Hvordan havde i det efter i havde fået afvide hvilket køn i bar rundt på?
Havde i f.eks. et brændende ønske om at få et bestemt køn, men blev "skuffet" over at det ikke var det som i havde håbet?
Hvordan tacklede i det?
Eller fik i jeres ønske opfyldt? 
Jeg spørger fordi jeg er rigtig rigtig bange for selv at blive skuffet, og ikke vil kunne "styre" mine følelser, fordi mit ønske er så stort - og det synes jeg ikke helt er i orden..
men lad venligst vær med at "skæld mig ud" over det - for det hjælper sgu ikke.

Jeg var død skuffet, da de fortalte mig at jeg ventede en dreng. Jeg græd også !
Det varede i 3 timer, og derefter og nu kan jeg SLET ikke forestille mig ikke at få en dreng. Jeg glæder mig til at hilse på ham, og jeg synes det er spændende og skønt at bringe et drengebarn ind i en familie domineret af piger.
Jeg skammede mig meget, over min reaktion, og talte med mange om det. Konklusionen var at det jo var meget naturligt at "ønske" en pige, når det nu var det jeg kendte fra min familie og alle de babyer jeg kender - min reaktion skyldtes usikkerhed. Så slå ikke dig selv i hovedet, hvis du ikke umiddelbart får dit første ønske opfyldt, for når man har vændet sig til tanken, kunne man slet ikke forestille sig at det var noget andet. 
Anmeld