Ditte_Marie skriver:
Hvordan havde i det efter i havde fået afvide hvilket køn i bar rundt på?
Havde i f.eks. et brændende ønske om at få et bestemt køn, men blev "skuffet" over at det ikke var det som i havde håbet?
Hvordan tacklede i det?
Eller fik i jeres ønske opfyldt? 
Jeg spørger fordi jeg er rigtig rigtig bange for selv at blive skuffet, og ikke vil kunne "styre" mine følelser, fordi mit ønske er så stort - og det synes jeg ikke helt er i orden..
men lad venligst vær med at "skæld mig ud" over det - for det hjælper sgu ikke.

Jeg var ret ligeglad bare baby var rask. Var så nervøs til MD da det værste i verdenen ville være, hvis baby ikke havde det godt. Det var heldigvis også kærestens største bekymring - og så vidste jeg, at han rigtig gerne ville have en dreng bare på et eller andet tidspunkt. Så da damen sagde: jeg tror næsten det er en lille pige, og jeg kunne mærke, at jeg blev lidt trist på min kærestes vegne, men var stadig høj over, at hun havde det godt. Men pludselig sagde scanningsdamen: nej vent, der er da noget dér. I skal have en lille dreng. Og så var det, at man kunne se min kæreste holde sin egen private jul. Ja han lavede endda et glædesudbrud i elevatoren!

han sagde også i bilen, at han først blev en smule skuffet, da hun sagde pige, men han var bare glad for, at hun havde det godt. Og han nåede lige at tænke pigenavnene igennem, før hun fandt en lille tap

så det er okay at blive lidt skuffet, men det ændrer sig så hurtigt, når bare baby har det godt!
Anmeld