Carina:-) skriver:
Læg mærke til at jeg skriver JEG hele vejen igenenm.
At JEG ikke bliver skuffet over et køn frem for et andet.
At det for MIG er uendeligt ligegyldigt.
Men hvis vi skal gå hele vejen-Så ja så synes jeg det er en forkælet holdning.
Og gad godt se hvad det skete hvis en pige herinde skrev at hendes kæreste var blevet skuffet til skanningen fordi han f.eks gerne ville have en dreng.
Hvad nu hvis din kæreste/mand går rundt og er møgskuffet over han ikke får en søn?
Synes du helt ærligt ikke det ville være lidt ufedt?
Jeg synes først det bliver en forkælet holdning, hvis man holder fast i sin skuffelse og ikke kan ligge den fra sig, og går rundt med en øv-følelse resten af graviditeten. Og allerværst hvis barnet kan mærke, man havde ønsket et andet køn.
Jeg ville overhovedet ikke klandre min kæreste for skuffelse, så den kan du ikke bruge mod mig i hvert fald
Jeg ville sagtens kunne forstå det. Og vi ville begge blive ramt af en kort skuffelses-fornemmelse hvis det blev en dreng, som vi dog - som sagt - hurtigt ville komme over. Han ønskede nemlig også brændende en pige, fordi han synes søskendedynamikken fungerer bedre, når pigen er den ældste. Han har oplevet hos venner, at drengene så bliver lidt mindre vilde, når de har en pigesøster til ligesom at holde dem lidt i skak 
Jeg ville først blive sur på min kæreste, hvis han ikke kunne smide skuffelsen igen, for self. skal man det. Men jeg kan ikke se noget galt i at have et bestemt billede i hovedet, som man lige skal have ændret
Jeg kunne sagtens sidde her og sige, at jeg var ligeglad, men jeg kan og kunne ikke ændre de forestillinger jeg havde i hovedet, uanset hvor meget jeg end forsøgte. Jeg er blot ærlig, og på trods af utallige forsøg på at ændre min tankegang, kunne jeg ikke.
SKulle jeg få at vide, at de havde taget fejl og det var en dreng, skulle jeg da godt nok lige sluge den, men jeg ved, at jeg hurtigt ville glemme den første skuffelse og elske ham lige så højt som var det en pige