Mormor eller farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

SHERO

Elias har aldrig set sin farmor eller farfar, så her er det mormor... Men jeg selv har altid haft det bedst med min farmor, på trods af hun boede på sjælland og vi boede i samme by som min mormor, det var bare mere specielt at komme på ferie ved farmor.... Håber snart Elias får lov at møde sin farmor og farfar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

moars

her det mest farmor  

Anmeld

29. maj 2011

Hansen97

Leonora25 skriver:

Mormor eller farmor? I Søndagsavisen for nogle uger siden, var der en artikel om at mormødre ser deres børnebørn langt oftere end farmødre. Kiggede mig lidt omkring i min egen omgangskreds og fandt det egentlig lidt trist så udtalt det var!! Så vil lige høre dig hvordan det er i din familie Eller (Hvis du er gravid) Hvordan du tror det kommer til at være

Mormor for farmor er alkoholiker.

Anmeld

29. maj 2011

Na-Wi

Leonora25 skriver:

Mormor eller farmor? I Søndagsavisen for nogle uger siden, var der en artikel om at mormødre ser deres børnebørn langt oftere end farmødre. Kiggede mig lidt omkring i min egen omgangskreds og fandt det egentlig lidt trist så udtalt det var!! Så vil lige høre dig hvordan det er i din familie Eller (Hvis du er gravid) Hvordan du tror det kommer til at være

Her er det lige omvendt .. Williams farmor og farfar bor over på den anden side af vejen og ser derfor William meget mere end mine forældre gør da de bor i en anden by..

Farmor henter William ca 1 gang om ugen i dagpleje (da jeg nogen dage ikke kan nå det) så den passer ikke på vores familie..

Ville ønske mine forældre så ham lidt oftere (de ser ham ca hver 2 weekend) da han kender sin farmor meget bedre end sin mormor..

Anmeld

29. maj 2011

GitteC78

Daniel ser mest sine mormor og morfar, da hans farmor og farfar bor ca 1½ time fra os. Men de er gode vil at komme på besøg og om vendt. De ser ham ca. hver anden weekend.

Anmeld

29. maj 2011

Miss T

Mest farmor, men kun af den årsag, at vi bor på sjælland og min familie i jylland, ellers havde det været mere jævnt og nok nærmere morfar, da det er ham jeg har det tætteste bånd med.

Anmeld

29. maj 2011

Janni.

Mormor er af den grund at farmor gik bort nogen år før Silas kom til. 

Anmeld

29. maj 2011

Winnie

Vi ser mormor oftes, ca 2 gange om året og farmor ca 1 gang hverandet år, så her passer det 

Anmeld

29. maj 2011

Carl-Emil's mor

MORMOR  Herhjemme eksistere der (heldigvis) ingen farmor.. Altså hun lever men er ikke en del af vores liv mere og kommer ikke til at blive det..

Tilgengæld har vi en mormor der er det for 10  

Anmeld

29. maj 2011

FruHolm <3

Her er det farmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.