Mormor eller farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Muffinmus

Ja her er det OMVENDT:-)

Her ser min mor ungerne 1-2 gange om måneden mens bedsteforældrene (farmor+ farfar) kommer forbi 2-3 gange om ugen ca.

Men det er jo fordi de bor lidt tættere på, selv styrer deres arbejdesdag og tit kører forbi i nærheden og så lige stikker hovedet ind:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

sbs78

Her er det mormor  Mine forælder er der altid for os. Mine svigerforælder ser vi ikke så tit

Anmeld

29. maj 2011

Tvillingemor80

vi ser mormor mest. Men det er farmors eget fravalg, da hun ikke gider komme på besøg, ikke engang da ungerne var født ..

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tvillingemor90 skriver:

vi ser mormor mest. Men det er farmors eget fravalg, da hun ikke gider komme på besøg, ikke engang da ungerne var født ..

Hold da op  Hun ved da ikke hvad hun går glip af 

Anmeld

29. maj 2011

Lone Jakobsen

vi ser farmor mest, af den simple grund at hun bor tættest på. (her er det så Rasmus´s farmor)

men ellers har vi en bedstemor (morfars kone) som er utroligt glad for hendes børnebørn.

Anmeld

29. maj 2011

Tvillingemor80

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hold da op  Hun ved da ikke hvad hun går glip af 

nej, indtil videre er hun kun kommet til barnedåben .. så 1 gang i løbet af deres første år har hun set dem.. Min mor ser dem 1-2 gange i løbet af ugen så jo der er helt sikkert forskel .. Men farmor har bare travlt med sine to andre børnebørn.. Men det er hendes valg, mine børn er meget mere værd en det, så vil bestemt ikke presse hende ..

Anmeld

29. maj 2011

Tvillingemor90 skriver:

nej, indtil videre er hun kun kommet til barnedåben .. så 1 gang i løbet af deres første år har hun set dem.. Min mor ser dem 1-2 gange i løbet af ugen så jo der er helt sikkert forskel .. Men farmor har bare travlt med sine to andre børnebørn.. Men det er hendes valg, mine børn er meget mere værd en det, så vil bestemt ikke presse hende ..

Det lyder godt nok ærgerligt. Øv hvor er hun tarvelig (ja undskyld men det tænker jeg)

Men kan godt forstå at i ikke vil bruge krudt på at tvinge det igennem. Jeres børn er nemlig meget mere værd end det! 

Anmeld

29. maj 2011

Betina_fra_Als

Leonora25 skriver:

Mormor eller farmor? I Søndagsavisen for nogle uger siden, var der en artikel om at mormødre ser deres børnebørn langt oftere end farmødre. Kiggede mig lidt omkring i min egen omgangskreds og fandt det egentlig lidt trist så udtalt det var!! Så vil lige høre dig hvordan det er i din familie Eller (Hvis du er gravid) Hvordan du tror det kommer til at være

Her ved os giver det helt sig selv: Det er mormor der tæller, farmor er nemlig død, og har været det i lang tid, længe før børnene her er blevet født

Anmeld

29. maj 2011

Tvillingemor80

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det lyder godt nok ærgerligt. Øv hvor er hun tarvelig (ja undskyld men det tænker jeg)

Men kan godt forstå at i ikke vil bruge krudt på at tvinge det igennem. Jeres børn er nemlig meget mere værd end det! 

ja et eller andet sted er pigerne jo nok ligeglade, da de ikke er ældre og ikke forstår det.. Har mere ondt af min mand, som må føle sig fravalgt .. Men men men sådan er det jo bare engang imellem.. Vi kan jo desværre ikke vælge vores familie

Anmeld

29. maj 2011

Tvillingemor90 skriver:

ja et eller andet sted er pigerne jo nok ligeglade, da de ikke er ældre og ikke forstår det.. Har mere ondt af min mand, som må føle sig fravalgt .. Men men men sådan er det jo bare engang imellem.. Vi kan jo desværre ikke vælge vores familie

Det kan jeg godt forstå. Nej man vælger desværre ikke sin familie selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.