor lige langt væk fra os, så vi forventer, at det bliver ligeligt fordelt =) Elsker begge bedste mødre højt, så vi ser dem lige ofte i forvejen =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.