Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ditte_Marie skriver: Hvordan havde i det efter i havde fået afvide hvilket køn i bar rundt på?Havde i f.eks. et brændende ønske om at få et bestemt køn, men blev "skuffet" over at det ikke var det som i havde håbet?Hvordan tacklede i det?Eller fik i jeres ønske opfyldt? Jeg spørger fordi jeg er rigtig rigtig bange for selv at blive skuffet, og ikke vil kunne "styre" mine følelser, fordi mit ønske er så stort - og det synes jeg ikke helt er i orden.. men lad venligst vær med at "skæld mig ud" over det - for det hjælper sgu ikke.
Hvordan havde i det efter i havde fået afvide hvilket køn i bar rundt på?Havde i f.eks. et brændende ønske om at få et bestemt køn, men blev "skuffet" over at det ikke var det som i havde håbet?Hvordan tacklede i det?Eller fik i jeres ønske opfyldt? Jeg spørger fordi jeg er rigtig rigtig bange for selv at blive skuffet, og ikke vil kunne "styre" mine følelser, fordi mit ønske er så stort - og det synes jeg ikke helt er i orden.. men lad venligst vær med at "skæld mig ud" over det - for det hjælper sgu ikke.
ønskede mig brændne en dreng og fik af vide med nr 4 at det var en dreng blev rigtig glad meeeen det var altså en pige der kom ud ville så gerne have den dreng men manden ville have en pige mere så fik 6 piger og ingen dreng...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: Jeg ved at min kæreste ønsker sig en søn, lige så brændende som mig..Og det er da i hvert fald ikke fedt, hvis jeg ikke kan opfylde hans ønske.Det må jeg da indrømme at jeg har det sådan.
Jeg ved at min kæreste ønsker sig en søn, lige så brændende som mig..Og det er da i hvert fald ikke fedt, hvis jeg ikke kan opfylde hans ønske.Det må jeg da indrømme at jeg har det sådan.
Men I bliver nødt til at ruste jer til at det kan være det er en pige.
Og hvis det handler om hvem der skal opfylde hinandens ønsker.
Så er det din kæreste der har bestemt kønnet,du har intet at skulle have sagt
Carina:-) skriver: Nemlig. Er da ret sikker på at alle sætter pris på at få sunde og raske børn,og at man næppe vil bytte det frem for et bestemt køn
Nemlig.
Er da ret sikker på at alle sætter pris på at få sunde og raske børn,og at man næppe vil bytte det frem for et bestemt køn
Godt, så misforstod jeg dig, hvorfor jeg også bad om en uddybning
Secrets skriver: Godt, så misforstod jeg dig, hvorfor jeg også bad om en uddybning
Helt i orden
mulle7430 skriver: ønskede mig brændne en dreng og fik af vide med nr 4 at det var en dreng blev rigtig glad meeeen det var altså en pige der kom ud ville så gerne have den dreng men manden ville have en pige mere så fik 6 piger og ingen dreng...
Carina:-) skriver: Men I bliver nødt til at ruste jer til at det kan være det er en pige. Og hvis det handler om hvem der skal opfylde hinandens ønsker. Så er det din kæreste der har bestemt kønnet,du har intet at skulle have sagt
Ditte_Marie skriver: Hvordan havde du det så da det var en pige der kom ud?
Hvordan havde du det så da det var en pige der kom ud?
det kunne jo ikke være anderledes så græd af glæde der også for hun var da skøn smiler sødt
Jeg var overhovedet ikke skuffet, da vi fik kønnet af vide og det var kæresten bestemt heller ikke. Vi ønsker os da begge en af hver, og nu er det vores første så vi har ikke rigtig tænkt over hvad vi helst ville have. Vi er sådan set bare glade for at den trives og er sund og rask
Jeg tænker lidt, at hvis man bliver skuffet ved scanningen over kønnet, så bliver man nok også skuffet når man føder...eller ? Hvis man får det af vide ved scanningen har man i det mindste noget tid at vænne sig til tanken i.
/Fenja
Fenja09 skriver: Jeg var overhovedet ikke skuffet, da vi fik kønnet af vide og det var kæresten bestemt heller ikke. Vi ønsker os da begge en af hver, og nu er det vores første så vi har ikke rigtig tænkt over hvad vi helst ville have. Vi er sådan set bare glade for at den trives og er sund og rask Jeg tænker lidt, at hvis man bliver skuffet ved scanningen over kønnet, så bliver man nok også skuffet når man føder...eller ? Hvis man får det af vide ved scanningen har man i det mindste noget tid at vænne sig til tanken i. /Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128