jeg ville have hvad som helst..troede jeg, men blev bare skuffet da jeg fik af vide det var en dreng...eller både skuffet og lidt bange, for tænkte jeg absolut intet vidste om drenge og deres ønsker og vhad ville jeg have der var godt til en dreng osv osv . En million tanker kom snigende, men synes ikke det tog ret lang tid før jeg havde vænnet mig til tanken.
Og da han endelig kom var han bare MIN dreng, min guldklump go havde slet ikke lyst til at lægge ham fra mig:-)
Var SÅ stolt og forelsket i ham og alle mine tanker blev gjort til skamme.
Jeg kan da godt se han slægter sin far på og elsker nijasværd, legepistoler og alt det håndværksmæssige som at hamre og banke og save.
Me det gør ikke noget, for jeg smelter stadig når han kommer og kysser og krammer mig og han bliver snart 4:-)
Ingen tvivl om at jeg elsker begge mine børn utroligt højt. Men for mig har det også været noget særligt at få en pige...rigtigt hyggeligt og vi hygger og nusser rigtigt meget.
Så min søn er noget særligt fordi han er den første guldklump og giver det bedste krammere:-), og min datter fordi hun er en dejlig pige med stor personlighed og giver gode flyvemøssere
Anmeld